0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Maile transakcyjne - jak je wykorzystać?

E-mail to jedna z wielu form komunikacji z klientem e-sklepu, ale również dobre narzędzie promocji. W jaki sposób można je wykorzystać? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinny wyglądać maile transakcyjne, aby wspomagały sprzedaż w e-commerce.

8 listopada 2017

E-commerce w praktyce

Oprogramowanie sklepu internetowego – co wybrać?

Przed otwarciem e-sklepu należy zadbać o szereg szczegółów, bez których jego poprawne działanie jest często niemożliwe. Jedną z ważniejszych kwestii jest dobór odpowiedniej platformy e-commerce. Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać? Sprawdź

12 września 2017

E-commerce w praktyce

Oprogramowanie w biznesie - jakie będzie odpowiednie dla Twojej firmy?

Ważnym elementem w optymalizacji kosztów działania wielu przedsiębiorstw okazuje się oprogramowanie, którego odpowiedni dobór pozwoli zwiększyć efektywność działania firmy. Sprawdź, które oprogramowanie w biznesie pozwoli zaoszczędzić Ci czas i pieniądze.

11 września 2017

E-commerce w praktyce

Błędy w e-commerce - jakie popełniane są najczęściej?

Posiadając biznes w branży e-commerce, trzeba liczyć się z tym, że koniecznym będzie włożenie sporej ilości czasu w jego zaistnienie w sieci, tak by nie popełnić pomyłki. Jakie błędy w e-commerce zdarzają się najczęściej? Przeczytaj i dowiedz się więcej!

28 listopada 2017

E-commerce w praktyce

E-handel kontra handel tradycyjny

Czy e-handel jest na tyle poważną konkurencją dla handlu tradycyjnego, że centra handlowe będą rzadkością? A może konsumenci dalej wolą długie spacery po sklepach? Dowiedz się, jakie zalety kryją za sobą zakupy internetowe i na co powinniśmy uważać.

10 marca 2019

E-commerce w praktyce

E-zakupy - jak kupujemy w sieci i za co lubimy zakupy online?

E-zakupy to zdecydowanie główny trend ostatnich lat. Cieszą się coraz większą popularnością, a rynek e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie. Kim jest przeciętny klient sklepu internetowego? Jak kupujemy w sieci? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

18 lutego 2020

E-commerce w praktyce

Nisza rynkowa w e-commerce - jak ją odnaleźć?

Czym jest nisza rynkowa i jak ją znaleźć w sprzedaży internetowej? Jakie elementy są ważne w poszukiwaniu nieodkrytych dotąd branż na rynku? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak odróżnić się o większości sklepów internetowych i zyskać wielu klientów.

12 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Cross-docking – alternatywny system dystrybucji

Czym jest cross-docking? Dla kogo przeznaczone jest to rozwiązanie? Jakie są plusy i minusy tego systemu dystrybucji oraz czy można dzięki niemu zmniejszyć koszty logistyczne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym dokładnie polega cross-docking.

6 lipca 2021

E-commerce w praktyce

Sprzedaż przez internet - wybrane problemy przedsiębiorców

Przedsiębiorcy, którzy dokonują sprzedaż przez internet muszą przestrzegać przepisów ustawy o prawach konsumenta, która w dużym stopniu dba o interes konsumentów. Poznaj rozwiązania na najczęściej pojawiające się w praktyce problemy prawne i księgowe!

17 stycznia 2022

E-commerce w praktyce

Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?

Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy.

4 czerwca 2019

E-commerce w praktyce

Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu

Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać.

30 lipca 2018

E-commerce w praktyce

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym.

20 marca 2021

E-commerce w praktyce

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.

5 lutego 2018

E-commerce w praktyce

Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce

Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi.

17 października 2021

E-commerce w praktyce

Czym charakteryzuje się branża e-commerce?

E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego.

18 września 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów