0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

4 wyniki dla tematu: budowanie-swiadomosci-marki

Artykuły:

Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie?

Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple.

20 lipca 2018

Budowanie marki to nie wyłącznie działania PR-owe

Budowanie marki jest niezwykle istotną kwestią dla każdego przedsiębiorcy. Rozpoznawalność brandu, silna pozycja na rynku oraz kreowanie pozytywnego wizerunku to tylko niektóre z pożądanych przez firmy celów. Dowiedz się jak zrobić to skutecznie!

30 marca 2018

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej.

27 lutego 2018

Archetypy marki - czym są i jak działają?

Dzisiejsi konsumenci są bardzo wymagający, a co za tym idzie przedsiębiorstwa stoją przed trudnym zadaniem, aby ich zadowolić. Dlatego przy budowaniu silnej marki tak ważne są archetypy marki. Czym są archetypy marki? Sprawdź, odpowiedź w artykule!

20 lutego 2018

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów