Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta - meetup dla branży retail i e-commerce

Wielkość tekstu:

Poradnik Przedsiębiorcy objął patronatem medialnym meetup nt. "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta". Tym samym serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu online, które odbędzie się 7 września 2021 r

Zapewnij klientom bogate doświadczenia oraz zautomatyzuj procesy zakupowe w oparciu o AI i chmurę Google. Jeśli jesteś właścicielem sklepu detalicznego/e-commerce, odpowiadasz za obsługę klienta lub pracujesz w dziale IT w branży retail - dołącz do spotkania organizowanego przez firmę FOTC i poznaj narzędzia, które usprawnią Twoją pracę.

Podczas meetupu (online) dowiesz się m.in. jak:

  • Usprawnić proces obsługi klienta przy pomocy chatbotów, które uwolnią Twoich pracowników od czasochłonnych czynności i pozwolą skupić się na bardziej specjalistycznych, ukierunkowanych działaniach,
  • Rozwijać produkt i doświadczenia klientów dzięki skalowalnej infrastrukturze chmurowej, która pozwoli poprawić zarówno wydajność Twojej witryny, jak i wrażenia użytkowników,
  • Zwiększyć sprzedaż w e-sklepie oraz budować lojalność klientów personalizując oferty przy pomocy narzędzia Recommendations AI, które zestawia dane dotyczące zachowań użytkownika z modelami sztucznej inteligencji.

Na wirtualnej scenie wystąpią: Wioletta Lamot-Majewska, Beniamin Gołąbek oraz Ewa Gruszka.

 

Meetup - Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

 

W skrócie:

  • Darmowy meetup dotyczący sztucznej inteligencji w obsłudze klienta
  • Data: 7 września 2021 r., w godz.10:00-11:45
  • 3 prelegentów z firm: FOTC, Fitly.ai/VirtusLab, Google Cloud

Poznaj agendę spotkania i zarejestruj się na stronie: https://bit.ly/3BbKJlP 

 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów