Poradnik Przedsiębiorcy

HR w praktyce

2019-04-18

HR w praktyce

Candidate experience – jak wdrożyć go w firmie?

Candidate experience - czym jest? Wdrożenie do firmy candidate experience może zdecydowanie zwiększyć renomę naszego przedsiębiorstwa. Jednak na czym właściwie polega ten proces? O czym warto w związku z nim pamiętać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej
2019-04-04

HR w praktyce

Relacje ze współpracownikami - jak je budować?

Dobre relacje ze współpracownikami Jeśli chcemy, aby w naszej firmie komunikacja była jak najbardziej skuteczna, musimy zbudować solidne relacje ze współpracownikami. Jak to zrobić? Jak powinny wyglądać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2019-04-03

HR w praktyce

Skuteczna komunikacja w firmie - jak powinna wyglądać?

Skuteczna komunikacja - jak powinna wyglądać? Nie da się ukryć, że skuteczna komunikacja pomaga w osiągnięciu przez firmę sukcesu. Jednak, co zrobić, aby taka właśnie była? Jak ją ulepszyć i sprawić, by wszelkie procesy przebiegały prawidłowo? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej
2019-04-02

HR w praktyce

Jakie cechy powinien posiadać aktywny słuchacz?

Aktywny słuchacz - jak nim zostać? Aktywny słuchacz to dobry rozmówca. Rozmowy i negocjacje z nim to często prawdziwa przyjemność. Jednak co zrobić, by słuchać uważnie? Jak się zachowywać? Czy można to wypracować? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. czytaj dalej
2019-04-01

HR w praktyce

Jakie są rodzaje komunikacji w firmie?

Jakie są rodzaje komunikacji? Nie da się ukryć, jak ważna jest odpowiednia komunikacja w firmie – na każdym poziomie. Przepływ informacji jest kluczowy w wielu kwestiach. Jakie rodzaje komunikacji możemy spotkać w przedsiębiorstwach? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej
2019-03-28

HR w praktyce

Dlaczego warto korzystać z usług firm rekrutacyjnych?

Dlaczego warto korzystać z usług firm rekrutacyjnych? Dowiedz się! Dlaczego warto korzystać z usług firm rekrutacyjnych? A może lepiej zająć się jednak rekrutacją samodzielnie? Rekrutacja jest czaso- i pracochłonnym procesem. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czy warty korzystać z usług firmy zewnętrznej! czytaj dalej
2019-03-25

HR w praktyce

Jak wyznaczać priorytety w swoich działaniach?

Jak wyznaczać priorytety swoich zadań? W zarządzaniu czasem bardzo ważne jest planowanie. Aby to robić efektywnie, należy nauczyć się, jak wyznaczać priorytety w swoich działaniach. Na co zwracać uwagę? Jak rozpoznać, co jest dla nas najważniejsze? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej
2019-03-20

HR w praktyce

Jak planować efektywnie - skuteczne metody!

Jak planować efektywnie? Dobre zarządzanie czasem to także planowanie. Pytanie podstawowe brzmi jednak: jak planować efektywnie? Jak usprawnić ten proces i znaleźć najlepszy dla siebie sposób? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2019-03-15

HR w praktyce

Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne?

Dobre zarządzanie czasem - jak to zrobić? Doba każdego z nas trwa tyle samo godzin, mimo wszystko każdy pożytkuje ją inaczej. Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne? Czy warto organizować swoje życie? Czy nie straci ono na spontaniczności? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2019-03-12

HR w praktyce

Typy pracowników – tych wolimy unikać!

Różne typy pracowników Pracodawca tworzy zespół pracowników i zależy mu na tym, by jak najlepiej się on między sobą dogadywał. Jakie typy pracowników nie wzbudzają sympatii? Kto może zepsuć dobrą atmosferę w zespole? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2019-03-06

HR w praktyce

Low performance management – jak walczyć z obniżoną wydajnością?

Low performance management - jak wdrożyć? Czym jest low performance management? Jak tworzyć zespół, by niska wydajność zarządzania nie miała miejsca? Co świadczy o tym, że zespół nie pracuje prawidłowo? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2019-02-22

HR w praktyce

Jak przekonać pracownika do swojej firmy?

Przekonać pracownika do swojej firmy - jak to zrobić? Zastanawiasz się jak przekonać pracownika do swojej firmy? Jakich argumentów użyć? Czy pracownika zainteresuje fakt, że w małej firmie panuje atmosfera, która sprzyja kreatywności? W artykule przedstawiamy, co zyskuje pracownik, wybierając taką firmę. czytaj dalej
2018-12-17

HR w praktyce

Wigilia firmowa – jak się do niej przygotować?

Wigilia firmowa - co zrobić, aby się udała? Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na organizację firmowej Wigilii. Co zrobić, aby spędzony wspólnie z pracownikami czas przebiegł w radosnej atmosferze? Przeczytaj artykuł i zobacz, jak sprawić, aby Wigilia firmowa była naprawdę udana! czytaj dalej
2018-11-14

HR w praktyce

Budowanie zespołu - co powinien wiedzieć każdy lider?

Budowanie zespołu - wszystko co warto wiedzieć Co oznacza budowanie zespołu? Jakie są z tego korzyści? Czy stworzenie grupy jest łatwym zadaniem? Na jakie przeszkody możesz natrafić po drodze i jak je pokonać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej
2018-08-31

HR w praktyce

Jak rozwijać i dbać o relacje międzyludzkie?

Relacje międzyludzkie - jak tworzyć trwałe więzi? Relacje międzyludzkie - czy są ważne? Jak często mamy możliwość je nawiązać? W jaki sposób można to robić? Co jest najważniejsze w ich budowaniu? Czy jest na to gotowy przepis? Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej
2018-08-24

HR w praktyce

Empowerment, czyli zarządzanie przez zaufanie

Empowerment - czyli jak zarządzać zespołem pracowników? Pracodawcy chcą, aby w ich firmie pracowali jak najlepsi specjaliści i chcieli zostać w danym miejscu pracy na dłużej. Pomocny w tym może być empowerment, czyli zarządzanie przez zaufanie. Na czym dokładnie polega? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej
2018-08-13

HR w praktyce

HR miękki a HR twardy - jakie są między nimi różnice?

HR miękki a HR twardy - różnice Działy Human Resources otwierane są właściwie w każdej firmie. Ich pracownicy zajmują się wieloma zadaniami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Czym różni się HR miękki od HR twardego? Odpowiadamy na to pytanie w artykule! czytaj dalej
2018-07-30

HR w praktyce

Facylitacja - praca w zespole nad tworzeniem nowych rozwiązań

Facylitacja - na czym dokładnie polega? Często pracujesz w zespole nad nowym rozwiązaniem problemu? W tym przypadku pomocna okaże się facylitacja. Jakie są zasady pracy w grupie? Kiedy warto wykorzystywać facylitację? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się jeszcze więcej na ten temat! czytaj dalej
2018-07-27

HR w praktyce

Zdrowy pracownik to aktywny i skuteczny pracownik

Zdrowy pracownik a efektywność pracy Im mniej choruje, tym lepiej i efektywniej pracuje, a dobre samopoczucie przekłada się na jego aktywność w pracy. Zdrowy pracownik to skuteczniejszy pracownik, co więc można zrobić, by czuł się doskonale i świetnie pracował? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej
2018-07-09

HR w praktyce

Jak pracownicy przyjmują nowe osoby w zespole? O tym warto wiedzieć!

Jak pracownicy przyjmują nowe osoby w zespole - proces wdrażania Nowa osoba w firmie jest dla stałych pracowników ciekawa. Nie tylko dla niej pierwszy dzień jest stresujący. Jak pracownicy przyjmują nowe osoby w zespole? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy możliwa jest zmiana PKD głównej działalności oraz czy takie zmiany są czynnościami odpłatnymi?
Zobacz odpowiedź eksperta