0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Sklep internetowy z Zyro – jak założyć sklep online dla MŚP

Wielkość tekstu:

Sklep internetowy z Zyro – świetny dla małych i średnich przedsiębiorstw

Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub firmę z sektora małych i średnich przedsiębiorstw? Twoja skuteczność w biznesie powinna zacząć się od nowoczesnej i atrakcyjnej strony internetowej. Odpowiednio wypozycjonowane produkty i usługi pozwolą Ci trafiać do grupy docelowej i pozyskiwać rzesze nowych klientów. Dziś pokażemy Ci, jak łatwo możesz założyć sklep internetowy w sieci i dlaczego to takie ważne.

Sklep internetowy – dlaczego warto sprzedawać online?

Szeroka popularyzacja narzędzi internetowych, a także przenoszenie działalności stacjonarnej online, przekładają się na wzrost zainteresowania profesjonalnymi platformami e-commerce. Jest to dziś jeden z najbardziej owocnych sposobów na uzyskanie przychodu dzięki działalności w sieci. Chcąc dowiedzieć się, jak zarabiać w Internecie, warto przyjrzeć się funkcjonowaniu sklepów online.

Sklep internetowy to jeden z najciekawszych pomysłów na biznes zarówno dla początkujących, jak też doświadczonych przedsiębiorców. Przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw chętnie wybierają działalność online, ponieważ ma ona sporo zalet, m.in.:

  • Sklep online może być otwarty 24/7: klienci składają zamówienia całodobowo przez cały tydzień.
  • Dotarcie do nowych klientów: dzięki nowoczesnym sposobom wyszukiwania i pozycjonowania, zwiększa się ruch na stronie www.
  • Minimalizacja kosztów: opłaty związane z domeną i platformą e-commerce są znacznie niższe od cen wynajmu lokalu stacjonarnego.
  • Większa identyfikacja marki: poprzez nowoczesne narzędzia i media społecznościowe można zbudować skuteczny branding firmy.
  • Budowanie relacji z klientem: współczesne metody handlowe pozwalają na lepszy kontakt na linii firma-kontrahent.

Kanały sprzedaży online dają dzisiejszym przedsiębiorcom szerokie pole do popisu, gdyż wychodzą one naprzeciw oczekiwaniom klientów. Sytuacja rynkowa związana z pandemią koronawirusa i kolejnymi lockdownami tylko przyspieszyła popularyzację e-sklepów w sieci. Dziś stają się one podstawową metodą sprzedaży, która pomału odsuwa tradycyjny handel do lamusa.

W związku z powyższym, należy zastanowić się, czy Twój biznes również nie powinien przenieść się do Internetu. Bez obaw, jeśli chcesz stworzyć sklep internetowy, możesz zrobić to bez wychodzenia z domu i przy pomocy przyjaznych technik. Warto rozpatrzyć ofertę Zyro, czyli najbardziej zaawansowanego kreatora stron internetowych dla e-sklepów.

Jak założyć własny sklep internetowy krok po kroku?

Kto powiedział, że budowa i zarządzanie sklepem internetowym musi być skomplikowane? Dziś, dzięki rozbudowanym i unowocześnionym kreatorom stron, można nie tylko zaoszczędzić czas i pieniądze. Stwórz sklep internetowy, który przyciągnie wielu klientów, a jednocześnie jego obsługa nie będzie utrapieniem.

Należy jednocześnie pamiętać, by prowadzić swoją działalność handlową w sieci opierając się na przepisach polskiego prawa. Chodzi przede wszystkim o rejestrację jednoosobowej działalności gospodarczej lub odpowiedniej spółki przed przystąpieniem do realizacji planów. Zanim rozpoczniesz procesy budowy swojej platformy, sprawdź, jakie są prawne aspekty sprzedaży internetowej zgodnie z obowiązującymi na rynku wytycznymi.

Natomiast w dalszej części naszego artykułu skupimy się nie na kwestiach formalnych, lecz na stronie technicznej zakładania sklepu online. Małe i średnie przedsiębiorstwa z pewnością skorzystają z naszych pomocnych wskazówek. Zobacz, jak w intuicyjny, sprawny i przystępny finansowo sposóbstworzyć unikatową platformę sprzedaży online:

Krok 1. Wybór właściwego kierunku działalności

Każdy biznes, w tym również sklep internetowy, warto rozpocząć od procesu planowania. Kreacja odpowiedniej idei dla działalności to pierwszy i być możne najważniejszy krok w budowaniu własnej marki. Dlatego tak kluczowy jest odpowiedni wybór niszy, w jakiej poruszać się będzie Twoje przedsiębiorstwo.

Skuteczny i udany sklep internetowy powinien trafiać w realne potrzeby klientów. W ten sposób zdecydowanie łatwiej jest budować identyfikację swojej firmy, jak również proponowanych przez nią produktów. Klucz do sukcesu to znalezienie elementu, dzięki któremu będziesz w stanie wyróżnić się na tle konkurencji.

Kiedy już uda Ci się nakreślić swoją niszę i wiesz, jakie produkty będziesz oferować, możesz przejść do kolejnego etapu. Jeszcze nie pora, by otwierać e-sklep, gdyż warto poświęcić chwilę na dalsze analizy.

Krok 2. Analiza klientów i konkurencji

Wiesz już, co chcesz robić i jakie produkty sprzedawać przez Internet? Pora poznać, jak kształtują się aktualne trendy, potrzeby oraz oczekiwania rynku. Przede wszystkim trzeba skupić się na swoich potencjalnych klientach i wyznaczeniu grupy docelowej.

Zanim otworzysz swoją platformę e-commerce, powinieneś spojrzeć na swoją działalność z punktu widzenia klienta. Postaw się na jego miejscu i odpowiedz sobie na pytania:

  • Czego oczekuję od zakupów w Internecie?
  • Dlaczego powinienem wybrać właśnie ten, a nie inny, produkt?
  • Czy oferta sklepowa zaspokaja moje potrzeby w stu procentach?

Znając oczekiwania swoich klientów, możesz przystąpić do analizy sytuacji rynkowej i swojej konkurencji. Oszacuj mocne i słaby strony innych firm, byś sam nie popełniał ich błędów. Wyznacz sobie cele, a następnie konsekwentnie dąż do ich realizacji, zawsze w oparciu o najwyższą jakość produktów i usług. Zebrana wiedza pozwoli Ci stworzyć skuteczną strategię marketingową, jaka stanie się kluczem do sukcesu w budowie e-sklepu.

Krok 3. Opracuj strategię firmową

Masz plan na sprzedaż i wiesz, jakie są aktualne trendy rynkowe. Pora w oparciu o ten zbiór informacji stworzyć strategię swojej firmy. Cel, jaki powinien Ci w tym momencie przyświecać, to próba wypromowania marki pod kątem widoczności firmy w sieci.

Warto skupić swoje działania na narzędziach SEO, które dążą do lepszego pozycjonowania stron w wyszukiwarkach internetowych. To głównie dzięki nim potencjalni klienci trafiają na strony internetowe sklepów. Dlatego im wyższa pozycja w ramach wyszukiwania konkretnych haseł, tym większa szansa na generowanie realnych zysków.

Nie należy zapominać, że w Internecie funkcjonuje wiele małych i średnich przedsiębiorstw o podobnym profilu działalności. Wyróżnić się na tle konkurencji to marzenie każdego właściciela firmy. Równoznaczne ze spełnieniem oczekiwań wyszukiwarek, jest również stworzenie witryny, która zaspokoi czynnik ludzki. Świetnie wyglądająca oraz intuicyjna strona internetowa powinna być celem każdego, kto chce przyciągać do siebie klientów.

Krok 4. Stwórz sklep internetowy z Zyro

Gdy jesteś gotów, aby założyć sklep internetowy, możesz wybrać jedną z trzech opcji:

  • Zbudować stronę od zera. Ten czaso- i pracochłonny proces polega na napisaniu strony od zupełnych podstaw. W związku z tym, wymaga znajomości języka kodowania, lub znalezienia programisty, który się na tym zna. Koszty stworzenia takiej witryny mogą być bardzo wysokie, a termin realizacji uzależniony od wielu czynników.
  • Stworzyć stronę na platformie CMS. Jeśli masz podstawową wiedzę na temat budowy stron internetowych, możesz zbudować sklep przez system zarządzania treścią (CMS). Praca z oprogramowaniem wciąż jednak może powodować komplikacje, a także wymagać inwestycji finansowej i czasowej.
  • Zbudować sklep internetowy z Zyro. Ten kreator stron internetowych to niezwykle użyteczne, wygodne i proste w obsłudze narzędzie. Dzięki wielu gotowym elementom, możesz skonfigurować i dopasować swoją stronę bez obawy o błędy i niedociągnięcia. Kreator daje Ci pełną kontrolę nad ostatecznym wizerunkiem Twojego sklepu, a przy okazji pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Wybór kreatora stron Zyro to najtrafniejsza opcja spośród wyżej wymienionych, gdyż praca z nim ma wiele zalet. Dzięki zastosowaniu technologii sztucznej inteligencji (AI), budowa stron sklepowych staje się szybsza i wygodniejsza. Swój portal internetowy możesz otworzyć w przeciągu godziny, jednocześnie unikając kodowania jakichkolwiek elementów strony.

Krok 5. Dopracuj kluczowe elementy w kreatorze Zyro

Gdy będziesz budował swój sklep internetowy, Zyro pozwoli Ci dopracować wszystkie najważniejsze filary Twojej działalności online. Oto wszystkie kluczowe elementy, które dostosujesz do swoich potrzeb i oczekiwań dzięki interfejsowi platformy:

  • Szablon i layout strony internetowej, który wybierzesz z kolekcji ponad 100 modeli.
  • Dostęp do sprzedaży przy pomocy platform e-commerce Facebooka, Instagrama i Amazona.
  • Bezpieczeństwo i mobilność, które wspierają chronione responsywne strony Zyro.
  • Łatwe zarządzanie back-endem swojego sklepu online.
  • Akceptowanie wybranych form płatności online spośród 70 dostępnych metod.
  • Kontrola historii zamówień, statusu płatności i wysyłki oraz zautomatyzowane powiadomienia przesyłane klientom.
  • Zautomatyzowane narzędzia logistyczne, które pozwolą na samoczynną generację dokumentów sprzedażowych.
  • Spersonalizowane reklamy dla platform Facebook i Google Shopping.
  • Poczta firmowa na bezpiecznych i szybkich serwerach.
  • Sprawniejsze ładowanie się stron i wyższa pozycja w wyszukiwarkach dzięki narzędziom SEO.

Krok 6. Sprzedawaj!

Strona gotowa? Sklep internetowy widoczny w sieci? Nie pozostaje Ci nic innego, jak zawojować rynek w ramach swojej niszy i sprzedawać produkty grupie docelowej! Dzięki kreatorowi stron www Zyro to bardzo proste – zobacz sam, dlaczego jeszcze warto skorzystać z tego narzędzia.

Sklep internetowy z Zyro – największe zalety

Gdybyśmy mieli krótko podsumować, co sprawia, że kreator stron Zyro jest tak wyjątkowy, należałoby powiedzieć: sztuczna inteligencja. Szeroki wybór unikalnych narzędzi AI przekłada się bowiem na niezwykle wygodną pracę w kreatorze. Wśród nich, należy wymienić następujące technologie i ich zalety:

  • Generator sloganów z technologiąAI. Wystarczy wpisać słowo kluczowe, a sztuczna inteligencja zrobi resztę za Ciebie. Gotowe slogany możesz użyć od razu do promocji, lub wykorzystać je przy najbliższej burzy mózgów w firmie.
  • Generator treści AI do zadań specjalistycznych. Wybierając kategorię i subkategorię swojej działalności, możesz otrzymać gotowe treści sprzedażowe w języku angielskim. Warto się nimi zainspirować przy tworzeniu kolejnej promocji swojej marki.
  • AI Heatmap. Generacja map cieplnych na podstawie obrazów pozwala sztucznej inteligencji określić, co przyciąga (i co odpycha) Twoich klientów. Dzięki temu zwiększysz konwersję i sprzedaż, a także będziesz mógł ulepszyć swoją stronę.
  • Usuwanie tła ze zdjęcia. Nie musisz bawić się narzędziem lassa i retuszu w programie graficznym, by wyciąć drugi plan ze zdjęcia. Wystarczy wgrać obrazek, by AI sprawnie usunęło tło, pozostawiając najważniejsze obiekty nienaruszonymi.
  • AI Image Upscaler. Poprawa jakości zdjęć? Zaufaj sztucznej inteligencji i zobacz, jak szybko otrzymasz lepsze obrazki już po paru kliknięciach.
  • Generator nazw firmy AI. Jeśli nie wiesz, jak nazwać swoją działalność na polu międzynarodowym, skorzystaj z gotowego narzędzia. Generator działa tylko w języku angielskim, ale przecież the sky is the limit!
  • Generator tytułów na blog AI. Jeśli chcesz wypromować się za granicą, przyda się blog w języku angielskim. Warto zacząć od przykuwających uwagę tytułów tekstów. Narzędzie AI powstało właśnie w tym celu.

Otwórz własny sklep internetowy i nie martw się o jego wysoką jakość! Przekonaj się, jak szybko i sprawnie przeniesiesz działalność do Internetu, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze.

Artykuł partnera, tekst zewnętrzny

 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów