0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Reklama natywna to nie tylko tekst – inne formy występowania

Nasz ekspert:
Artykuły autora

Wielkość tekstu:

Czy wiesz, że reklama natywna może być wszystkim, co dystrybuujesz w internecie? Nie ma dla niej, ani sztywnego schematu, ani narzuconej formy. Ważne, aby w sposób nienachalny i skuteczny trafiała do określonej grupy docelowej, a następnie zachęcała do wykonania założonej transakcji. Chcesz dowiedzieć się więcej o rodzajach reklamy natywnej? Przeczytaj wpis.

Współczesne narzędzia content marketingu różnią się od klasycznej reklamy, którą z biegiem lat umieściliśmy w swojej podświadomości i którą usilnie próbowano nam dostarczać wraz z innymi środkami masowego przekazu. Nienachalna, wysublimowana, a jednocześnie bardzo często skuteczna, trafia do konkretnego odbiorcy i w szczególny sposób informuje o produkcie. Reklama natywna jest niezauważalnym narzędziem content marketingu, którą my, jako konsumenci bardzo lubimy. A w jaki sposób jest kreowana, by realizowała swoją funkcję?

Reklama natywna w social media?

Czy wiesz, że Twój profil biznesowy na Instagramie jest przykładem reklamy natywnej? Wszystko co na nim zamieszczasz, służy przecież - zwiększeniu sprzedaży oraz świadomości o istnieniu produktu i marki. Cel działań pozostaje zatem taki sam, zmienia się wizualizacja oraz pomysł na reklamę. Social media w postaci całego profilu, czy pojedynczych zdjęć na Instagramie będą trafiały do klienta, który doceni oryginalny design i pomysłowość fotografa. Takie barwne profile świetnie oddają ducha marek, które działają w branży modowej, czy beauty.

Profesjonalnie poprowadzona kampania na Facebooku może przynieść dużo więcej korzyści, niż artykuł sponsorowany, w którym opisujemy działania klienta. Dlaczego? Bo klienci chcą i potrzebują bliskiego kontaktu, wymiany opinii i możliwości udostępniania, dzielenia się informacjami o ulubionej marce. To dlatego reklama natywna w social media ma się tak dobrze, a będzie jeszcze lepiej!

Reklama natywna dla wymagających - grafiki i infografiki!

Jeśli Twoja marka skupia się na spełnianiu roli nie tylko rozrywkowej, ale również edukacyjnej, to temat tworzenia rozbudowanych infografik nie powinien być Ci obcy. Dzięki dobrze skrojonej infografice, nie tylko tworzymy oryginalny przykład reklamy natywnej, która zachęca do odwiedzenia naszej witryny, ale przede wszystkim sprzedajemy dużą dawkę wiedzy o produkcie. Infografiki dobrze się dystrybuują, udostępniane przez klientów są świetnym sposobem na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Czy grafika może być reklamą? Oczywiście, że tak. Jeśli jako marka, przyjmujecie jedną utartą i przemyślaną strategię graficzną dla konkretnej marki to użytkownik szybko będzie kojarzył pojedyncze zdjęcie z określonym klientem. Grafiki każdy z nas lubi najbardziej, to dlatego tak często zwraca się na nie uwagę w artykułach i dłuższych formach piśmienniczych. Grafika zawsze będzie przyjemniejszą formą konsumpcji komunikatu reklamowego, odbiorca szybciej zwróci na nią uwagę i prawdopodobnie lepiej zapamięta. Każda marka powinna opracować swoją strategię na opracowanie spójnej szaty graficznej dla okreslonego klienta.

content marketingu reklamą staje się coraz częściej różny przekaz. Treści są najlepszym przykładem narzędzi, którymi posługuje się content, ale nie jedynymi. Warto o tym pamiętać, bo wszystko sprowadza się i tak do uzyskania największej sprzedaży. Nieważne, czy trafisz do klienta grafiką, infografiką, czy wpisem na profilu w social media - Twoją skuteczność będzie określała liczba dokonanych transakcji.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów