Marketing internetowy

Facebook - najważniejsze zasady prowadzenia profilu firmowego

Facebook - strategia działań Facebook może być oknem na świat jak i źródłem klientów dla wielu przedsiębiorców. Muszą oni jednak podporządkować się pewnym zasadom prowadzenia profilu. Jakie to zasady? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania! czytaj dalej

Opinie klientów - jak zachęcać do oceny firmy?

Jak uzyskać opinie klientów na temat naszej firmy? Opinie klientów, mają na celu zachęcić potencjalnych klientów do naszej marki. Czy wiesz, jak zachęcić klientów do oceny Twojej firmy i jak zachować się w przypadku negatywnych opinii? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Cross marketing w praktyce, czyli czy współpraca się opłaca?

Cross marketing - szczegółowe omówienie Cross marketing czyli marketing krzyżowy jest rodzajem współpracy firm, pozwalającym na obniżenie kosztów. Sprawdź, jak firmy w Polsce wykorzystują ten rodzaj współpracy, aby zyskać na efekcie synergii. Odpowiedź w artykule! czytaj dalej

Słowa kluczowe - dobór i analiza (cz. 8)

Słowa kluczowe - jak je tworzyć? Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej sprawi, że użytkownicy internetu łatwiej do niej dotrą. Pomagają w tym słowa kluczowe - im więcej ich w treści, tym większa pewność, że internauta trafi na naszą stronę. Sprawdź, jak tego dokonać! czytaj dalej

SEO - Optymalizacja treści i kodu strony internetowej (cz. 9)

SEO - jak wypozycjonować stronę? Właściwe wypozycjonowanie strony internetowej zależy od SEO, czyli optymalizacji treści i kodu strony. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, w jaki sposób zoptymalizować kod źródłowy strony oraz poznaj podstawowe języki tworzenia stron internetowych! czytaj dalej

Struktura adresów URL - optymalizacja pod kątem SEO (cz. 10)

Struktura adresów url - szczegółowe omówienie Posiadasz firmową stronę internetową? Czy wiesz, co powinny zawierać URLe oraz w jaki sposób poprawnie tworzyć linki i opisy? Sprawdź, czym jest przekierowanie 301 oraz jak wygląda optymalna struktura adresów URL! Odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Czym różni się reklama od PR?

Obecnie takie pojęcia jak reklama czy public relations nie są obce zarówno wielkim korporacjom, jak i małym czy średnim przedsiębiorstwom. czytaj dalej

Google Analytics - statystyki w raportach (cz.5)

Google analytics - raporty Google Analytics to bardzo przydatne narzędzie dla każdego właściciela strony internetowej. Dzięki generowanym raportom zyskujemy istotne dla nas informacje. Jakie raporty oferuje Google Analytics i co można z nich odczytać? Sprawdź! czytaj dalej

SEM czyli Search Engine Marketing (cz. 6)

SEM - pozycja strony w wyszukiwarce Search Engine Marketing czyli SEM to marketing, który opiera swoje działania o pozycję strony czy serwisu w wynikach wyszukiwania. Dzięki działaniom z tego zakresu, możemy uplasować stronę na wyższej pozycji w wyszukiwarkach. Sprawdź! czytaj dalej

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych (cz. 7)

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek - fazy SEO Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych odgrywa ważną rolę w e-marketingu. Czy jest to sposób na wypromowanie danej marki? Co wziąć pod uwagę, pozycjonując stronę? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te i inne pytania! czytaj dalej

Podatki w e-commerce - jaka forma opodatkowania dla e-firm? (cz.10)

Podatki w e-commerce - rodzaje form opodatkowania Zakładasz firmę, która będzie zajmować się handlem internetowym? Nie wiesz jakich formalności należy dopełnić? Przede wszystkim dowiedz się, jakie masz możliwości opłacania podatku dochodowego. Sprawdź, jakie podatki w e-commerce należy opłacać! czytaj dalej

Komputer w firmie - płatności elektroniczne (cz. 3)

Komputer w firmie a elektroniczne płatności Płatności elektroniczne to wygoda i komfort. Pamiętaj jednak, że najważniejsze, aby były to bezpieczne płatności elektroniczne. Jak bezpiecznie używać tak ważnego sprzętu jak komputer w firmie? Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej! czytaj dalej

Statystyki odwiedzin strony internetowej - Google Analytics (cz.4)

Google analytics - poznaj zachowania internautów Google Analytics pozwala na monitorowanie ruchu na naszej stronie internetowej. Jak zarejestrować się w usłudze i podpiąć ją do swojej strony internetowej? jakie wskaźniki możemy otrzymać w raportach? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Czym nas zaskoczy technologia - komputery przyszłości (cz. 1)

Komputery przyszłości - czy będą nimi komputery kwantowe? Interesują Cię nowoczesne technologie? Twoją pasją są komputery i ich możliwości? Jak mogą wyglądać komputery przyszłości? Przeczytaj artykuł i poznaj najnowsze technologie wykorzystywane w komputerach. Sprawdź, czy komputery kwantowe są przyszłością! czytaj dalej

Marki IT - które z nich są najpopularniejsze? (cz. 1)

Najpopularniejsze marki IT Rozwój świata napędza obecnie branża informatyczna oraz branża dotycząca nowych technologii. Najpopularniejszymi markami jest Apple i IBM. Sprawdź, w jaki sposób wspomniane marki IT wpływały one na kierunek rozwoju technologii! czytaj dalej

Netykieta - zasady dobrego zachowania w internecie (cz. 2)

Netykieta w Internecie Netykieta jest swoistym zbiorem zasad, jakimi powinien kierować się użytkownik internetu zarówno w kontaktach z innymi internautami, jak i przy okazji samodzielnych działań w Internecie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Zakładanie e-sklepu - od czego zacząć? (cz. 9)

Jak przebiega zakładanie e-sklepu? Czy do sprzedawania w internecie konieczne jest założenie działalności gospodarczej? Czy zakładanie e-sklepu wymaga dopełnienia wielu formalności? Dowiedz się z naszego artykułu, jak się do tego zabrać i jakie działania należy podjąć! czytaj dalej

Social media czyli promocja firmy w mediach społecznościowych (cz.3)

Social media w promocji Twojej marki! Wydawać się może, że w dzisiejszych czasach profil firmy w social mediach jest niezbędny. Jakie korzyści niesie ze sobą taki krok? Czy social media mogą być zagrożeniem? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te oraz inne pytania! czytaj dalej

Pozycjonowanie stron internetowych - mity

pozycjonowanie stron internetowych - warto wiedzieć Pozycjonowanie stron internetowych owiane jest wieloma mitami? Przyjrzymy się więc bliżej takim określeniom jak: wartości linków, słowa kluczowe, liczba podstron oraz teksty. Co tak naprawdę one oznaczają dla firmy? Sprawdź! czytaj dalej

Komputer w firmie - jak bezpiecznie z niego korzystać? (cz. 2)

Komputer w firmie a bezpieczeństwo danych Czy wiesz, jak w bezpieczny sposób należy korzystać z komputera? Sprawdź, jak można chronić komputer w firmie i archiwizować skutecznie dane! Przeczytaj nasz artykuł gdzie znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Co mogę zrobić, jeżeli przed rozpoczęciem działalności kupiłam towar, ale nie mam dowodu zakupu
Zobacz odpowiedź eksperta