RETAIL CHALLENGE POLAND 2023 IV FORUM LIDERÓW HANDLU OFF- & ON-LINE

Wielkość tekstu:

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych

28-29 września 2022 r., Hotel Arche, Warszawa

Od wielu miesięcy zmagamy się z wyzwaniami w gospodarce: rosnącą inflacją, wysokimi kosztami paliw, skutkami wojny w Ukrainie czy wprowadzeniem Polskiego Ładu. Rosną również koszty zatrudnienia, a pracownika znacznie trudniej pozyskać i utrzymać. Zachowanie zakupowe konsumentów zmieniły się od czasów pandemii, zmienił się także jego styl życia i pracy. Wszystkie te okoliczności powodują, że sieci handlowe przechodzą gwałtowne zmiany w kierunku rozwiązań cyfrowych, a także modyfikują swoje modele biznesowe szukając nowych rozwiązań. Granice między handlem detalicznym a innymi branżami się zacierają, a to wymaga od firm elastyczności i niesztampowego podejścia do prowadzenia biznesu.

Zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania.
Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, są to m.in.:
digitalizacja retailu na wielu poziomach, nowa rola sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, szukanie remedium na przerwane łańcuchy dostaw, nowe możliwości sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, czy rozwój q-commerce.

Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na 10 największych wyzwań sektora retail w Polsce.

Cel Forum

Wspieramy rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food poprzez wypracowanie eksperckich rozwiązań dla 10 najważniejszych aktualnie wyzwań handlu w Polsce.

Dla kogo?

W Forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów.

O czym będziemy rozmawiać?

  • Dopasowaniu strategii i funkcjonowania rynku retailowego do rosnących kosztów
  • Digitalizacji w retailu na wielu poziomach
  • Zmianach zachowań zakupowych konsumentów wywołanych inflacją i kryzysem  
  • Przyszłości i roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, przenikania się off i online, shop in the shop
  • Planowaniu dostaw i szukaniu remedium na przerwane łańcuchy dostaw, zarządzaniu magazynami 
  • Odpowiedzialności społecznej i trosce o planetę, w tym dostawie „eko” versus „szybko” 
  • Nowych możliwościach sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, marketplace, dark store
  • Leadershipie & motywowaniu & zatrzymaniu pracowników
  • Rozwoju q-commerce w sektorze FMCG 
  • Współpracy i partnerstwie na linii sieć-dostawca w kontekście inflacji i zrównoważonego rozwoju

Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 100 ekspertów z m.in.: 

ACTION, KAUFLAND, BRICOMARCHE, TEDI, MAJSTER BUDOWLANE ABC, BAKALLAND, SUPER-PHARMA POLAND, IKEA POLAND, FRISCO, KAN, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ, DOUGLAS, MEDIAMARKTSATURN POLSKA, MODIVO, VRG, METRO, PANDORA, TERG, YES, HENKEL, E.LECLERC, EMPIK GROUP, ALLEGRO, CCC, NETTO, BRW, HOMLA, NEONET, H&M, OTCF, OBI, SPAR, INTERSPORT,

JERONIMO MARTINS, GEMINI, L’OREAL, AUCHAN, ALDI, EURO RTV AGD, MAXI ZOO, DECATHLON i in.

Forum potrwa 2 dni, każdego dnia, po sesji plenarnej odbędzie się 6 sesji równoległych:

Poradnik Przedsiębiorcy jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji na temat Forum Retail Challenge Poland 2023 można znaleźć na stronie.

Bilety wstępu dostępne tutaj.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów