E-commerce w praktyce
Kartony i pudełka e-commerce dźwignią handlu w Internecie
Otwierając pudełko z zamówieniem, klient jest w stanie wiele powiedzieć o firmie, z której dokonał zamówienia oraz zdecydować, czy będzie chciał jeszcze z niej skorzystać. Dlatego właśnie odpowiednie kartony i pudełka e-commerce są tak ważne. Dowiedz się!
3 kwietnia 2023
Sklep internetowy a kasa fiskalna – co warto wiedzieć?
Prowadząc sklep internetowy trzeba wziąć pod uwagę konieczność posiadania kasy fiskalnej w celu ewidencjonowania sprzedaży. Dotyczy to również sklepów internetowych. Sklep internetowy a kasa fiskalna - kto powinien ją prowadzić? Przeczytaj!
10 marca 2023
Koniec roku - ostatni moment na rozliczenie opakowań w sklepie internetowym
Koniec roku to dla sklepów internetowych okres wzmożonej pracy. Każdy prowadzący e-sklep powinien pamiętać o tym, aby rozliczyć opakowania, które wprowadziło obrotu i zapłacić z tego tytułu opłaty. Zarejestruj się w BDO i rozlicz swoje opakowania
20 grudnia 2022
Na czym polega skuteczne pozycjonowanie stron?
Rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko, dlatego pozycjonowanie stron jest ważne. Sprawdź czym jest pozycjonowanie, jak długo trwa oraz jakie są sposoby na dobre pozycjonowanie
9 grudnia 2022
Płatności B2B w e-commerce. Sprawdź, w jaki sposób dopasować rozwiązania płatnicze do swojego biznesu
Dynamiczny rozwój e-commerce sprawia, że płatności online coraz częściej wykorzystywane są również w relacjach rozliczeniowych B2B. Przeczytaj artykuł i sprawdź, w jaki sposób dopasować rozwiązania płatnicze do swojego biznesu
1 czerwca 2022
Fulfillment w InPost
Magazynowanie towarów, zatrudnienie pracowników odpowiedzialnych za fizyczną obsługę zamówień, czy podpisywanie umów z firmami kurierskimi kosztuje sporo czasu oraz pracy. Jest na to sposób. Fulfillment w InPost - poznaj zalety dla sklepu internetowego!
16 maja 2022
E-commerce: Robota dla robota
Prowadzenie sklepu internetowego nierozerwalnie wiąże się z potrzebą wdrażania najnowszych technologii. Elementów, które mają wpływ na sukces e-commerce jest naprawę sporo, a narzędzia automatyzujące ty tylko niektóre z nich. Jak je wdrożyć do sklepu?
1 lipca 2022
Sklep internetowy z Zyro – jak założyć sklep online dla MŚP
Zamierzasz prowadzisz działalność e-commerce i założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak łatwo i szybko możesz stworzyć sklep online z kreatorem Zyro
15 czerwca 2022
Porzucone koszyki – skąd się biorą? Jak je wykorzystać?
Niemal 70% koszyków internetowych zostaje porzuconych przez klientów. To zmora dla wielu właścicieli e-sklepów. Wyróżniamy kilka głównych powodów, których wyeliminowanie może znacząco pomóc. Porzucone koszyki - jak zachęcić klienta do powrotu do sklepu?
10 marca 2022
Social commerce – czym jest i jakie są jego zalety i wady?
Użytkownicy Internetu coraz więcej czasu poświęcają na scrollowanie social mediów, dlatego właściciele e-sklepów zauważają potencjał marketingowy w social commerce. Na czym polega social commerce oraz dlaczego jest tak istotny dla biznesu? Sprawdź!
10 marca 2022
Jak UX wpływa na SEO – co ma największe znaczenie?
Z biegiem czasu doświadczenia użytkownika związane z korzystaniem z naszej strony odgrywają coraz większą rolę w zdobywaniu znaczących pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak UX wpływa na SEO – co ma największe znaczenie? Przeczytaj więcej w artykule!
5 kwietnia 2022
Tworzenie kampanii Google Ads w e-commerce
Choć pozycjonowanie strony internetowej pod wyszukiwarkę Google ma ogromny wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym, to jednak czasem warto postawić także na płatną reklamę w tej wyszukiwarce. Tworzenie kampanii Google Ads - jak robić to skutecznie?
15 lipca 2022
Jak zmiany wprowadził unijny pakiet VAT dla e-commerce – VAT OSS
Pakiet VAT dla e-commerce ma na celu ułatwić rozliczanie VAT od sprzedaży towarów i usług na rzecz konsumentów w innych państwach członkowskich UE. W ramach pakietu, powstała procedura VAT OSS będąca jednym z uproszczeń. Czym jest VAT OSS? Sprawdź!
10 marca 2022
Optymalizacja strony w e-commerce
Optymalizacja strony w e-commerce ma za zadanie sprawić, że nasz sklep internetowy stanie się lepiej widoczny w wyszukiwarkach - zarówno dla nowych użytkowników, jak i dla stałych. Dobre pozycjonowanie zwiększy więc sprzedaż i podniesie konwersje.
15 lipca 2022
Opis produktu z wykorzystaniem słów kluczowych
Opis produktu ma na celu nie tylko przekonać klienta do zakupu, ale również powinien wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google. Jak pogodzić te dwa cele, tak aby tekst zawierał słowa kluczowe, a jednocześnie był przyjazny dla użytkownika? Sprawdź!
15 lipca 2022