Artykuły na temat analiza SWOT

Analiza SWOT - narzędziem budowania strategii maketingowej

Analiza SWOT to najbardziej podstawowe narzędzie przy tworzeniu strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Jest to najbardziej podstawowe narzędzie przy tworzeniu strategii marketingowych oraz biznesplanów. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 1) - Wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie, także metod komunikacji marketingowej realizowanej poprzez sieć. Dowiedz się, jak korzystać z takich narzędzi jak marketing internetowy! czytaj dalej

Analiza SWOT w strategii marketingowej

Analiza SWOT to koncepcja teoretyczna, którą powinien poznać każdy, kto pragnie stworzyć pełną, skuteczną strategię marketingową lub wiarygodny biznesplan. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku! czytaj dalej

Analiza strategiczna - ocena firmy

Aktualnie przedsiębiorcy w badaniu sytuacji i potencjału strategicznego firmy mogą skorzystać z wielu metod. Poniżej kilka z nich zostanie pokrótce opisanych. czytaj dalej

Część informacyjna i charakterystyka przedsięwzięcia w biznesplanie

Podczas wstępnej fazy tworzenia dokumentu tak istotnego na drodze do sukcesu firmy bądź przedsięwzięcia, jakim jest biznesplan należy skupić się przede wszystkim na tym, aby zdobył zainteresowanie adresata. czytaj dalej

Struktura biznesplanu

Struktura biznesplanu jest uzależniona od wielu czynników, takich jak, np: wielkość przedsiębiorstwa, którego dotyczy, czy chociażby cel w jakim jest tworzony. czytaj dalej

Istota zarządzania strategicznego podstawą tworzenia biznesplanów

Stworzenie zarówno profesjonalnego jak i skutecznego biznesplanu wiąże się ze zrozumieniem istoty zarządzania strategicznego, które jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa. czytaj dalej

Podstawowe pojęcia w biznes planie

Biznes plan jest określeniem wywodzącym się z języka angielskiego i oznacza plan biznesu, plan biznesowy. Tworzony jest w celach planistycznych, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby przedsiębiorstwa. czytaj dalej

Wady i zalety – jak o nich mówić, aby osiągnąć cel?

Niektóre rozmowy rekrutacyjne potrafią zaskoczyć. Wiele mówi się o zaskakujących pytaniach rekruterów zupełnie nie związanych z danym stanowiskiem. Często pada pytanie o mocne i słabe strony kandydata. Jak przedstawiać swoje wady i zalety? Sprawdź! czytaj dalej

Budowa biznesplanu

Przedsiębiorca stawiający pierwsze kroki w procesie zakładania własnej działalności gospodarczej nie może pominąć tak istotnego faktu, jak stworzenie odpowiedniego biznesplanu. czytaj dalej