Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Social media w biznesie

Social media w biznesie - Facebook (cz. 1)

facebook Założenie firmowego fanpage’a na tak popularnym portalu jak Facebook jest całkowicie darmowe i nie pochłania wiele czasu. Schody zaczynają się w momencie, kiedy strona marki już istnieje i trzeba się zabrać za umiejętne jej prowadzenie. czytaj dalej

Social media w biznesie - co należy o nich wiedzieć?

social media Social media to dla firm wspaniały kanał reklamowy, jednak aby korzystać z niego w pełni, należy nauczyć się podstawowych zasad. Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się, co to za zasady i w czym może ci pomóc opanowanie ich w pełni. czytaj dalej

Social media w biznesie - NK.pl - NaszaKlasa.pl (cz.2)

nk.pl Plotki i zamknięciu NK.pl (Nasza Klasa) okazały się mocno przesadzone. Polski serwis społecznościowy trzyma się mocno - ma ok. 8,5 mln użytkowników i wciąż jest ulepszany przez swoich twórców. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się o nim więcej! czytaj dalej

Social media w biznesie - Twitter (cz.3)

twitter Ta platforma social media jest najlepsza dla specyficznych branż - najwięcej z niej wyciskają politycy, celebryci oraz dziennikarze. Nie oznacza to rzecz jasna, że Twitter nie może wesprzeć wysiłków reklamowych twojej firmy. czytaj dalej

Social media w biznesie - YouTube (cz.4)

youtube YouTube to drugi największy w Polsce portal społecznościowy. Agencja TUBE.AD ustaliła jego zasięg na 13,4 mln użytkowników. To oznacza, że jest odwiedzany przez ⅔ wszystkich polskich internautów. Dlaczego YT cieszy się taką popularnością? czytaj dalej

Social media w biznesie - Instagram (cz.5)

instagram Instagram zyskuje na popularności wśród polskich internautów. W tym roku zanotował 1,5 mln zalogowanych i wszystko wskazuje na to, że ta liczba będzie rosła. Marketingowcy z krajów Zachodu wróża mu większy sukces i już przygotowują kampanie reklamowe. czytaj dalej

Social media w biznesie - GoldenLine (cz.6)

goldenline Powstały w 2005 roku portal GoldenLine może się poszczycić 2 mln kont. LinkedIn, jego starszy, zagraniczny odpowiednik, wszedł do Polski w zeszłym roku i notuje sporo słabszy wynik - 800 tysięcy użytkowników. Czy może pomóc w promocji firmy? czytaj dalej

Social media w biznesie - LinkedIn (cz.7)

linkedin LinkedIn po raz pierwszy pojawił się w sieci dekadę temu i dziś jest prawdziwym gigantem. W Polsce co prawda nie zdobył jeszcze tak znaczącej pozycji (800 tysięcy użytkowników) jak na świecie (259 milionów), jednak wydaje się, że to się szybko zmieni. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Jeśli przed spodziewanym porodem kończy się termin umowy o pracę, czy nadal należy się zasiłek macierzyński? Sprawdź!
Zobacz odpowiedź eksperta