Poradnik Przedsiębiorcy

System ZCRM - budowanie relacji z klientem jeszcze nigdy nie było takie proste!

Tylko dobra organizacja oraz profesjonalne podejście do każdego z etapów ścieżki zakupowej, pozwala firmom odnieść sukces sprzedażowy. Jeśli nie wiesz, co znacząco podnosi efektywność działań, ale również satysfakcję po skorzystaniu z usług Twojej firmy to sięgnij po nowoczesne narzędzie komunikacji. System CRM dopasowany do usług firmy oraz wielkości zasobów nie tylko skróci czas obsługi klienta, ale również wpłynie znacząco na prawidłowy przepływ informacji.

Co wpływa na zadowolenie klientów? Dla segmentu biznesowego, czyli ściśle związanego z obsługą sektora B2B, ogromne znaczenie ma profesjonalne podejście, fachowa pomoc, ogromna wiedza i jakość prowadzonej obsługi. Tutaj nie ma miejsca na przypadkowe rozmowy oraz niedoinformowanie na jakimkolwiek etapie lejka sprzedażowego. Sektor B2B to klienci wymagający i bardzo często oczekują od świadczonych usług bardzo dużego zaangażowania. System CRM pozwala rozwiązać niemalże wszystkie problemy komunikacyjne. A tych może przybywać jeśli nie postaramy się o dobrą ścieżkę przepływu informacji.

Co ważne, systemy CRM usprawniają nie tylko komunikację zewnętrzną z sektorem relacji biznesowych, ale również z klientem indywidualnym, a co najważniejsze, także pozytywnie wpływają na procesy biznesowe w obszarze zarządzania samych pracowników. Wystarczy zalogować się do bazy, by otrzymać jasny i czytelny komunikat o wdrożeniach, procesie realizacji projektu oraz rozwoju prac.

CRM – czyli lepsza organizacja pracy

Przy bardzo intensywnie prowadzonych rozmowach z klientem oraz budowaniu bazy zleceń trudno niekiedy zapanować nad płynnością realizacji wszystkich zapytań. Wówczas z pomocą przychodzi precyzyjnie przygotowana baza, w której widać kto i jakie ma obłożenie oraz na jakim etapie zrealizował zapytanie. To ważne, bo daje czytelny sygnał o tym, czy praca została rozłożona proporcjonalnie na cały zespół oraz kto odnosi największe sukcesu na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej.

Tak można też wyeliminować błędy oraz potknięcia najsłabiej radzących sobie pracowników, którzy być może potrzebują po prostu dodatkowych informacji lub szkoleń.

system zcrm

CRM dla usług telefonicznych – lepsza obsługa klienta

Współczesne systemy CRM dedykowane obsłudze Call Center znacznie odbiegają od tych, które były proponowane kilka lat temu. Nie spełniają już bowiem wyłącznie podstawowych funkcji, jak zbieranie kontaktów do bazy oraz połączenia głosowe, ale również szereg innych działań ściśle dopasowanych do zapotrzebowania firmy.

Jednym z profesjonalnych narzędzi systemu CRM jest Zadarma, która bardzo dobrze sprawdzi się w pracy zespołowej. Narzędzie pozwala na integrację z centralą PBX i znaczną poprawę poziomu obsługi.

To nowoczesna odpowiedź na potrzeby rynku, którą jest możliwość podglądu pełnej historii interakcji z klientem oraz zapisy wiadomości również w formie e-mailowej. Możliwe jest także nagrywanie rozmów telefonicznych. A co ważne, do kontaktu dołączana jest karta z danymi specjalisty. Zatem, gdy osoba po drugiej stronie, chce nawiązać kontakt, od razu zostaje przekierowana do odpowiedniego konsultanta, który zna temat dedykowany poszczególnej osobie.

Sprawna obsługa może być poprowadzona praktycznie 24h/7 dni w tygodniu. Dowiedz się więcej, jak działa wirtualna centrala.