Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Marketing internetowy w Twojej firmie

Domeny internetowe - jak je wybrać, aby były skuteczne?

Domeny internetowe - jak je wybierać? Prowadzisz firmę i myślisz nad założeniem dla niej strony internetowej? Chcesz dowiedzieć się, jakie domeny wybrać i jakie będzie dla nich najlepsze rozszerzenie? Sprawdź, jakie domeny internetowe są najbardziej chwytliwe. Odpowiedź w artykule! czytaj dalej

Własna strona internetowa czyli promowanie firmy wśród klientów

Strona internetowa - jak ją zbudować? Strona internetowa to szybki sposób, by pokazać się naszym potencjalnym klientom w sieci. Czym jest serwis internetowy i jak go zbudować? Jakie systemy zarządzania treścią warto poznać? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej

Social media, czyli promocja firmy w mediach społecznościowych

Social media w promocji Twojej marki! Wydawać się może, że w dzisiejszych czasach profil firmy w social mediach jest niezbędny. Jakie korzyści niesie ze sobą taki krok? Czy social media mogą być zagrożeniem? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te oraz inne pytania! czytaj dalej

Statystyki odwiedzin strony internetowej - Google Analytics

Google analytics - poznaj zachowania internautów Google Analytics pozwala na monitorowanie ruchu na naszej stronie internetowej. Jak zarejestrować się w usłudze i podpiąć ją do swojej witryny internetowej? Jakie wskaźniki możemy otrzymać w raportach? Sprawdź, czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Google Analytics - statystyki w raportach

Google Analytics - raporty i zestawienia Google Analytics to bardzo przydatne narzędzie dla każdego właściciela strony internetowej. Dzięki generowanym raportom zyskujemy istotne dla nas informacje. Jakie raporty oferuje to narzędzie i co można z nich odczytać? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. czytaj dalej

SEM, czyli Search Engine Marketing

SEM - pozycja strony w wyszukiwarce Search Engine Marketing czyli SEM to marketing, który opiera swoje działania o pozycję strony czy serwisu w wynikach wyszukiwania. Dzięki działaniom z tego zakresu, możemy uplasować stronę na wyższej pozycji w wyszukiwarkach. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek - fazy SEO Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych odgrywa ważną rolę w e-marketingu. Czy jest to sposób na wypromowanie danej marki? Co wziąć pod uwagę, pozycjonując stronę? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te i inne pytania! czytaj dalej

Słowa kluczowe - dobór i analiza

Słowa kluczowe - jak dobierać odpowiednie? Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej sprawi, że użytkownicy internetu łatwiej do niej dotrą. Pomagają w tym słowa kluczowe - im więcej ich w treści, tym większa pewność, że internauta trafi na naszą stronę. Sprawdź, jak tego dokonać! czytaj dalej

SEO - optymalizacja treści i kodu strony internetowej

SEO - jak wypozycjonować stronę? Właściwe wypozycjonowanie strony internetowej zależy od SEO, czyli optymalizacji treści i kodu strony. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, w jaki sposób zoptymalizować kod źródłowy strony oraz poznaj podstawowe języki tworzenia stron internetowych! czytaj dalej

Struktura adresów URL - optymalizacja pod kątem SEO

Struktura adresów url - szczegółowe omówienie Posiadasz firmową stronę internetową? Czy wiesz, co powinny zawierać URLe oraz w jaki sposób poprawnie tworzyć linki i opisy? Sprawdź, czym jest przekierowanie 301 oraz jak wygląda optymalna struktura adresów URL! Odpowiedzi znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Budowanie popularności strony przy pomocy linków

Budowanie popularności strony - co warto wiedzieć Linki w pozycjonowaniu mają ogromne znaczenie i wpływają na skuteczne budowanie popularności strony w wyszukiwarce. Na jakie rodzaje dzielą się linki i jak prawidłowo je analizować? Dowiedz się, jak wykorzystywać linki do budowania pozycji Twojej strony! czytaj dalej

Reklama rozliczana za kliknięcia - PPC (Pay Per Click) - Google AdWords

Reklama rozliczana za kliknięcia - PPC Kampanie linków to ostatnio jeden z najczęstszych sposobów prowadzenia reklam w sieci. Dowiedz się, na czym polega reklama rozliczana za kliknięcia. Poznaj zasady działania marketingu działającego w oparciu o PPC (Pay Per Click)! czytaj dalej

Marketing internetowy w Twojej firmie - Inne formy reklamy w internecie

Jakie są formy reklamy w internecie? Jak głosi przysłowie: Reklama dźwignią handlu. W związku z tym prowadząc firmę, należy zwrócić uwagę na jej promowanie w sieci. Czy wiesz, jakie są formy reklamy w internecie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak skutecznie promować firmę! czytaj dalej

E-mail marketing - baza subskrybentów

E-mail marketing - budowanie bazy mailingowej Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej. czytaj dalej

E-mail marketing cz.1 - rodzaje wiadomości

E-mail marketing - jakie wiadomości możesz wysyłać do odbiorców? E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji marki. Głównie dzięki formie bezpośredniej i możliwości spersonalizowania przekazu. Istnieje jednak kilka modeli takich wiadomości. Jakie? Jak wybrać najlepsze dla Twojej marki? Sprawdź. czytaj dalej

E-mail marketing cz.2 - profilowanie subskrybentów

Profilowanie subskrybentów w e-mail marketingu Kiedy już zgromadzisz bazę adresów mailowych, kolejnym bardzo istotnym krokiem jest profilowanie subskrybentów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz niewłaściwie budować przekaz i tracić wielu odbiorców. Przeczytaj, jak ważne jest targetowanie w mailingu. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy kilometrówka jest konieczna w przypadku samochodów użytkowanych na podstawie leasingu operacyjnego?
Zobacz odpowiedź eksperta