0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

5 wyników dla tematu: zgloszenie-wypadku-przy-pracy

Artykuły:

Czy agencja pracy tymczasowej odpowiada za wypadek przy pracy pracownika tymczasowego?

Wypadki przy pracy nie należą do rzadkości. Jednak co w sytuacji kiedy wypadek ma pracownik tymczasowy? czy agencja pracy tymczasowej ponosi odpowiedzialność za takie zdarzenie? Na kim spoczywają procedury związane ze zgłoszeniem wypadku? Sprawdź!

8 września 2023

Uznawanie zdarzenia za wypadek przy pracy – najnowsze przepisy

Przepisy nie regulują w jakim terminie pracownik powinien zgłosić pracodawcy wypadek, który miał miejsce w pracy. Powinien on to jednak uczynić bezzwłocznie. Przeczytaj i dowiedz się, jakich formalności należy dopełnić, gdy ma miejsce wypadek przy pracy!

6 lipca 2022

Brak polecenia służbowego, a wypadek przy pracy

Wypadek przy pracy to nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, powodujące uraz lub śmierć, które nastąpiło w związku z pracą. Co jednak w przypadku gdy pracownik uległ wypadkowi ale wykonywał zadania bez polecenia pracodawcy? Przeczytaj i sprawdź!

5 kwietnia 2019

Wypadek przy pracy – co zrobić, gdy pracownik nie chce go zgłosić?

Wypadek przy pracy to nagłe zdarzenie powodujące uraz lub śmierć. Powinno ono zostać zgłoszone przełożonemu, aby ten mógł podjąć odpowiednie procedury. Niezgłoszenie wypadku, nie zwalnia pracodawcy z podjęcia tych procedur. Przeczytaj więcej na ten temat!

28 stycznia 2019

Udokumentowanie związku choroby z wypadkiem, jaki nastąpił w drodze do pracy

W sytuacji, gdy pracownik ulegnie wypadkowi w drodze do lub z pracy i w efekcie tego na pewien czas utraci zdolność do pracy, przysługuje mu prawo do zasiłku chorobowego w wysokości 100% podstawy wymiaru zasiłku.

10 marca 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów