Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Social media w biznesie

Social media w biznesie - Facebook (cz. 1)

facebook Założenie firmowego fanpage’a na tak popularnym portalu jak Facebook jest całkowicie darmowe i nie pochłania wiele czasu. Schody zaczynają się w momencie, kiedy strona marki już istnieje i trzeba się zabrać za umiejętne jej prowadzenie. czytaj dalej

Social media w biznesie - co należy o nich wiedzieć?

social media Social media to dla firm wspaniały kanał reklamowy, jednak aby korzystać z niego w pełni, należy nauczyć się podstawowych zasad. Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się, co to za zasady i w czym może ci pomóc opanowanie ich w pełni. czytaj dalej

Social media w biznesie - NK.pl - NaszaKlasa.pl (cz.2)

nk.pl Plotki i zamknięciu NK.pl (Nasza Klasa) okazały się mocno przesadzone. Polski serwis społecznościowy trzyma się mocno - ma ok. 8,5 mln użytkowników i wciąż jest ulepszany przez swoich twórców. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się o nim więcej! czytaj dalej

Social media w biznesie - Twitter (cz.3)

twitter Ta platforma social media jest najlepsza dla specyficznych branż - najwięcej z niej wyciskają politycy, celebryci oraz dziennikarze. Nie oznacza to rzecz jasna, że Twitter nie może wesprzeć wysiłków reklamowych twojej firmy. czytaj dalej

Social media w biznesie - YouTube (cz.4)

youtube YouTube to drugi największy w Polsce portal społecznościowy. Agencja TUBE.AD ustaliła jego zasięg na 13,4 mln użytkowników. To oznacza, że jest odwiedzany przez ⅔ wszystkich polskich internautów. Dlaczego YT cieszy się taką popularnością? czytaj dalej

Social media w biznesie - Instagram (cz.5)

instagram Instagram zyskuje na popularności wśród polskich internautów. W tym roku zanotował 1,5 mln zalogowanych i wszystko wskazuje na to, że ta liczba będzie rosła. Marketingowcy z krajów Zachodu wróża mu większy sukces i już przygotowują kampanie reklamowe. czytaj dalej

Social media w biznesie - GoldenLine (cz.6)

goldenline Powstały w 2005 roku portal GoldenLine może się poszczycić 2 mln kont. LinkedIn, jego starszy, zagraniczny odpowiednik, wszedł do Polski w zeszłym roku i notuje sporo słabszy wynik - 800 tysięcy użytkowników. Czy może pomóc w promocji firmy? czytaj dalej

Social media w biznesie - LinkedIn (cz.7)

linkedin LinkedIn po raz pierwszy pojawił się w sieci dekadę temu i dziś jest prawdziwym gigantem. W Polsce co prawda nie zdobył jeszcze tak znaczącej pozycji (800 tysięcy użytkowników) jak na świecie (259 milionów), jednak wydaje się, że to się szybko zmieni. czytaj dalej