Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

HR w praktyce

2017-04-21

HR w praktyce

Smart working, czyli elastyczny model pracy - na czym polega?

Smart working - charakterystyka Uważa się, że smart working zwiększa kreatywność i uwalnia potencjał. Co więcej, smart working coraz częściej pojawia się na polskim rynku! Na czym polega taka metoda pracy i czy system ten posiada jedynie same zalety? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. czytaj dalej
2017-04-14

HR w praktyce

Szacunek pracowników - jak można go zdobyć?

Szacunek pracowników - jak go zdobyć? Każdy szef chce, aby jego firma była sprawnie działającym organizmem, składającym się z ludzi lubiących i szanujących się wzajemnie. Szacunek pracowników z całą pewnością ułatwia osiągnięcie tego celu. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak to zrobić! czytaj dalej
2017-04-07

HR w praktyce

Kłamstwa kandydata - co powinniśmy sprawdzić przed zatrudnieniem?

Kłamstwa kandydata - co warto wiedzieć? Osoby szukające pracy mniej lub bardziej świadomie koloryzują swoje doświadczenia zawodowe. Kłamstwa kandydata to dla rekrutera powszechne zjawisko. Jak sobie z tym radzić? Co warto sprawdzić, zanim kogoś zatrudnimy? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. czytaj dalej
2017-03-13

HR w praktyce

Konflikt w pracy może mieć zalety - dowiedz się, jakie!

Konflikt w pracy - czy może być pożyteczny? Konflikt w pracy staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem. Wiele osób stara się za wszelką cenę unikać takich sytuacji w środowisku pracowniczym. Sprawdź, czy konflikt może być pożyteczny i dowiedz się, jak skutecznie unikać niedopowiedzeń! czytaj dalej
2017-03-06

HR w praktyce

Baby Boomers - charakterystyka pokolenia

Pokolenie Baby Boomers - kim są? Pokolenie Baby Boomers - kim są ludzie urodzeni w czasie wielkiego wyżu demograficznego? Jaką rolę odgrywają na rynku pracy i co jest dla nich najważniejsze? Przeczytaj pierwszą część cyklu o pokoleniach w pracy i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2017-03-03

HR w praktyce

Rekrutacja Open House - na czym polega ta metoda?

Rekrutacja Open House - charakterystyka Rekrutacja to długi proces - zarówno dla pracowników, jak i dla pracodawców. Rekrutacja Open House może sprawić, że wszystko zostanie przeprowadzone sprawniej i szybciej. Aby dowiedzieć się więcej na temat tej metody przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej
2017-03-02

HR w praktyce

System wynagrodzeń - poznaj jego modele!

System wynagrodzeń - rodzaje System wynagrodzeń wpływa w każdej firmie na wydajność pracowników. To od niego w dużej mierze zależy zmotywowanie podwładnych. Jakie są rodzaje systemów wynagrodzeń i który z nich wybrać? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2017-03-01

HR w praktyce

Kariera pracowników - jak nią zarządzać?

Kariera pracowników - możliwości Ludzie są najlepszą inwestycją - bez nich trudno wyobrazić sobie sukces firmy. Dlatego też kariera pracowników nie zawsze powinna być kontrolowana tylko przez nich samych. Co może zrobić w tej kwestii pracodawca? Dowiedz się więcej z naszego artykułu! czytaj dalej
2017-02-27

HR w praktyce

Dwuczynnikowa teoria Herzberga i motywacja

Dwuczynnikowa teoria Herzberga - sposoby motywowania pracowników Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy jest niezwykle istotne. Każda firma musi znaleźć najbardziej odpowiedni system dla siebie. Na czym polega dwuczynnikowa teoria Herzberga? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie. czytaj dalej
2017-02-24

HR w praktyce

Elastyczny czas pracy - poznaj jego wady i zalety

Elastyczny czas pracy - na czym polega? Elastyczny czas pracy czy możliwość pracy zdalnej mogą być dla pracowników motywującymi do bardziej wytężonej pracy benefitami. Jak wprowadzać elastyczny grafik i jakie są jego wady oraz zalety? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2017-02-21

HR w praktyce

Biuletyn firmowy - czy przyda się też w twojej firmie?

Biuletyn firmowy - czy warto go mieć w swojej firmie Biuletyn firmowy to nic innego jak magazyn wewnątrzorganizacyjny. Ma on służyć przede wszystkim jako narzędzie komunikacyjne. Dlaczego warto wprowadzić go do swojej firmy? Kto powinien go redagować? Jakie cele firmowe realizuje? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Holakracja - jak działają firmy bez szefów?

Holakracja - jak działa? Holakracja mówiąc ogólnie, jest to firma bez przełożonych i stanowisk. Czy taki model zarządzania sprawdza się w przedsiębiorstwach? Dlaczego warto wziąć go pod uwagę? Jakie cechy go wyróżniają na tle pozostałych modeli? Dowiedz się więcej! czytaj dalej
2017-02-15

HR w praktyce

Pokolenie Y i Z w pracy, czyli najmłodsze roczniki na rynku pracy

Pokolenie y a pokolenie z Czym charakteryzują się pokolenie Y i pokolenie Z? Jak ich przedstawiciele zachowują się w pracy? Na jakich kwestiach skupiają się najbardziej? Jak ich skutecznie motywować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej
2017-02-14

HR w praktyce

Firmowy intranet - czy warto w niego zainwestować?

Firmowy intranet - komunikacja w przedsiębiorstwie Firmowy intranet spełnia ogromną rolę w każdej firmie. To właśnie dzięki niemu komunikacja w każdym przedsiębiorstwie przebiega sprawnie, bez zbędnego zamieszania. Jak to działa? Co warto o nim wiedzieć? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. czytaj dalej
2017-02-09

HR w praktyce

Struktura firmy - czy musi być uporządkowana?

Struktura firmy - dlaczego jest taka ważna? Czy struktura firmy powinna być jasno określona? Co taki krok daje firmie? W jaki sposób powinno przebiegać jej ustalanie? Dlaczego to jest takie ważne dla firmy? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej! czytaj dalej
2017-02-03

HR w praktyce

Dobry zespół pracowników - co go cechuje?

Dobry zespół pracowników - cechy Praca zespołowa bywa naprawdę wydajna i efektywna, dlatego dużą wagę powinno się przywiązywać do budowania idealnego teamu. Co cechuje dobry zespół pracowników? W naszym artykule podpowiadamy, jakie cechy powinien posiadać skuteczny zespół. czytaj dalej
2017-02-02

HR w praktyce

Dobry pracownik - jak zatrzymać go w firmie?

Dobry pracownik - jak go zatrzymać? Dobry pracownik w każdej firmie jest niezastąpiony. Problem zaczyna się w momencie kiedy chce odejść . Co zrobić, aby go zatrzymać? Ile kosztuje nas strata dobrego pracownika? Jak skutecznie zarządzać personelem? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł. czytaj dalej
2017-02-01

HR w praktyce

Skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne - jak przyciągnąć idealnych kandydatów?

Ogłoszenie rekrutacyjne - jak napisać Każdy proces rekrutacyjny powinien zawierać pewne skuteczne elementy, które pozwolą na znalezienie idealnego kandydata. O jakich rzeczach powinniśmy pamiętać tworząc ogłoszenie rekrutacyjne? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2017-01-31

HR w praktyce

Muzyka w biurze - jaki ma wpływ na pracę?

Muzyka w biurze - korzyści Wykonując w ramach pracy zadania, która sprawiają nam autentyczną radość czy zadowolenie, nie musimy szukać dodatkowej motywacji. Co jednak robić gdy dopadnie nas chwilowe znużenie? Dowiedz się, jaki wpływ na wykonywaną pracę ma muzyka w biurze! czytaj dalej
2017-01-03

HR w praktyce

Czas to pieniądz - zarządzanie czasem własnym i zespołu

Zarządzanie czasem własnym i zespołu - jak działa? Bardzo ważne jest, by lider potrafił postawić przed sobą i swoimi podwładnymi jasno określony i możliwy do realizacji cel, który będzie stanowił siłę napędową wszystkich działań. Jak powinno wyglądać zarządzanie czasem własnym i zespołu? Sprawdź! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Numer NIP poprzedzony prefiksem danego kraju - co oznacza?
Zobacz odpowiedź eksperta