Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Serwis biznesu

Context marketing - dopasuj swój content do sytuacji

Context marketing - czym jest? Context marketing działa w oparciu o zachowania lub zwyczaje zakupowe konsumentów. Na podstawie tych informacji klient dostaje treści marketingowe najbardziej dopasowane do jego obecnych potrzeb. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan

Strategia marketingowa sklepu internetowego - opracowanie biznesplanu Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię. czytaj dalej

Reklama display - czy wykorzystać ją w e-commerce?

Reklama display - czy jest jeszcze popularna? Popularność reklamy graficznej w internecie stale rośnie. Czy sprawdza się również w e-commerce? Jak ją wykorzystać do promocji sklepu internetowego? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest reklama display i jakie są jej najskuteczniejsze formy. czytaj dalej

Klient po 50-tce - kim jest nowa grupa docelowa?

Klient po 50-tce - nowa grupa docelowa Zainteresowanie nowymi technologiami wśród osób starszych wzrasta. Oznacza to, że zwiększa się liczba klientów 50+, a zatem stają się znaczącą grupą konsumentów dla wielu firm internetowych. Sprawdź, kim jest nowy klient po 50-tce i jak do niego dotrzeć! czytaj dalej

Opóźnienia w płatnościach - jak ich uniknąć?

Opóźnienia w płatnościach - jak do nich nie dopuścić? Każdy przedsiębiorca zna sytuację, w której trzeba upominać się o zapłatę za wykonaną usługę czy dostarczony towar. Jednak czy opóźnienia w płatnościach są nieodzownym elementem prowadzenia firmy czy też można ich uniknąć? Dowiesz się, czytając artykuł! czytaj dalej

Wywiad marketingowy cz. I

Co to jest wywiad marketingowy? Jedną z wielu metod badawczych stosowanych w badaniach marketingowych jest wywiad marketingowy. W najnowszej części naszego poradnika o e-marketingu prezentujemy charakterystykę oraz rodzaje tej techniki badawczej. Dowiedz się więcej. czytaj dalej

Wywiad marketingowy cz. II

Wywiad marketingowy - jakie są jego rodzaje? Jeśli przeprowadzasz badania rynku warto wziąć pod uwagę takie narzędzie, jak wywiad marketingowy. Posiada on kilka form, zatem jaka będzie najlepsza dla Twojej marki? Która przyniesie Ci najwięcej informacji o konsumentach? Przeczytaj w artykule. czytaj dalej

Reklama internetowa w świetle prawa cz. I

Reklama internetowa a prawo Reklama internetowa to atrakcyjny sposób promocji dla wielu firm. Już po kilku latach od wprowadzenia zdominowała ona tradycyjne nośniki reklamy. Jednak jak ten rodzaj promocji wygląda w świetle prawa? Na co należy zwrócić szczególną uwagę? Sprawdź. czytaj dalej

Kampania AdWords - optymalizacja i dodatkowe możliwości reklamy

Kampania adwords - dokąd pokierować ruch z linków sponsorowanych? Wyświetlanie się reklam w wyszukiwarce Google jest uzależnione od wygrywania aukcji z innymi reklamującymi się firmami na tę samą frazę kluczową. Sprawdź, od jakich czynników zależy wygrana aukcja oraz jak powinna być zoptymalizowana kampania AdWords. czytaj dalej

Kampanie marketingowe - specyfika kampanii B2B

Kampanie marketingowe dla sektora B2B Kampanie marketingowe powinny być zawsze dopasowane do odpowiedniego sektora, ponieważ klient biznesowy ma inne potrzeby od klienta indywidualnego. Dowiedz się, jak powinny być budowane materiały promocyjne kierowane do sektora business-to-business. czytaj dalej

Metody prognozowania popytu w badaniach marketingowych

Metody prognozowania popytu w badaniach marketingowych Metody prognozowania popytu, jako ważna część badań marketingowych, powinny być dla przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów na drodze powiększania sprzedaży. Prześledźmy pojęcie prognozowania popytu oraz najważniejsze metody jego przewidywania. czytaj dalej

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. I

Najbardziej popularne formy reklamy w internecie Kolejna część cyklu porusza temat reklamy w internecie, która oczywiście jest nieodłączną częścią marketingu internetowego. Przedstawiamy reklamy, które powinna uwzględnić każda firma, planująca rozpoczęcie kampanii marketingowej w sieci. czytaj dalej

Badania marketingowe najskuteczniejszych form reklamy w Internecie cz. II

Badania marketingowe - skuteczne formy reklamy w internecie W kolejnej części cyklu, którego tematem są badania marketingowe, koncentrujemy się na badaniach wybranych form reklamy w internecie. Omówimy metody badania skuteczności SEO, kampanii mailingowych oraz reklam banerowych. Dowiedz się więcej. czytaj dalej

Kampanie AdWords - jak wykorzystać linki sponsorowane?

Kampanie AdWords - na czym polegają? Prowadzisz sklep internetowy i chciałbyś, aby był bardziej widoczny w wyszukiwarkach? Linki sponsorowane mogą Ci w tym pomóc. Zainwestuj w kampanie AdWords, dzięki którym znajdziesz się na najwyższej pozycji w Google i zwiększysz liczbę klientów. czytaj dalej

Tag canonical - w taki sposób unikniesz powielenia treści

Tag canonical - cechy Tag canonical, czyli kanoniczny adres URL - informuje wyszukiwarkę o tym, który adres URL jest oryginalny. Jak go zatem stosować? Co jeszcze powinniśmy o nim wiedzieć? Jakie są jego alternatywy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Obrazkowy storytelling - jak opowiedzieć historię jednym zdjęciem?

Obrazkowy storytelling - cechy Historia marki czy też produktu opowiedziana tylko jednym obrazkiem - czy to możliwe? Dla wielu marketingowców jest to spore wyzwanie. Na czym więc polega obrazkowy storytelling? Jak się do tego zabrać i jakie cechy powinien posiadać dobry storytelling? czytaj dalej

Social gifting – innowacyjna aplikacja dla e-commerce

Social gifting - czym jest i gdzie się go stosuje? Social gifting to bardzo dobre narzędzie do prowadzenia różnego rodzaju kampanii promocyjnych. Umożliwia on klientom przesłanie bonu promocyjnego nawet osobie z zagranicy. Sprawdź, czym charakteryzuje się social gifting i jak go możesz wykorzystać. czytaj dalej

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

Segmentacja rynku w oparciu o badania marketingowe W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji! czytaj dalej

Segmentacja rynku - strategia marketingowa cz. III

Strategia marketingowa - wpływ segmentacji rynku Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstawaniu mają badania marketingowe. czytaj dalej

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe produktów na rynku Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Jestem w trakcie przenoszenia siedziby firmy do innej miejscowości. Czy w związku z tym zmieni się również urząd skarbowy?
Zobacz odpowiedź eksperta