Poradnik Przedsiębiorcy

E-commerce w praktyce

Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?

Postępy w indeksacji domeny - jak je sprawdzić? Posiadanie strony internetowej nie oznacza, że ktoś ją znajdzie w sieci. Jeśli chcemy, aby znaleziono naszą witrynę, należy ją zaindeksować. Indeksacja strony to po prostu dodanie naszej witryny do Google. Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny? czytaj dalej

Skuteczna sprzedaż przez internet - recepta na Traffic Day 2021!

 Traffic Day 2021 4 listopada, w Poznaniu oraz w internecie, odbędzie się piąta edycja praktycznej konferencji dla e-commerce Traffic Day 2021! Praktycznej, ponieważ stworzonej w oparciu o ankietę, w której o doborze tematów decydowały setki reprezentantów e-commerce. czytaj dalej

Pozycjonowanie nowej strony a pozycjonowanie witryny z długą historią

Czy pozycjonowanie nowej strony jest łatwiejsze? Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej to jeden z kluczowych aspektów sukcesu. Jeśli Twój potencjalny klient nie znajdzie Cię w Google, trafi do Twojej konkurencji. Czy pozycjonowanie nowej strony jest łatwiejsze niż witryny z historią? Sprawdź! czytaj dalej

Aplikacje mobilne w e-commerce

Aplikacje mobilne w e-commerce - kiedy warto w nie inwestować? Prawie co czwarta osoba posiadająca smartfona korzysta z aplikacji zakupowych. To istotna informacja dla właścicieli sklepów internetowych, którzy nie posiadają jeszcze jego wersji mobilnej. Aplikacje mobilne w e-commerce - kiedy warto w nie inwestować? czytaj dalej

Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Warto wiedzieć!

Sklep internetowy - jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Niestety, tylko co trzeci koszyk w sklepie internetowym jest finalizowany i opłacany. Wynika to między innymi z źle zaprojektowanej i często skomplikowanej ścieżki zakupowej. Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, aby sprzedawać więcej? Sprawdź! czytaj dalej

Personalizacja i przemyślane User Experience sukcesem w e-commerce

Personalizacja  i przemyślane User Experience sukcesem w e-commerce User Experience stał się nieodłączną częścią prowadzenia sklepu internetowego i szansą na poprawę wyników sprzedaży. UX nie dotyczy dziś tylko dużych sklepów, również te mniejsze stosują odpowiednie mechanizmy. Jak wdrożyć przemyślane User Experience? czytaj dalej

Zwrot zakupów przez internet

Zwrot zakupów przez internet Rynek e-commerce rośnie w siłę, a wzrost zakupów dokonywanych przez internet nasiliła sytuacja epidemiologiczna na świecie. Należy pamiętać, że zakupy przez internet różnią od stacjonarnych. Jak wygląda zwrot zakupów przez internet? Przeczytaj! czytaj dalej

Porównanie sklepów internetowych – jaką platformę e-commerce wybrać

porównanie sklepów internetowych Sklep internetowy to aktualnie jedna z najpopularniejszych form prowadzenia działalności. Chcąc otworzyć sklep musimy wybrać platformę e-comerce, na której zostanie oparty. Zobacz nasze porównanie platform e-comerce, które ułatwi ci ten wybór. czytaj dalej

Zwiększanie sprzedaży na Amazon - jak to zrobić?

Zwiększanie sprzedaży na Amazon - jak to zrobić? Amazon to portal, na którym obecność jest obowiązkowa dla każdego sprzedawcy, który pragnie dotrzeć do nabywców za granicą. Aby osiągnąć duże zyski na portalu należy pamiętać o paru zasadach. Co zrobić by zwiększanie sprzedaży na Amazon było skuteczne? czytaj dalej

Jak pozyskać opinie online od klientów?

Opinie online - jak je pozyskać, by zachęcić klientów do kupowania? Z każdym rokiem wzrasta znaczenie opinii publikowanych w Internecie na temat produktów oraz usług. Większość konsumentów szuka ich przed podjęciem decyzji zakupowej. Jak pozyskać opinie online oraz gdzie mogą być one zamieszczane? Sprawdź! czytaj dalej

Zintegrowana sprzedaż internetowa

Zintegrowana sprzedaż internetowa - jak usprawnić prowadzenie e-sklepu ERP, czyli „planowanie zasobów” to oprogramowanie, które wspiera zarządzanie takimi obszarami firmy, jak: sprzedaż, finanse, księgowość, magazyn, kadry, zaopatrzenie, produkcja itd. Zintegrowana sprzedaż internetowa - jaki wpływ na nią ma system ERP? czytaj dalej

Logistyka sklepu internetowego

Logistyka sklepu internetowego - wybór modelu logistycznego Wybór modelu logistycznego stanowi jedną z podstawowych decyzji, którą przedsiębiorca musi podjąć już na początku swojej drogi w e–commerce. Wpływ na ten wybór mają m.in. możliwości finansowe. Logistyka sklepu internetowego - poznaj przykładowe modele. czytaj dalej

Promowanie sklepu internetowego - jak to robić skutecznie?

Promowanie sklepu internetowego - jak to robić skutecznie? Od skutecznego promowania sklepu internetowego będzie zależeć jego skuteczność sprzedaży. W e-commerce coraz częściej stosuje się działania promocyjne w celu zwiększenia konwersji i rozpoznawalności. Jakie są sposoby na promowanie sklepu internetowego? czytaj dalej

Wyprzedaż w sklepie internetowym - wszystko co warto wiedzieć

Dlaczego warto zorganizować wyprzedaż w sklepie internetowym? Porzucanie koszyków w sklepach internetowych to częste zjawisko. Ostateczna suma przeraża klientów, którzy często już więcej nie wracają do danego sklepu. Jest na to jeden sposób - wyprzedaż. Sprawdź, jak przygotować wyprzedaż w sklepie internetowym?. czytaj dalej

Czym jest dropshipping, jak zacząć? Co można tą metodą sprzedawać?

Dropshipping - czym jest i jak zacząć Dropshipping to model prowadzenia sklepu internetowego, który umożliwia otworzenie własnego biznesu bez nakładu dużej ilości pieniędzy. Właściciel takiego przedsiębiorstwa nie musi zajmować się zakupem, magazynowaniem oraz wysyłką towaru. Sprawdź więcej! czytaj dalej

Treści do sklepu internetowego

Content dla e-commerce. Jak tworzyć treści do sklepu internetowego? Content marketing to strategia marketingowa, polegająca na tworzeniu przydatnych treści dotyczących produktów oraz usług oferowanych przez np. sklep internetowy. Warto treści te pozycjonować pod Google. Jak tworzyć treści do sklepu internetowego? czytaj dalej

Zakładamy e-commerce - o czym należy pamiętać na starcie?

zakładamy e-commerce Rynek e-commerce w ostatnim czasie mocno się rozwinął, wielu przedsiębiorców przenosi swoją sprzedaż i funkcjonuję wyłącznie online. Zakładamy e-commerce - czyli, o czym przedsiębiorcy powinni pamiętać przy budowaniu sprzedaży online na samym początku? czytaj dalej

Jak skutecznie połączyć sprzedaż online i offline? Omnichannel jako przyszłość

Omnichannel Na czym polega model omnichannel? Co może nam dać wprowadzenie takiego rozwiązania? Jak budować korzystne doświadczenie zakupowe? Jaki wpływ na sprzedaż online i offline ma marketing? Przeczytaj artykuł i sprawdź! czytaj dalej

Open Source czy SaaS? Zanim otworzysz sklep internetowy warto przeczytać!

Open Source czy SaaS? Zastanawiasz się nad otworzeniem swojego pierwszego sklepu internetowego? Nie wiesz, jakie rozwiązanie wybrać? Które spełni Twoje oczekiwania - Open Source czy SaaS? Co wziąć pod uwagę? Dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

E-commerce przyszłości. Co zrobić, żeby sklep nadążył za technologią?

E-commerce przyszłości E-commerce zmieniło oblicze handlu. W czasie pandemii doszło do ogromnego wzrostu zakupów w sieci. To wygenerowało potrzebę zmian zarówno w zakresie technologii, jak i podejścia do klienta. Na czym polega e-commerce przyszłości? Sprawdź! czytaj dalej