Poradnik Przedsiębiorcy

Traffic Day 2021 - konferencja dla e-commerce

Już 4 listopada odbędzie się piąta edycja konferencji Traffic Day - praktycznej konferencji nastawionej na rozwój kompetencji w sprzedaży internetowej. Tegoroczna edycja odbędzie się stacjonarnie w Poznaniu oraz w formie internetowego streamu w przystępnej cenie!

 

Traffic Day

Powstanie tegorocznej agendy poprzedziła ankieta wśród setek uczestników wcześniejszych eventów edukacyjnych organizowanych przez poznańską agencję marketingu internetowego Traffic Trends. Dzięki wynikom, plan prezentacji odpowiada obecnym potrzebom osób odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży internetowej. W trakcie Traffic Day 2021 poruszone zostaną tematy dotyczące między innymi:

  • pozycjonowania sklepów internetowych
  • kampanii reklamowych Google Ads oraz Facebok Ads
  • rozwoju sprzedaży na portalu Allegro
  • logistyki
  • funkcjonalności sklepu internetowego
  • UX i optymalizacji ścieżki zakupowej
  • zarządzania sklepem
  • obecności na TikToku

Dodatkowy blok poświęcony zostanie analizie działań konkurencji. Na scenie Estrady Poznańskiej zaprezentują się przedstawiciele Traffic Trends, a także takich firm jak IdoSell (IAI), GlobKurier, vSprint, Strategic Mind, a także właściciele sklepów internetowych - Mariusz Cyankiewicz (e-lakiernik.net) i Mateusz Juja (pomadziarz.pl). Całość wydarzenia wzbogacą sesje AMA z prelegentami oraz panel dyskusyjny z reprezentantami sklepów internetowych. 

Jeżeli szukasz sposobu na wzrost sprzedaży internetowej w swojej firmie - nie może Ciebie zabraknąć. Bilety na udział stacjonarny oraz dostęp do streamu zakupić można na stronie www.trafficday.pl. Dla Czytelników Poradnika Przedsiębiorcy przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy gwarantujący 10% rabatu po wpisaniu hasła “FIRMA”.