Poradnik Przedsiębiorcy

E-commerce w praktyce

Social gifting – innowacyjna aplikacja dla e-commerce

Social gifting - czym jest i gdzie się go stosuje? Social gifting to bardzo dobre narzędzie do prowadzenia różnego rodzaju kampanii promocyjnych. Umożliwia on klientom przesłanie bonu promocyjnego nawet osobie z zagranicy. Sprawdź, czym charakteryzuje się social gifting i jak go możesz wykorzystać. czytaj dalej

Efektywność sklepu internetowego - jak zwiększyć sprzedaż?

Efektywność sklepu internetowego - jak ją zwiększyć? Prowadzenie sklepu internetowego wymaga bardzo dobrych zdolności organizacyjnych, staranności oraz umiejętności ustalania priorytetów. Sprawdź, jak skutecznie podnieść efektywność sklepu internetowego - podpowiadamy w naszym opracowaniu! czytaj dalej

Informacje prasowe w e-commerce, czyli sposób na zdobycie klientów

Informacje prasowe Sklepy online codziennie poświęcają mnóstwo czasu na zdobycie uwagi klientów. Zobacz, w jaki sposób to robią i jaką rolę ogrywają w e-commerce poradnikowe informacje prasowe dostarczane do różnych mediów. Sprawdź, jak i ty możesz to wykorzystać. czytaj dalej

Jak tracimy klientów w sklepie internetowym - najczęściej popełniane błędy

Jak tracimy klientów w sklepie internetowym, czyli o poprawnym wyglądzie e-commerce, który przyciągnie odbiorców Na rynku e-commerce powstaje coraz więcej e-sklepów. Dlaczego niektóre z nich odnoszą sukces, a inne upadają w krótkim czasie? Co ma na to wpływ? Jak tracimy klientów w sklepie internetowym i jak możemy temu zapobiec? Poznaj najczęstsze błędy. czytaj dalej

Pozycjonowanie stron w 2020 - jak prowadzić takie działania?

Pozycjonowanie stron - dlaczego jest potrzebne? Teraz, aby prowadzić skuteczne działania promocyjne firmy należy postawić przede wszystkim na pozycjonowanie stron lub sklepu internetowego w wyszukiwarkach. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czego potrzebujesz, aby mieć wysoką pozycję w wynikach Google. czytaj dalej

Dropshipping w modelu pośrednictwa z krajami z UE

Dropshipping - czym jest? Dropshipping można uznać za model logistyczny e-sprzedaży. Polega na przeniesieniu wysyłki danego zamówienia na określonego dostawcę. W artykule przybliżamy jak wygląda dropshipping w modelu pośrednictwa z krajami z Unii Europejskiej. Sprawdź! czytaj dalej

Automatyzacja sprzedaży na Allegro czy prowadzenie sklepu internetowego?

Automatyzacja sprzedaży na Allegro - Allegro+ Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Wielu przedsiębiorców decyduje się na sprzedaż swoich produktów online. Sprawdź na czym polega automatyzacja sprzedaży na Allegro i jakie korzyści przynosi skorzystanie z rozwiązania Allegro+! czytaj dalej

Pozycjonowanie stron - czym jest i jak wpływa na pozycję w Google

Pozycjonowanie stron - jak zoptymalizować stronę? Pozycjonowanie stron stało się niezwykle ważnym elementem marketingu internetowego. Od pozycji naszej strony w Google zależy, jak duży ruch wygenerujemy, co ma bezpośredni wpływ na wysokość sprzedaży. Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma optymalizacja strony. czytaj dalej

Zmiany na Allegro w 2020 roku – sprawdź czy nadal będziesz mógł sprzedawać!

Zmiany na Allegro w 2020 roku Planowane zmiany na Allegro w 2020 roku dotkną znaczącą część firm sprzedających za pośrednictwem serwisu. Wyłączone zostaną metody do obsługi zamówień WebAPI, a następnie kolejne jego funkcje. Sprawdź jak się przygotować, by nie stracić zamówień. czytaj dalej

Automatyzacja sprzedaży na Allegro zamiast prowadzenia sklepu internetowego

Automatyzacja sprzedaży na Allegro - zalety Automatyzacja sprzedaży na Allegro to szansa sprzedaży online bez konieczności prowadzenia sklepu internetowego oraz inwestowania w jego promocję. Integracja Allegro+ to dodatkowo możliwość zarządzania sprzedażą, magazynem i księgowością w jednym miejscu! czytaj dalej

Biznes e-commerce w oparciu o platformę aukcyjną? Zautomatyzuj proces sprzedaży z Allegro+

 integracja z allegro Branża e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie. Według raportu Gemius, Polacy coraz chętniej korzystają z zakupów online. Walka o nowych klientów jest wyzwaniem zwłaszcza dla małych przedsiębiorców. Jak wybić się na tle konkurencji bez dużego budżetu? czytaj dalej

Opis produktu - 7 prostych zasad pisania dla e- commerce

Opis produktu dla sklepu internetowego Jeśli prowadzić e-sklep i zastanawiasz się, jak powinien wyglądać dobry opis produktu, przeczytaj artykuł i poznaj zasady skutecznego pisania opisów produktów e-commerce. Co powinno się znaleźć w opisie? Jakich słów lepiej nie używać? Sprawdź! czytaj dalej

Opisy produktów w e-commerce - dlaczego są tak ważne i jakie dają korzyści?

Opisy produktów - elementy Opisy produktów w sklepie internetowym są bardzo ważnym elementem. Jak powinny wyglądać, aby przyciągnąć klientów i z czego powinien się składać? Przeczytaj artykuł i zobacz, dlaczego dobre opisy produktów w e-commerce są takie ważne! czytaj dalej

Webinar – nowoczesna edukacja z korzyścią dla Twojej marki

Webinar - co to jest? Powszechność technologii ma wpływ na wiele dziedzin życia, w tym również na potrzebę samorozwoju. W myśl tej zasady marki coraz częściej edukują swoich odbiorców, dostarczając im wartościowej wiedzy. Służy temu webinar, czyli wykład online. czytaj dalej

Skuteczna strategia marki kluczem do sukcesu!

Skuteczna strategia marki Co to jest strategia marki i czy przyda się w Twoim biznesie? Od czego zacząć planowanie strategii marki? Jak stworzyć plan działania komunikacji wizerunkowej dla Twojej firmy w internecie? Na te i inne pytania, znajdziesz odpowiedzi w poniższym artykule. czytaj dalej

Handel internetowy - co warto o nim wiedzieć?

Handel internetowy - co trzeba wiedzieć? Chcesz wystartować z własnym sklepem internetowym, ale nie wiesz od czego zacząć? Jakimi prawami rządzi się handel internetowy? O czym należy pamiętać na początku przygody ze sprzedażą online? Poznaj wskazówki przydatne w prowadzeniu e-sklepu! czytaj dalej

Urlop w sklepie internetowym - jak nie stracić zamówień i klientów?

urlop w sklepie internetowym - jak się przygotować? Co powinien zrobić właściciel, gdy zaplanował urlop w sklepie internetowym? Długi czas oczekiwania na przesyłkę i brak kontaktu ze sprzedającym potrafią skutecznie zniechęcić klientów do kolejnych zakupów w tym samym sklepie internetowym. czytaj dalej

Jak strategia content marketingowa może zwiększyć sprzedaż ecommerce?

Jak strategia content marketingowa zwiększa e-sprzedaż? Jedną ze skuteczniejszych metod dotarcia do klienta jest content marketing. Jednak przed rozpoczęciem wszelkich działań z tym związanych potrzebne jest przygotowanie planu. Przeczytaj, dlaczego strategia content marketingowa jest tak ważna! czytaj dalej

Zakupy przez urządzenia mobilne - codzienność czy przyszłość e-handlu?

Zakupy przez urządzenia mobilne - wady i zalety Zakupy przez urządzenia mobilne zyskują na popularności. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez telefon, co z kolei otwiera dla marek wiele dróg dotarcia do klientów. Jakie są zalety i czy istnieją wady robienia zakupów mobilnie? Sprawdź! czytaj dalej

Sprzedaż przez Internet? Tym nie opłaca się handlować

Sprzedaż przez internet - w jakiej branży nie warto działać? Sprzedaż przez Internet jest bardzo popularna. Chcąc otworzyć e-sklep, warto zastanowić się czy branża, w której chcemy działać, jest odpowiednia do funkcjonowania w sieci. Podpowiadamy na co jeszcze zwrócić uwagę zastanawiając się nad e-sprzedażą. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Rejestrujesz na kasie fiskalnej sprzedaż na rzecz osób prywatnych oraz rolników ryczałtowych? Skorzystałeś z ulgi na zakup kasy fiskalnej i zastanawiasz się nad likwidacją działalności? Sprawdź, jak wykazać zwrot ulgi na zakup kasy fiskalnej!
Zobacz odpowiedź eksperta