Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Szeptem o reklamie

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 2)

marketing szeptany W kolejnej części cyklu kontynuujemy omawianie zagadnień związanych z buzz marketingiem. Nowatorskiej formie promocji, która skrzydła rozwinęła w dobie dynamicznego rozwoju sieci internetowej. Jak dokładnie działa marketing szeptany? czytaj dalej

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 1)

marketing szeptany Wielokrotnie pisaliśmy już o przesyceniu społeczeństwa reklamami, które doprowadziło do uodpornienia się konsumentów na przekazy marketingowe. Czy marketing szeptany lepiej dociera do odbiorców? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Jak przesunięcie terminu zamknięcia działalności gospodarczej wpływa na datę sporządzenia remanentu likwidacyjnego? Czy remanent likwidacyjny musi zostać sporządzony na ostatni dzień przed zamknięciem działalności gospodarczej? Sprawdź.
Zobacz odpowiedź eksperta