Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Komunikacja w firmie

2019-04-01

HR w praktyce

Jakie są rodzaje komunikacji w firmie?

Jakie są rodzaje komunikacji? Nie da się ukryć, jak ważna jest odpowiednia komunikacja w firmie – na każdym poziomie. Przepływ informacji jest kluczowy w wielu kwestiach. Jakie rodzaje komunikacji możemy spotkać w przedsiębiorstwach? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej
2019-04-02

HR w praktyce

Jakie cechy powinien posiadać aktywny słuchacz?

Aktywny słuchacz - jak nim zostać? Aktywny słuchacz to dobry rozmówca. Rozmowy i negocjacje z nim to często prawdziwa przyjemność. Jednak co zrobić, by słuchać uważnie? Jak się zachowywać? Czy można to wypracować? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. czytaj dalej
2019-04-03

HR w praktyce

Skuteczna komunikacja w firmie - jak powinna wyglądać?

Skuteczna komunikacja - jak powinna wyglądać? Nie da się ukryć, że skuteczna komunikacja pomaga w osiągnięciu przez firmę sukcesu. Jednak, co zrobić, aby taka właśnie była? Jak ją ulepszyć i sprawić, by wszelkie procesy przebiegały prawidłowo? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej
2019-04-04

HR w praktyce

Relacje ze współpracownikami - jak je budować?

Dobre relacje ze współpracownikami Jeśli chcemy, aby w naszej firmie komunikacja była jak najbardziej skuteczna, musimy zbudować solidne relacje ze współpracownikami. Jak to zrobić? Jak powinny wyglądać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2019-05-24

HR w praktyce

Jak przekazywać trudne informacje w pracy?

Jak przekazywać trudne informacje pracownikowi? Komunikacja w firmie nie polega tylko na odpowiednim obiegu informacji, lecz także przekazywaniu trudnych wiadomości. Jak się do tego przygotować? Jak przekazywać trudne informacje? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2019-05-27

HR w praktyce

Jakie mogą wystąpić trudności w komunikacji?

Trudności w komunikacji - jakie są? Niemal każdy przedsiębiorca chce, by komunikacja w jego firmie była jak najlepsza. Żeby tak się stało, warto poznać trudności w komunikacji, które mogą stopować jej prawidłowość. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat popełnianych błędów! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi mogę zaliczyć do kosztów firmowych?
Zobacz odpowiedź eksperta