Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Rozwój osobisty

Praca tymczasowa - charakterystyka

Praca tymczasowa - zalety i wady Przeglądając portale z ogłoszeniami o pracę, często można natrafić na oferty pracy tymczasowej. Praca tymczasowa to specyficzna forma zatrudnienia, która ma charakter okresowy i ma miejsce pomiędzy trzema podmiotami. Dowiedz się więcej. czytaj dalej

Sygnały wskazujące na konieczność zmiany pracy

Konieczność zmiany pracy - sygnały Średnio co trzy lata pracownicy powinni poszukać nowego pracodawcy. Zbyt małe zarobki, nuda, rutyna czy brak możliwości rozwoju to sygnały, które wskazują na konieczność zmiany pracy. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę? Odpowiedź znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Kursy internetowe - jak korzystać z nich efektywniej?

Kursy internetowe - czy warto w nich uczestniczyć? Sieć daje nam niemal nieograniczone możliwości rozwoju. Znajdziemy w niej tak przydatne narzędzia jak kursy internetowe, dzięki którym możemy zmienić swoje życie i kompetencje. Jak jednak korzystać ze szkoleń online, by było to działanie efektywne? czytaj dalej

Nawyki - dlaczego są takie ważne w naszym życiu?

Nawyki - jak je zmienić? Nawyki nie zawsze są dobre. Niejednokrotnie sprawiają, że nasze życie nie jest do końca takie, jak byśmy tego chcieli. Czy mamy na nie wpływ i możemy to zmienić? Jak wypracować nowy nawyk? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. czytaj dalej

Etat czy własna działalność - co wybrać?

Etat czy własna działalność - co wybrać? Zarówno praca na etacie, jak i własna jednoosobowa działalność gospodarcza mają swoje wady i zalety. Co jest bardziej opłacalne: etat czy własna działalność gospodarcza? Co wybrać? Prezentujemy kryteria, które mogą pomóc znaleźć optymalne rozwiązanie. czytaj dalej

Sukces zawodowy - w jaki sposób do niego dążyć?

Sukces zawodowy - jak go osiągnąć? Sukces zawodowy – kto o nim nie marzy? W głowie snujemy plany, stawiamy sobie cele. Co jednak należy zrobić, by wszystko zrealizować zgodnie z marzeniami? Jak osiągnąć sukces zawodowy? Dowiedz się, co może Ci pomóc w osiąganiu powodzenie! czytaj dalej

Jak być szczęśliwym w pracy?

Jak być szczęśliwym w pracy Szczęśliwy pracownik to lepszy pracownik. Obecnie coraz częściej zwraca się uwagę na pozafinansowe aspekty zatrudnienia. W ocenie pracowników to atmosfera w miejscu pracy jest czynnikiem decydującym o zadowoleniu z pracy, nie coraz wyższa pensja. Sprawdź! czytaj dalej

Sprawdź, na czym polega bullet journal!

Bullet journal jak zrobić W czasach, kiedy tak powszechna jest wielozadaniowość, planowanie okazuje się ratunkiem dla produktywności wielu z nas. Warto więc przyjrzeć się metodzie kreatywnego planowania - bullet journal. Na czym polega? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak wybrać kierunek studiów? Praktyczny poradnik

Jak wybrać kierunek studiów - praktyczne porady Wybór studiów jest niewątpliwie trudną decyzją i niejednemu spędza sen z powiek. Nie wszyscy bowiem wiedzą, czym chcieliby się w życiu zajmować i jaką powinni wybrać drogę. Podpowiadamy, jak wybrać kierunek studiów oraz na co należy zwrócić uwagę. czytaj dalej

Samodoskonalenie receptą na znalezienie dobrej pracy

Samodoskonalenie - jak może pomóc w zdobyciu dobrej pracy? Chcesz odnieść sukces zawodowy? Szukasz wymarzonej pracy? Chciałbyś się spełniać, w tym co robisz? Samodoskonalenie to podstawa i pierwsze kroki, jakie musisz podjąć. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak zacząć działać, aby robić to co lubisz. czytaj dalej

Samoakceptacja - jak do niej dążyć?

Samoakceptacja - jak ją osiągnąć? Samoakceptacja jest trudna, ale nie niemożliwa. Dzięki tej umiejętności stajemy się znacznie spokojniejsi i szczęśliwsi. Co zrobić, by pokochać siebie i przestać zwracać uwagę na to, co sądzą inni? Przeczytaj i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Negocjacje - jak się do nich przygotować?

Czym są negocjacje Podpisanie dobrej umowy z kontrahentem jest zwykle efektem ciężkiej pracy menedżera. Na początku musi on znaleźć dobrego partnera, zastanowić się, w jaki sposób przedstawić mu ofertę firmy, a potem przeprowadzić negocjacje. Jak to zrobić? Dowiedz się! czytaj dalej

Terminarz - proste narzędzie do zarządzania czasem

Terminarz online do zarządzania czasem Terminarz jest niezbędnym narzędziem do zaplanowania i zrealizowania wszystkich rzeczy, które mają miejsce w naszym życiu. Ważny jest także jego wybór. Należy wybrać taki, aby był odpowiedni dla nas. Jednak jak wybrać ten najlepszy? Sprawdź! czytaj dalej

Jak dostać pracę po stażu?

1Jak dostać pracę po stażu - sprawdź Staż to świetna okazja do zdobycia doświadczenia w krótkim czasie. Dowiedz się co zrobić, aby efektywnie skorzystać ze stażu oraz jak zachęcić pracodawcę do zaproponowania umowy o pracę. czytaj dalej

Jak się skoncentrować i poprawić swoją skuteczność?

Jak się skoncentrować na zadaniach? Wielozadaniowość jest obecnie niemalże trendem, jednak zdecydowanie cierpi na niej nasza koncentracja. Jak się skoncentrować na zadaniach? Czy kawa jest zawsze najlepsza? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Dobre CV - jakie informacje powinno zawierać?

CV - co powinno zawierać? Życiorys jest pierwszą informacją jaka trafia do rekrutera o potencjalnym pracowniku. To jakie wrażenie wywrze CV zależy jedynie od osoby ubiegającej się o pracę. Sprawdź, jak sporządzić dobre CV, by zainteresować sobą pracodawcę! czytaj dalej

Skoncentruj się na sukcesie - lepsza koncentracja wyjdzie ci na plus

Lepsza koncentracja - ćwiczenia Kluczem do osiągania sukcesów i ponadprzeciętnych rezultatów jest rozwijanie koncentracji. Ponad 70% ludzi ma problemy ze skupianiem się przez dłuższy czas na jednym zadaniu. Lepsza koncentracja pomoże Ci w osiągnięciu sukcesu! czytaj dalej

Ile zarabia redaktor?

Redaktor - jak nim zostać? Ile zarabia redaktor? Jak nim zostać? Jakie czynniki mają wpływ na wysokość wynagrodzenia? Przeczytaj i dowiedz się więcej! Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej

Jak znaleźć pracę jako redaktor?

Redaktor - jak znaleźć pracę? Załóżmy, że posiadasz już odpowiednie przygotowanie teoretyczne oraz możesz pochwalić się swoim dotychczasowym dorobkiem unikalnych tekstów. Najwyższy czas znaleźć pracę jako redaktor, choć pierwsze kroki mogą nie być tak proste, jak może się wydawać. czytaj dalej

Jak przygotować się na rozmowę rekrutacyjną na stanowisko redaktora?

Wszystko co warto wiedzić gdy aplikujesz na stanowisko redaktora Gdy zostaniemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, warto się do niej wcześniej odpowiednio przygotować. W artykule podpowiadamy w jaki sposób przygotować się do rozmowy na stanowisko redaktora. Sprawdź istotne szczegóły które powinieneś znać! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Jeśli wystawia Pan dokumenty przychodowe - faktury, rachunki, korekty - w programie komputerowym, to konieczne będzie ich wydrukowanie.
Zobacz odpowiedź eksperta