Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły z cyklu Zarządzanie projektami e-commerce

Czym charakteryzuje się branża e-commerce?

E-commerce - najszybciej rozwijająca się branża w Polsce E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego. czytaj dalej

Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce

Handel internetowy - wady i zalety e-sklepu Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi. czytaj dalej

Marketing internetowy – czy zastąpi tradycyjne strategie marketingowe?

Marketing internetowy - jaka jest jego pozycja na rynku reklamy? Marketing internetowy staje się coraz popularniejszy. Specjaliści z branży twierdzą, że w 2018 roku firmy przeznaczą na niego więcej pieniędzy niż na reklamy tradycyjne. Przeczytaj artykuł i poznaj prognozy marketingu online na 2017 rok. czytaj dalej

Pozycjonowanie stron - czym jest i jak wpływa na pozycję w Google

Pozycjonowanie stron - jak zoptymalizować stronę? Pozycjonowanie stron stało się niezwykle ważnym elementem marketingu internetowego. Od pozycji naszej strony w Google zależy, jak duży ruch wygenerujemy, co ma bezpośredni wpływ na wysokość sprzedaży. Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma optymalizacja strony. czytaj dalej

Pozycjonowanie stron - jak prowadzić takie działania?

Pozycjonowanie stron - dlaczego jest potrzebne? Teraz, aby prowadzić skuteczne działania promocyjne firmy należy postawić przede wszystkim na pozycjonowanie stron lub sklepu internetowego w wyszukiwarkach. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czego potrzebujesz, aby mieć wysoką pozycję w wynikach Google. czytaj dalej

Rozliczenie pozycjonowania stron - wady i zalety różnych modeli

Rozliczenie pozycjonowania stron - modele rozliczeń Rozliczenie pozycjonowania stron z agencją SEO nie jest prostą sprawą. Mamy do dyspozycji różne modele rozliczeń a każdy z nich skupia się na innych aspektach. Sprawdź, które modele są najczęściej wybierane i na co zwrócić uwagę przy ich wyborze. czytaj dalej

Blog firmowy jako narzędzie promocji e-commerce

Blog firmowy w sklepie internetowym Blog firmowy to doskonałe narzędzie do promowania marki w internecie. Na blogu możemy dzielić się wiedzą ekspercką na temat naszych produktów, a publikowane treści wspomogą pozycjonowanie strony. Sprawdź, jakie inne korzyści przynosi prowadzenie bloga. czytaj dalej

Social Media - marketing społecznościowy to przyszłość?

Social media - jak je wykorzystać w promocji marki? Dzisiaj, aby marka zaistniała w internecie, powinna wykorzystywać social media marketing. To zdecydowanie podstawowa forma promocji firmy. Gdzie najlepiej prowadzić profil? Jak to robić, aby działania były skuteczne? Przeczytaj w artykule. czytaj dalej

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing - jak go stosować? E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie. czytaj dalej

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

Mailing w sklepie internetowym W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym. czytaj dalej

Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu

Aukcje internetowe w sklepie online Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać. czytaj dalej

Social gifting – innowacyjna aplikacja dla e-commerce

Social gifting - czym jest i gdzie się go stosuje? Social gifting to bardzo dobre narzędzie do prowadzenia różnego rodzaju kampanii promocyjnych. Umożliwia on klientom przesłanie bonu promocyjnego nawet osobie z zagranicy. Sprawdź, czym charakteryzuje się social gifting i jak go możesz wykorzystać. czytaj dalej

Kampanie AdWords - jak wykorzystać linki sponsorowane?

Kampanie AdWords - na czym polegają? Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś, aby był bardziej widoczny w wyszukiwarkach? Linki sponsorowane mogą Ci w tym pomóc. Zainwestuj w kampanie AdWords, dzięki którym znajdziesz się na najwyższej pozycji w Google i zwiększysz liczbę klientów. czytaj dalej

Kampania AdWords - optymalizacja i dodatkowe możliwości reklamy

Kampania adwords - dokąd pokierować ruch z linków sponsorowanych? Wyświetlanie się reklam w wyszukiwarce Google jest uzależnione od wygrywania aukcji z innymi reklamującymi się firmami na tę samą frazę kluczową. Sprawdź, od jakich czynników zależy wygrana aukcja oraz jak powinna być zoptymalizowana kampania AdWords. czytaj dalej

Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?

Reklama display - czy jest jeszcze popularna? Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy. czytaj dalej

Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan

Strategia marketingowa sklepu internetowego - opracowanie biznesplanu Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię. czytaj dalej