Artykuły na temat public relations

Czym różni się reklama od PR?

Obecnie takie pojęcia jak reklama czy public relations nie są obce zarówno wielkim korporacjom, jak i małym czy średnim przedsiębiorstwom. czytaj dalej

Public relations a reklama - związek i zależności

Zarówno public relations, jak i reklama zaliczane są do promocji - jednego z elementów mixu marketingowego. Jednak obie te składowe są zupełnie inne, jeśli chodzi o cele i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiedz się jakie są między nimi różnice! czytaj dalej

Public relations - jakie są jego główne założenia?

Public relations to bardzo rozpowszechnione określenie. Czym dokładnie jest? Jakie działania wchodzą w zakres tego pojęcia. Co mają na celu? Czy każda firma ich potrzebuje? Dowiedz się więcej na ten temat czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Public relations, czyli kształtowanie wizerunku firmy

Public relations to budowanie stałych i pozytywnych relacji pomiędzy firmą, a jej klientami. Celem jest stworzenie jak najlepszego wizerunku marki oraz zdobycie akceptacji i wzbudzenie zaufania. Sprawdź, jak public relations może wpłynąć na Twoją firmę! czytaj dalej

PR - dwie litery, wiele korzyści. Public relations w pigułce

Public relations to działania, dzięki którym firma może systematycznie komunikować się ze swoim otoczeniem. Dlatego też jest to istotny element, który zapewnia realizacje celów ekonomicznych firmy. Dowiedz się więcej! czytaj dalej