Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

E-commerce w praktyce

Kopia zapasowa może zdecydować o twoim biznesie

Kopia zapasowa - czy jest potrzebna? Firmy gromadzą duże ilości danych, które wymagają archiwizacji i zabezpieczenia. Samo przechowywanie danych nie daje gwarancji na ich bezpieczeństwo, dlatego tak ważna jest kopia zapasowa danych. Sprawdź, jak najlepiej przechowywać informacje zapasowe. czytaj dalej

Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!

Cross-selling i up-selling - metody Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł! czytaj dalej

Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan

Strategia marketingowa sklepu internetowego - opracowanie biznesplanu Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię. czytaj dalej

Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?

Reklama display - czy jest jeszcze popularna? Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy. czytaj dalej

Kampania AdWords - optymalizacja i dodatkowe możliwości reklamy

Kampania adwords - dokąd pokierować ruch z linków sponsorowanych? Wyświetlanie się reklam w wyszukiwarce Google jest uzależnione od wygrywania aukcji z innymi reklamującymi się firmami na tę samą frazę kluczową. Sprawdź, od jakich czynników zależy wygrana aukcja oraz jak powinna być zoptymalizowana kampania AdWords. czytaj dalej

Kampanie AdWords - jak wykorzystać linki sponsorowane?

Kampanie AdWords - na czym polegają? Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś, aby był bardziej widoczny w wyszukiwarkach? Linki sponsorowane mogą Ci w tym pomóc. Zainwestuj w kampanie AdWords, dzięki którym znajdziesz się na najwyższej pozycji w Google i zwiększysz liczbę klientów. czytaj dalej

Social gifting – innowacyjna aplikacja dla e-commerce

Social gifting - czym jest i gdzie się go stosuje? Social gifting to bardzo dobre narzędzie do prowadzenia różnego rodzaju kampanii promocyjnych. Umożliwia on klientom przesłanie bonu promocyjnego nawet osobie z zagranicy. Sprawdź, czym charakteryzuje się social gifting i jak go możesz wykorzystać. czytaj dalej

Aukcje internetowe - skuteczna metoda promocji e-sklepu

Aukcje internetowe w sklepie online Aukcje internetowe to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży dla sklepu internetowego. To również doskonałe miejsce promocji firmy, jej usług i produktów, a także narzędzie do generowania ruchu na stronie. Sprawdź, jak je skutecznie wykorzystać. czytaj dalej

Mailing – poznaj skuteczne strategie marketingowe

Mailing w sklepie internetowym W e-mail marketingu bardzo ważne jest przemyślenie wszystkich etapów prowadzonej strategii. Dobrze zaplanowana kampania może zdecydowanie podnieść wyniki sprzedażowe. Poznaj 6 czynników, które sprawią, że mailing będzie skutecznym narzędziem promocyjnym. czytaj dalej

E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową

E-mail marketing - jak go stosować? E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie. czytaj dalej

Pozycjonowanie stron - jak prowadzić takie działania?

Pozycjonowanie stron - dlaczego jest potrzebne? Teraz, aby prowadzić skuteczne działania promocyjne firmy należy postawić przede wszystkim na pozycjonowanie stron lub sklepu internetowego w wyszukiwarkach. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czego potrzebujesz, aby mieć wysoką pozycję w wynikach Google. czytaj dalej

Pozycjonowanie stron - czym jest i jak wpływa na pozycję w Google

Pozycjonowanie stron - jak zoptymalizować stronę? Pozycjonowanie stron stało się niezwykle ważnym elementem marketingu internetowego. Od pozycji naszej strony w Google zależy, jak duży ruch wygenerujemy, co ma bezpośredni wpływ na wysokość sprzedaży. Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma optymalizacja strony. czytaj dalej

Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce

Handel internetowy - wady i zalety e-sklepu Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi. czytaj dalej

Czym charakteryzuje się branża e-commerce?

E-commerce - najszybciej rozwijająca się branża w Polsce E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego. czytaj dalej

Porównywarki cen w e-commerce - możliwości dla sprzedawcy

Porównywarki cen - czy warto z nich korzystać? Porównywarki cen przynoszą wiele korzyści, zarówno sprzedawcy, jak i kupującemu. Przedsiębiorca, który nie korzysta z tej formy promocji, może bardzo dużo stracić i dać się zepchnąć na dalsze pozycje w wyścigu po klienta. Poznaj zalety porównywarek cen! czytaj dalej

Wielokanałowość sprzedaży, czyli zachodni trend na polskim rynku

Wielokanałowość sprzedaży, czyli omnichannel Zobacz, jak łatwo radykalnie poprawić wyniki sprzedaży wykorzystując system wielokanałowej dystrybucji informacji. Omnichannel (wielokanałowość sprzedaży) to nic innego, jak równoczesne wykorzystywanie wielu dróg dotarcia z wiedzą o produkcie do odbiorcy. czytaj dalej

SMS w e-commerce - komunikacja sklepu z klientem

Sms w e-commerce - element strategii marketingowej Czy SMS w e-commerce wraca do łask i staje się na nowo skutecznym kanałem komunikacji z klientem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są możliwości wykorzystania wiadomości SMS w sprzedaży internetowej i jakich błędów powinieneś się wystrzegać. czytaj dalej

Potwierdzenie udzielenia informacji w sklepie internetowym

Potwierdzenie udzielenia informacji w sklepie internetowym a bezpieczeństwo sprzedawcy Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji w sklepie internetowym może być dla e-przedsiębiorcy ważniejsze, niż on sam może przypuszczać. Dlaczego tak jest? W naszym artykule odpowiadamy na to i inne pytania. Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej! czytaj dalej

Informacje handlowe w e-sklepie - jak udzielać je klientowi?

Informacje handlowe w sklepie internetowym Sprzedaż internetowa w wielu punktach różni się do tej prowadzonej stacjonarnie. Pomijając oczywiste kwestie, dotyczy to również tego, jak przekazywane są informacje handlowe w e-sklepie i ich rodzaj. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Pomysł na e-sklep - nad czym warto się zastanowić?

E-sklep - jak zacząć? W wielu przypadkach sukces sklepu internetowego zależy od dobrego pomysłu. Może on dotyczyć asortymentu, rodzaju oprogramowania czy sposobu dostawy. Jak wyróżnić swój e-sklep z pośród innych? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy zakup towaru przed rozpoczęciem działalności muszę gdzieś ująć, co w sytuacji gdy nie mam dowodu zakupu?
Zobacz odpowiedź eksperta