Poradnik Przedsiębiorcy

[WEBINAR] Oszczędność czasu w biurze rachunkowym

Jak wypracować oszczędność czasu i pieniędzy w biurze rachunkowym? Jak wyróżnić się na tle konkurencji oraz odciążyć pracowników od wykonywania żmudnej, powtarzalnej pracy?

 

Już 16 listopada o godz. 13:00 - Wyjątkowy, praktyczny webinar dla branży księgowej: 

„Proste sposoby na oszczędność czasu w biurze rachunkowym. OCR, konwerter, robot.”

 

Eksperci w zakresie automatyzacji: Senior Digital Solutions Specialist Michał Strycki oraz specjalista do spraw robotów Michał Wawiórko w przystępny sposób przedstawią najistotniejsze informacje dotyczące nowoczesnych technologii usprawniających pracę biur księgowych.

Temat z perspektywy pracownika biura rachunkowego uzupełni i skonfrontuje Irmina Stańczak – księgowa z ponad 20-letnim doświadczeniem

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pracowników biur rachunkowych w Polsce, którzy chcą uzyskać praktyczną wiedzę dotyczącą automatyzacji i robotyzacji procesów w biurach rachunkowych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbą miejsc obowiązuje rejestracja. 

Oszczędność  czasu w biurze rachunkowym

Agenda

Część I

  • Czym jest OCR?

  • Omówienie dostępnych na rynku narzędzi przeznaczonych dla Biur rachunkowych.

  • Skanuj.to / skany / SaldeoSMART / wFirma dla Biur Rachunkowych

  • Modele pracy i opłacalność biznesowa.

  • Perspektywa rozwojowa – czy dalej warto inwestować?

Część II

  • KONWERTERY – po co i dla kogo?

  • Krytyczny przegląd najpopularniejszych narzędzi na rynku.

  • Możliwości personalizacji.

  • Rozwiązania indywidualne.

Część III

  • ROBOTYZACJA – czym są roboty software’owe?

  • Jak to działa? Co robot może zrobić za mnie? Możliwości i ograniczenia.

  • Po co robot w Biurze rachunkowym?

  • Dlaczego warto zainteresować się robotami?

 

Rejestracja na stronie wydarzenia: https://arenaadvisory.com/oszczednosc-czasu-w-biurze-rachunkowym-ocr-konwerter-robot/ 

Zapraszamy!