0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Artykuły z dnia: 2016-09-25

Artykuły:

Social media w e-commerce - czy są niezbędne?

Wykorzystaj social media w e-commerce do promowania swojej firmy. Dowiedz się, jak odpowiednio korzystać z mediów społecznościowych aby zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy w sieci! Zobacz, co możesz dzięki temu zyskać.

25 września 2016

CRM - nowoczesny sposób zarządzania firmą

CRM to strategia, która odpowiada za prawidłowe codzienne kontakty przedsiębiorstwa z klientami. Na czym dokładnie polega, czym jest i jak wdrożyć CRM do firmy, by skutecznie nią zarządzać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

25 września 2016

Smart living - czy możemy mówić o smart Polaku? Analiza raportu

Smart living, smart Polak i nowinki technologiczne, którymi jesteśmy nieustannie zasypywani z wszystkich stron - czy wiemy, czym jest mądre życie? Kim tak naprawdę jest smart Polak? Analizujemy wyniki raportu, przeczytaj nasz artykuł!

25 września 2016

Dropshipping - jak rozliczać sprzedaż w tym modelu logistycznym?

Dropshipping polega na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Choć może wydawać się inaczej, rozliczenie podatkowe tego typu transakcji nie należy do najprostszych. Co należy wiedzieć, by prawidłowo rozliczyć dropshipping? Dowiedz się!

25 września 2016

Jak zmienić negatywny wizerunek firmy w sieci?

Obecnie trudno wyobrazić sobie sprawnie działające przedsiębiorstwo, które nie jest aktywne w internecie. Niestety, często to właśnie tam psuje się wizerunek firmy. Jak go skutecznie zmienić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Strona internetowa - czy można zaistnieć dzięki niej w sieci?

Czy każdy potrzebuje własnego miejsca w sieci? Jaki wpływ na rozwój firmy ma dobrze prowadzona strona internetowa? Przeczytaj artykuł i sprawdź, czy można zaistnieć w sieci z własną witryną i jakie należy w tym celu poczynić kroki.

25 września 2016

Reklama AdWords - jak ją zaplanować i nie zbankrutować?

Reklama AdWords to z pewnością korzystna forma marketingu, nie da się jednak ukryć, że wymaga poniesienia pewnych nakładów. Jak je zaplanować i rozłożyć, by nie były zbytnim obciążeniem? Odpowiadamy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Spam - jak się chronić przed niechcianymi treściami?

Spam na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną określany jest jako niezamówiona informacja handlowa. Borykasz się z problemem niepożądanych informacji? Sprawdź, jak możesz chronić się przed spamem!

25 września 2016

Zbiór danych osobowych i obowiązek jego rejestracji przez e-sklep

Zakładając sklep internetowy, wiele osób zastanawia się nad tym, czy rejestracja zbioru danych osobowych jest koniecznością. Prowadząc e-handel warto zapoznać się z regulacjami prawnymi. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, czym jest zbiór danych osobowych!

25 września 2016

Znaczenie zdjęć w marketingu - jakie obrazy najłatwiej zwracają uwagę?

Fotografie są tą częścią działań promocyjnych, która najbardziej zwraca uwagę odbiorców. Czy wiesz, jakie jest znaczenie zdjęć w marketingu? W naszym artykule podpowiadamy, jakich obrazów użyć, by zainteresować konsumentów. Dowiedz się więcej!

25 września 2016

Eyetracking, czyli na co zwracamy uwagę?

Czy to, na czym skupiamy naszą uwagę, kiedy patrzymy na tekst, może być przydatne w marketingu i reklamie? Sprawdź, czym jest eyetracking i jak wykorzystać go w tworzeniu strony internetowej. Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej!

25 września 2016

Google Chrome – jak zmniejszyć zużycie pamięci RAM?

Istnieje prosty sposób na zaoszczędzenie cennych zasobów RAM. W tym celu należy z poziomu przeglądarki Google Chrome zainstalować specjalną wtyczkę, która czasowo zamrozi nieużywane karty. Wyjaśniamy krok po kroku, jak zmniejszyć zużycie pamięci.

25 września 2016

Meta tagi - jaką rolę odgrywają w pozycjonowaniu?

Choć może się wydawać, że meta tagi nie są ważnym elementem procesu pozycjonowania strony internetowej. Nic bardziej mylnego! W naszym artykule wskazujemy, jak istotną rolę pełnią. Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się na ten temat więcej!

25 września 2016

Ad reklama – czym jest i w jaki sposób działa?

Dzięki personalizowanej reklamie, potencjalni klienci otrzymują dopasowany do swoich potrzeb i zainteresowań komunikat. Czym właściwie jest Ad reklama, jak wygląda na Facebooku i w jaki sposób powstaje? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Reklama sklepu internetowego - jak powinna wyglądać?

Aby Twój sklep internetowy odniósł sukces, musisz odpowiednio go zareklamować. Reklama sklepu internetowego pomoże Ci zyskać klientów, bez których nie możesz odnieść sukcesu. Jak ją stworzyć? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Test-driven marketing - metoda testów i wniosków

Każdy nowy pomysł powinien zostać przetestowany. Wszystkie programy, projekty, idee muszą przejść przez fazę testów, by upewnić się, że wszystko idzie dobrze. Czym jest więc test-driven marketing? Jak sprawdzają się testy w tej dziedzinie? Przeczytaj!

25 września 2016

Ankieta marketingowa – jak ją przeprowadzić, aby była skuteczna?

Ankieta marketingowa może być świetnym narzędziem w procesie poznawania odbiorców naszych działań promocyjnych. W naszym artykule przedstawiamy jej zalety i sposoby, na jakie można ją przeprowadzić. Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej!

25 września 2016

Budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-commerce

Czy budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-handlu wygląda tak samo, jak w przypadku sprzedaży tradycyjnej? Jak tworzyć relacje, kiedy sprzedaż odbywa się online? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

25 września 2016

Growth hacking - co to jest i na czym polega?

Hacking i hakerzy nie kojarzą się nam z legalną działalnością. Co jednak, kiedy w marketingu stosowany jest growth hacking? Czym jest, na czym polega i czy jest potrzebny? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania.

25 września 2016

Google Plus - czym jest i jak z niego korzystać

Media społecznościowe to jedne z najczęściej odwiedzanych stron internetowych. Każdy zna Facebooka, wielu ludzi ma również konto na Twitterze czy Instagramie. Google Plus nie jest tak znany, warto jednak dowiedzieć się na ten temat nieco więcej!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów