Poradnik Przedsiębiorcy

Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

Zapraszamy do debaty z ekspertami podczas konferencji "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

19 września 2018 roku w Warszawie
Wystarczy się zarejestrować, decyduje kolejność zgłoszeń

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient. 

Prelekcje poprowadzą:

  • Ryszard Zawadzki - Dyrektor Placówki Partnerskiej Aviva i Damian Zawadzki - autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl - "Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w internecie"
  • dr hab. Monika Szaraniec - Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - „Publicyzacja regulacji dystrybucji usług ubezpieczeniowych”
  • Bartosz Wojno - Radca Prawny, Łyszkiewicz Tarasiuk Kancelaria Radców Prawnych sp. p. - "Analiza potrzeb klienta w praktyce z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji”
  • Dorota Jezierska - Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie, SIGNAL INDUA Życie Polska TU S.A. - "Oszustwa ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach na życie"
  • Anna Czech – Senior Dyrektor, Prudential Polska i Wojciech Topczewski – Senior Dyrektor, Prudential Polska - „Wpływ wiedzy i umiejętności agenta ubezpieczeniowego na badanie potrzeb klienta w ubezpieczeniach na życie”
  • Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA) - „Kwalifikacje po europejsku (krajowa rama kwalifikacji), a narzędzia fin-tech w pracy Doradcy Finansowego”

Grupa docelowa:
Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: GoldenFloor Plaza - Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa

Więcej informacji: http://pirbinstytut.pl/index.php/ubezpieczenia-nowoczesne-kanaly-komunikacji-i-ich-efektywnosc-w-sprzedazy-19-09-2018 

Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt.

Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
email: daria.biernacka@pirbinstytut.pl
mobile: +48/531 375 811