Artykuły na temat copywriter

2016-10-17

HR w praktyce

Ile zarabia copywriter w poszczególnych województwach

Na rynku pracy coraz popularniejszy staje się copywriting. Jednak nadal jest mylony z zawodem dziennikarza. Czy popularność tego zawodu idzie w parze z wysokimi zarobkami? Sprawdź,ile w zależności od regionu zarabia copywriter i na czym polega jego praca! czytaj dalej

Copywriter – co powinien wiedzieć rozpoczynając pracę?

Rozpoczynasz pracę jako copywriter? Jesteś ciekawy, gdzie zdobywać pierwsze zlecenia oraz co znaczą pojęcia, którymi mogą posługiwać się zleceniodawcy? Sprawdź, co każdy początkujący copywriter powinien wiedzieć o swoim zawodzie! Odpowiedź w artykule! czytaj dalej

Czy copywriter jest potrzebny w firmie?

Copywriter to brzmi dumnie i tajemniczo jednocześnie. Ze względu na wzrost zapotrzebowania rynku na różnego typu teksty zawód copywritera można rozumieć obecnie na różne sposoby. Dlatego w tym artykule zastanawiamy się - czym zajmuje się copywriter? czytaj dalej

Jak zostać copywriterem - poznaj tajniki zawodu!

Zarówno poszukiwania pierwszej pracy, jak i przebranżowienie bywają trudne. Jednak jeżeli wiemy, czym chcemy się zajmować, warto spełniać marzenia. Jak zostać copywriterem? Przeczytaj artykuł i przekonaj się. czytaj dalej

Czy copywriter musi pisać poprawnie? O szyku zdania i przecinkach

Poprawna konstrukcja tekstu jest gwarancją tego, że odbiorca go zrozumie. Szyk i przecinki są naprawdę istotne! Jakich błędów należy się wystrzegać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, których z nich copywriter powinien unikać! czytaj dalej

Czy copywriter musi pisać poprawnie?

Istnieje przekonanie, że copywriter powinien mieć lekkie pióro, ale już niekoniecznie władać poprawną polszczyzną. Czy można jednak stworzyć dobry tekst, robiąc błędy? Sprawdź, na co zwracać uwagę i czego z pewnością unikać! czytaj dalej

Czym się różnią content marketer i copywriter

Content marketer i copywriter często są ze sobą myleni - przecież obaj pracują w branży reklamowej! To spory błąd - zajmują się oni zupełnie innymi dziedzinami marketingu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym różnią się te dwa pojęcia! czytaj dalej