0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Link building - wymiana linków z innym serwisami

Prowadzisz swoją stronę internetową bądź blog? Na bieżąco dodajesz nowe treści, a ruch na stronie jest niezmiennie taki sam? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest link building. Zobacz, jak może pomóc Ci w poprawie statystyk Twojego serwisu!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Jaki sklep internetowy wybrać, by spełniał oczekiwania?

Zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, ale nie wiesz od czego zacząć? Na początku, sklep internetowy powinien mieć odpowiednio dobraną platformę e-commerce do potrzeb przedsiębiorcy. Dowiedz się, jakie oprogramowanie wybrać!

4 marca 2020

Marketing internetowy

Reklamy szyte na miarę - targetowanie behawioralne

Targetowanie behawioralne pomaga dopasować komunikat reklamowy do zainteresowań konkretnego użytkownika. Na czym polega? Jakie są jego zalety i jak powiązane jest z nim pojęcie retargetowania? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

20 lutego 2022

Marketing internetowy

Współczynnik CTR. Jak kliknięcia myszką przełożyć na sukces w sieci?

Zastanawiasz się czym jest współczynnik CTR i za co jest odpowiedzialny? Wiesz, jaki jest jego wpływ na osiągnięcie sukcesu w internecie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat współczynnika klikalności. Sprawdź, jak go obliczyć!

15 listopada 2019

Marketing internetowy

Guerilla marketing, czyli partyzantka bez ograniczeń

Guerilla marketing to niestandardowa forma promocji, która nie wymaga dużego budżetu. Jej skuteczność zależy głównie od pomysłowości twórcy. Guerilla zbliżony jest do znanego od lat marketingu wirusowego. Co dokładnie oznacza ten termin? Sprawdź!

26 października 2018

Marketing internetowy

Testy A/B - dowiedz się o nich wszystkiego i wybieraj dobrze

Testy A/B mogą w skuteczny sposób pomóc w procesie dostosowywania produktu lub usługi do potrzeb klientów. W jaki sposób je poprawnie wykonywać i jakich błędów należy unikać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

12 maja 2020

Marketing internetowy

AIDA w e-commerce. Czy da się dostosować stary schemat do nowych realiów?

Według schematu AIDA zwrócenie uwagi klienta, a ostatecznie zachęcenie go do zakupu produktu składa się z czterech etapów. Czy ten sposób budowania przekazu marketingowego może zadziałać w świecie e-commerce? Sprawdź!

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Skuteczny opis produktu - jak go stworzyć?

Prowadzisz swój własny sklep internetowy i chcesz poprawić wyniki sprzedaży? Czy wiesz, że dobrze napisany opis produktu może Ci pomóc? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zachęcić klientów do zakupów i stworzyć skuteczną treść!

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Blog ekspercki – jak go dobrze prowadzić?

Znaczenie content marketingu jest doskonale znane niemal wszystkim współczesnym przedsiębiorcom. Nie każdy jednak wie, jak powinien wyglądać blog ekspercki. Chcesz dowiedzieć się, jak go poprawnie założyć i prowadzić? Przeczytaj nasz artykuł!

18 stycznia 2019

Marketing internetowy

Multiscreening - jeden ekran to za mało!

Multiscreening (po polsku wieloekranowość) staje się codziennością. Oglądając wybrany program coraz częściej sięgamy po drugie urządzenie - śledzimy statystyki meczu, który właśnie oglądamy lub przeglądamy social media w poszukiwaniu ciekawych treści.

28 stycznia 2021

Marketing internetowy

Dobry artykuł - jak go stworzyć i po czym poznać?

Czy dobry artykuł obroni się sam? Jak go napisać, żeby był ciekawy? Co zrobić żeby stworzyć dobry tekst? Przeczytaj i sprawdź kilka zasad niełatwej sztuki zainteresowania czytelnika swoją treścią.

29 września 2016

Marketing internetowy

Co to jest outsourcing i jak może pomóc rozwinąć firmę?

Szukasz ciekawych rozwiązań dla swojej firmy? Chcesz zarządzać w nowoczesny sposób? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, co to jest outsourcing i dlaczego warto wdrożyć ten rodzaj strategii w zarządzaniu swoim przedsiębiorstwem.

6 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Nazwa dla firmy - jak ją stworzyć, aby zachwycić odbiorców?

Dobra nazwa dla firmy - jak ją stworzyć, aby przyciągała odbiorców? Czy to taka łatwa sprawa? Jakich narzędzi do tego potrzebujemy? Przeczytaj artykuł i poznaj wszystkie etapy tworzenia najlepszej nazwy dla firmy.

2 lutego 2022

Marketing internetowy

Jaki jest klucz do sukcesu w e-commerce?

Chcąc osiągnąć sukces w e-commerce musimy skupić się przede wszystkim na kliencie. Dzisiaj nie wystarczy jedynie sprzedawać, trzeba zrobić coś, co pozwoli naszym potencjalnym klientom poznać nas bliżej. Poznaj klucz do sukcesu w e-commerce!

6 marca 2021

Marketing internetowy

Czytnik RSS - czym jest i jak z niego korzystać?

Na pewno masz swoje ulubione serwisy i blogi w internecie, które śledzisz regularnie. Ile zajmuje Ci codzienne sprawdzenie nowości? Teraz możesz znacznie skrócić ten czas. Sprawdź, co to jest czytnik RSS i jak z niego korzystać!

10 lipca 2018

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów