Artykuły na temat buzz marketing

Marketing szeptany – jak efektywnie wykorzystać buzz marketing?

Pozytywny wizerunek firmy to podstawowa kwestia przy zdobywaniu zaufania potencjalnych klientów, którzy często przy wyborze kierują się opinią i rekomendacją innych osób. Dowiedz się, w jaki sposób może Ci pomóc marketing szeptany. czytaj dalej

Nietypowe formy promocji firmy, czyli jak się reklamować?

Dzisiejszym czasom bliska jest maksyma – „wszystko już było”. Dlatego też firmy mają nieco utrudnioną drogę do klienta. W związku z tym przedsiębiorstwa, aby zyskać przychylność i zainteresowanie, muszą sięgać po nietypowe formy promocji firmy. czytaj dalej

Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa? czytaj dalej