Poradnik Przedsiębiorcy

Prowadzenie biznesu

Różne pokolenia w miejscu pracy – poznaj plusy tej sytuacji!

Różne pokolenia w miejscu pracy - czy taka sytuacja jest korzystna dla firmy? Różne pokolenia w miejscu pracy nie są niczym niespotykanym, na rynku są obecnie aktywne aż cztery pokolenia! Jakie korzyści daje stworzenie międzypokoleniowego zespołu i czy efektywna współpraca osób w różnym wieku jest możliwa? Przeczytaj o tym! czytaj dalej

Praca na etacie nie wyklucza prowadzenia działalności

Praca na etacie nie wyklucza prowadzenia działalności Praca na etacie nie wyklucza możliwości prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Jednak działając w ten sposób podatnik nie może korzystać ze wszystkich form opodatkowania. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, o czym jeszcze należy pamiętać! czytaj dalej

Jednoosobowa działalność gospodarcza

Działalność gospodarcza - jak założyć? Jednoosobowa działalność gospodarcza, dowiedz się kiedy i Jak ją założyć? Od czego tak naprawdę zacząć i gdzie złożyć druk rejestracyjny CEIDG-1? Jak uzyskać NIP oraz REGON i która forma opodatkowania będzie najlepsza? Sprawdź! czytaj dalej

Analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa - wskaźniki rentowności

Analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa - co przedstawia? Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój przedsiębiorstw, konieczne jest stałe monitorowanie sytuacji majątkowo-finansowej własnej działalności gospodarczej. Pomoże Ci w tym analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa. Jakie wyróżniamy wskaźniki rentowności? Sprawdź! czytaj dalej

Analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa - wskaźniki płynności

Wskaźniki płynności finansowej firmy Jedną z podstawowych analiz przedsiębiorstwa jest jego płynność finansowa. Jednak określa ona nie tylko zdolność do terminowego regulowania bieżących zobowiązań. Sprawdź, co jeszcze kryje się za tym pojęciem i jak obliczyć wskaźniki płynności finansowej! czytaj dalej

Marketing marek luksusowych - krok po kroku

Marketing marek luksusowych krok po kroku Opracowanie strategii marketingowej wymaga dobrze przemyślanych działań i skrupulatnego ich wdrażania. Ta zasada dotyczy również marek z najwyższej półki, jednak w tym przypadku warto znać kilka reguł. Jak wygląda marketing marek luksusowych? Sprawdź! czytaj dalej

Obsługa klienta za pomocą maila, czata lub telefonu – co wybrać?

Obsługa klienta a budowanie wizerunku firmy Czynnikiem warunkującym przetrwanie marki na rynku jest klient. Sposób, w jaki odbywa się z nim komunikacja, jest ważnym elementem strategii biznesowej. Sprawdź, jak obsługa klienta wpływa na wizerunek marki i jakie są najlepsze kanały do konwersacji. czytaj dalej

Księgowość online - propozycja dla oszczędnych

Księgowość online - propozycja dla oszczędnych Księgowość online przeznaczona jest dla tych przedsiębiorców którzy cenią sobie samodzielność oraz wygodę w dostępie do danych swojej firmy. Sprawdź, czym jest księgowość online i dla kogo jest przeznaczona. Poznaj przewagi tego rozwiązania! czytaj dalej

E-księgowość - sposób na prowadzenie rozliczeń firmy

e-księgowość E-księgowość staje się coraz bardziej popularna wśród przedsiębiorców. Bowiem jest to dla nich duże ułatwienie, a także oszczędność czasu i pieniędzy. Sprawdź, czytając nasz artykuł na czym polega księgowość internetowa i jak wybrać najlepszą! czytaj dalej

Kiedy reklama stanowi czyn nieuczciwej konkurencji?

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji W jakich sytuacjach reklama może zostać uznana jako czyn nieuczciwej konkurencji? Czy możemy zostać ukarani za stworzenie reklamy, która wprowadziła odbiorcę w błąd? W tym artykule dowiesz się wszystkiego o nieuczciwej formie reklamy. Sprawdź sam! czytaj dalej

W jaki sposób Marketing Automation wpływa na sprzedaż?

Marketing automation - czym jest? Wśród wielu możliwości prowadzenia kampanii marketingowych na uwagę zasługuje działanie określane jako Marketing Automation. Co dokładnie kryje się pod tą definicją? Jakie są zasady funkcjonowania marketingu zautomatyzowanego? Przeczytaj i dowiedz się! czytaj dalej

Marketing młodzieżowy czyli jak zyskać zainteresowanie młodego klienta?

marketing młodzieżowy Jak komunikować się z młodym pokoleniem konsumentów, aby nakłonić ich do pożądanej przez markę akcji? Czym kierują się, podejmując decyzje zakupowe? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym polega marketing młodzieżowy i jakie zasady w nim obowiązują. czytaj dalej

Jaki wybrać kredyt dla małych firm?

Kredyt dla małych firm - jaki wybrać? Banki mają dużą ofertę dla przedsiębiorców chcących wziąć kredyt dla małych firm. Jeśli firma jest prowadzona przez minimum 12 miesięcy, to można starać o dofinansowanie nawet do 600 tysięcy złotych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Koszt całkowity zatrudnienia pracownika - musisz to wiedzieć!

Koszt całkowity zatrudnienia Przedsiębiorca w swojej firmie może zatrudnić pracowników w oparciu o różnorodne umowy. Począwszy od umowy o pracę a skończywszy na umowach cywilnoprawnych. W zależności od rozmaitych aspektów, koszt całkowity zatrudnienia pracownika także jest zmienny. czytaj dalej

Skuteczna promocja w mediach - radio jako nośnik reklamy

Promocja w mediach - kreowanie marki w radiu Zastanawiasz się jak i gdzie wypromować swoją markę? Chcesz, aby o Twojej firmie usłyszało jak najwięcej ludzi? Dowiedz się na czym polega promocja w mediach i w jaki sposób wykorzystać radio do budowania wizerunku. Więcej informacji w artykule eksperta! czytaj dalej

Technologie online w zarządzaniu firmą - zyskaj wygodę i komfort pracy

Technologie online a ułatwienia dla prowadzących firmy W dzisiejszym świecie technologie online pozwalają przedsiębiorcy na uzyskanie całkowitej niezależności w prowadzeniu firmy. Czy technologia chmury zastąpi wszystkie inne modele, w ramach których dostarczane są narzędzia do zarządzania biznesem? Sprawdź. czytaj dalej

Jak współpracować z mediami, aby promować markę?

Promocja własnej firmy, czyli jak współpracować z mediami Jak współpracować z mediami, aby wypromować własna markę? Jakie czynności i wydarzenia spowodują, że media staną się dla nas środkiem na zwiększenie zainteresowania marką i wpłyną na wzrost zysków? Więcej informacji znajdziesz w dostępnym artykule! czytaj dalej

CRM, czyli niezbędne narzędzie dla każdego biznesu!

CRM – zarządzanie relacjami i firmą w jednym W biznesie ważna jest umiejętność nawiązywania kontaktów i właściwa organizacja czasu. Aby usprawnić współpracę z klientami oraz skutecznie zarządzać firmą, warto skorzystać z programów CRM. Zobacz, jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie! czytaj dalej

Analiza SWOT - czym jest dla biznesu internetowego?

Analiza SWOT dla biznesu internetowego W dobie dzisiejszego konkurencyjnego rynku internetowego warto przeanalizować dokładnie wszystkie mocne i słabe strony naszego biznesu online oraz poszukać szans i zagrożeń, które mogą nas spotkać. Dowiedz się, jak wygląda analiza SWOT dla biznesu online! czytaj dalej

Kredyt dla firm - co należy wiedzieć wybierając finansowanie?

Kredyt dla firm - czy warto wybierać go samemu? Kredyt dla firm to niejednokrotnie jedyna alternatywa dla przedsiębiorstwa borykającego się z problemami finansowymi, bądź nowej działalności gospodarczej. Na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze formy finansowania przedsiębiorstwa? Podpowiadamy! czytaj dalej