Artykuły na temat wynagrodzenia w kpir

KPiR - dokumentowanie kosztów i ich ewidencja

Dokumentowanie kosztów oraz ich ewidencja w KPiR przysparza podatnikom wielu problemów. Jednak przedsiębiorca, który prowadzi KPiR, powinien wiedzieć, jakie wydatki należy ujmować w poszczególnych kolumnach. Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Koszty uzyskania przychodów - cz. II

Prowadząc KPiR przedsiębiorcy często napotykają problemy w ewidencji kosztów wynagrodzeń, leasingu czy faktur korygujących koszty. Sprawdź, jak poprawnie zewidencjonować koszty uzyskania przychodów w KPiR. czytaj dalej

Rodzaje operacji księgowanych w KPiR

W KPiR wykazuje się zarówno przychody firmowe jak i koszty uzyskania przychodów. Jak należy je ewidencjonować? W jakich terminach dokonywać zapisów w księdze. Sprawdź, jak rozliczać różne rodzaje operacji księgowanych w KPiR. czytaj dalej

Księgowanie wynagrodzenia za poprzedni miesiąc - co warto wiedzieć?

Pod jaką datą należy ująć listę płac w przypadku księgowania za ubiegły miesiąc? Rozwiej wątpliwości związane z zaliczeniem wynagrodzeń do kosztów firmy. Przeczytaj i zobacz, jak prawidłowo powinno wyglądać księgowanie wynagrodzenia za poprzedni miesiąc! czytaj dalej