Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Marka pracodawcy

2017-09-04

HR w praktyce

Employer branding - czym jest i dlaczego warto nad tym pracować?

Employer branding - na czym polega? Dzisiaj tak jak pracownicy szukają wymarzonej pracy, tak firmy walczą o wartościowych specjalistów. Aby takich zdobyć, firma powinna wyróżniać się na rynku dobrą marką pracodawcy. Przeczytaj, jak wykorzystać employer branding do jej zbudowania. czytaj dalej
2017-09-05

HR w praktyce

Marka pracodawcy - poznaj metody jej budowania

Marka pracodawcy - jak ją zbudować? W poprzedniej części omówiliśmy, czym właściwie jest marka pracodawcy i dlaczego powinna być ważna dla każdej firmy. W tej części cyklu opowiemy, czym jest wewnętrzna oraz zewnętrzna marka pracodawcy oraz jakie są skuteczne metody jej budowania. Sprawdź! czytaj dalej
2017-09-06

HR w praktyce

Marka pracodawcy - jaką strategię employer brandingową wybrać?

Marka pracodawcy - jaka strategia na jej budowanie jest najlepsza? Marka pracodawcy staje się popularnym zagadnieniem dla wielu firm. Jak należy ją budować i jak powinna wyglądać strategia employer brandingowa firmy? W artykule podpowiadamy, o czym należy pamiętać podczas budowania tego rodzaju strategii. czytaj dalej
2017-09-07

HR w praktyce

Marka pracodawcy - różne rodzaje kampanii

Marka pracodawcy - jak stworzyć skuteczną kampanię? Jak powinna być kształtowana dobra marka pracodawcy? Nie ma jednego przepisu na zbudowanie uniwersalnej kampanii employer brandingowej, która będzie dopasowana do wielu firm. Poznaj najważniejsze rodzaje kampanii i dowiedz się, na czym dokładnie polegają. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
W jaki sposób należy zaksięgować zakup środków trwałych i wyposażenia sfinansowanego środkami z dotacji z PUP?
Zobacz odpowiedź eksperta