Artykuły na temat marketing partyzancki

Guerilla marketing, czyli partyzantka bez ograniczeń

Guerilla marketing to niestandardowa forma promocji, która nie wymaga dużego budżetu. Jej skuteczność zależy głównie od pomysłowości twórcy. Guerilla zbliżony jest do znanego od lat marketingu wirusowego. Co dokładnie oznacza ten termin? Sprawdź! czytaj dalej

Marketing partyzancki - zasady działania od podstaw?

Przedstawiamy marketing partyzancki, interesującą formę promocji marki, która może się okazać lekiem na wszystkie twoje bolączki. Na dodatek - całkiem tanim! Zobacz, na czym polega i jak może Ci pomóc w działaniach marketingowych. czytaj dalej

Marketing partyzancki – definicja i przykłady

Masz już dosyć standardowych form marketingu? Klienci nie są zainteresowanie reklamą tradycyjną? Chwytliwe banery reklamowe w sieci również nie sprawdzają się jak należy? Sprawdź, czym jest marketing partyzancki - definicja i przykłady w pigułce. czytaj dalej