Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Marketing internetowy

Jak prowadzić bloga firmowego i dlaczego warto to robić?

Jak prowadzić bloga firmowego - 7 kroków Coraz większa konkurencja również w świecie internetu sprawia, że trudno wyróżnić się na tle innych firm. Ostatnio bardzo popularnym narzędziem stosowanym w sieci stał się content marketing. Podpowiadamy, jak prowadzić bloga firmowego, aby był skuteczny. czytaj dalej

Sprawdzanie pozycji w Google – jak to zrobić ?

Sprawdzanie pozycji w Google - jakich użyć programów? Jeśli chcesz podnieść swoją pozycję w wyszukiwarce, to powinieneś wiedzieć, jak ważne jest sprawdzanie pozycji w Google. Jest to czasochłonna czynność, dlatego warto skorzystać z programów do monitorowania wyników Google. Dowiedz się więcej z artykułu. czytaj dalej

Opis strony internetowej - jak dokonać optymalizacji pod kątem SEO?

Opis strony internetowej - jak go zoptymalizować pod kątem SEO? Wybrałeś słowa kluczowe i wstawiłeś linki w innych witrynach? Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby Twoja firma była lepiej wypozycjonowana w wyszukiwarkach? Zadbaj o opis strony internetowej, jej tytuł oraz adres URL. Sprawdź, jak to zrobić! czytaj dalej

Monitoring marki - jak go skutecznie przeprowadzić?

Monitoring marki - skuteczne narzędzie marketingowe Monitoring marki w internecie oraz w social media jest nieodłącznym elementem skutecznej komunikacji i budowania marki. Działania te możesz wykorzystać również do badania konkurencji. Dowiedz się, jakie narzędzia posłużą Ci do monitorowania własnej firmy. czytaj dalej

E-commerce - najczęstsze błędy w marketingu internetowym

E-commerce - błędy w promocji E-marketing to potężne narzędzie, dzięki któremu można efektywnie budować wizerunek marki i przyciągnąć nowych klientów. Poznaj najpoważniejsze błędy popełniane przez firmy w bezlitosnej dżungli internetu. Jakie błędy w marketingu robi branża e-commerce? czytaj dalej

Zarabianie na AdSense - dobry sposób zarabiania w internecie

Zarabianie na AdSense - zarabiaj online na swojej stronie AdSense umożliwia wyświetlanie na stronach internetowych reklam tekstowych i graficznych. Z tego narzędzia korzystają zarówno właściciele małych blogów, jak i dużych serwisów. Sprawdź, jak wygląda zarabianie na Adsense i czy jest to w ogóle opłacalne. czytaj dalej

Ciekawa prezentacja multimedialna - co powinna zawierać?

Ciekawa prezentacja multimedialna - jak ją stworzyć? Prowadząc wykład, musisz być odpowiednio przygotowany. Zastanawiasz się, jak powinna wyglądać idealna prezentacja multimedialna oraz jakie informacje muszą się w niej znaleźć? Przeczytaj artykuł i poznaj elementy dobrej prezentacji. czytaj dalej

Język korzyści - czyli jak mówić, żeby sprzedać?

Język korzyści - metody sprzedaży Cecha, Zaleta, Korzyść Kiedy opisujemy produkt lub usługę powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na to w jaki sposób to robimy. Od tego bowiem zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy nie. Poznaj język korzyści, który pomoże Ci lepiej zaprezentować swoją ofertę. czytaj dalej

Jak się robi hashtagi – #WiedzaUżyteczna

Jak się robi hashtagi i po co się je stosuje? Moda na hashtagi trwa od dawna i wciąż rośnie zainteresowanie tą formą wyszukiwania treści. Najbardziej popularne są wśród młodych ludzi, którzy chętnie oznaczają co czują i robią. Przeczytaj, jak się robi hashtagi i skąd wzięły popularne #. czytaj dalej

Remarketing - co to takiego i jak można to wykorzystać?

Remarketing - definicja Remarketing na przestrzeni lat zmieniał swoje oblicze. Wraz z wejściem pojęcia do sieci, remarketing kojarzy się z działaniami, które dążą do przekonania klienta, aby wrócił na naszą stronę. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Efektywne pozycjonowanie – jak to robić?

Efektywne pozycjonowanie - 5 kroków do lepszej pozycji Pozycjonowanie stron odgrywa obecnie kluczową kwestie w działaniach marketingowych. Sprawdź, czym jest efektywne pozycjonowanie, które da Ci najlepsze rezultaty. Przedstawiamy 5 kroków , które powinieneś zastosować, aby znaleźć się na czołowej pozycji. czytaj dalej

Zarabianie na YouTubie - czy to takie proste?

Zarabianie na youtubie - jak zacząć? Praca nie musi ograniczać się do umowy i pracy w biurze. Fascynują Cię social media? Masz ciekawą osobowość? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, czy zarabianie na YouTubie rzeczywiście jest takie proste i czy to coś dla ciebie! czytaj dalej

Google szukanie obrazem – jak to zrobić?

Google szukanie obrazem - co to jest i jak z tego korzystać? Google szukanie obrazem jest sposobem na znalezienie informacji poprzez wyszukiwarkę internetową. Jego istotą jest przeszukiwanie sieci na podstawie obrazu lub grafiki. Poznaj cztery różne sposoby wyszukiwania informacji za pomocą obrazu lub zdjęcia. czytaj dalej

Marketing sportowy – definicja, rodzaje i przykłady

Marketing sportowy - czym jest? Marketing sportowy to działania, mające na celu wykorzystanie narzędzi marketingowych do promocji produktów lub usług związanych ze sportem (np. koszulki sportowe, buty). Przeczytaj i sprawdź, czym jest marketing sportowy i jakie są jego rodzaje. czytaj dalej

Monitoring konkurencji – czy może być sposobem na bycie w czołówce?

Monitoring konkurencji - korzyści dla firmy Zastanawiasz się do czego służy monitoring konkurencji? Czy jest potrzebny Twojej firmie? Jak go wykorzystać, aby przegonić swoich przeciwników? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakich narzędzi używać i gdzie szukać pomocy. czytaj dalej

Media relations - bądź w dobrych kontaktach z mediami!

Media relations - cele i działania Dzięki dobrym kontaktom z mediami możemy zwiększyć rozpoznawalność i renomę firmy. Media relations wpływają na rozgłos, który możesz wykorzystać do działań promocyjnych. Sprawdź jakie kroki należy podjąć, by relacje te mogły pomóc Ci w budowaniu marki. czytaj dalej

Instagram - jak szybko zdobyć nowych obserwatorów?

Instagram - jak zdobyć followersów? Media społecznościowe są obecnie podstawą marketingu internetowego. Aplikacja Instagram daje wiele możliwości, z których warto korzystać w celu dotarcia do większego grona potencjalnych klientów. Sprawdź, jak szybko zdobyć większą liczbę obserwatorów! czytaj dalej

Remarketing AdWords - o czym musisz wiedzieć?

 Remarketing AdWords - jak go przeprowadzić? Remarketing AdWords to ciekawe zjawisko, którym z pewnością powinien zainteresować się każdy przedsiębiorca, reklamujący się w sieci. Co to dokładnie jest? Jak go przeprowadzić? Podpowiadamy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej! czytaj dalej

Jak przyśpieszyć przeprowadzane przez Google indeksowanie nowej strony?

Google indeksowanie - dlaczego odgrywa tak ważną rolę Aby nowa strona pojawiła się w wyszukiwarce internetowej przeprowadzane jest przez Google indeksowanie. Proponujemy kilka skutecznych metod, które mogą znacznie przyśpieszyć ten proces. Dzięki nim możesz dużo szybciej pojawiać się w wynikach Google. czytaj dalej

Storytelling - 6 typów opowieści, które urzekną Twoich odbiorców

Storytelling - marketing narracyjny Storytelling znajduje szerokie zastosowanie w marketingu internetowym. Pomaga w budowaniu wizerunku firmy i wywieraniu wpływu na otoczenie. Poznaj 6 skutecznych typów narracji, które zainspirują Twojego odbiorcę do działania i wzbudzą jego zaufanie. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Jak leasingowany samochód wprowadzić do środków trwałych? Jaką wartość początkową przyjąć?
Zobacz odpowiedź eksperta