Poradnik Przedsiębiorcy

Serwis Biznesu

Czym się różnią darmowe i płatne certyfikaty SSL?

Jakie są dostępne certyfikaty SSL? Aby klienci ufali Twojej stronie internetowej i chcieli zostawiać swoje dane, potrzebujesz jej uwierzytelnienia. Od niedawna w internecie służą temu certyfikaty SSL. Występują te mniej i bardziej zaawansowane. Sprawdź, które są lepsze. czytaj dalej

Popyt i podaż - jak oddziałują na rynek?

Popyt i podaż - definicja Chcąc zrozumieć funkcjonowanie rynku, należy poznać takie pojęcia jak popyt i podaż. Jak brzmi prawo popytu i podaży? Jakie czynniki kształtują ich wysokość? Czy zdarzają się wyjątki od reguły przeczące tym prawom? Dowiedz się z artykułu! czytaj dalej

Nowe formy reklamy - co jeszcze oferuje nam branża marketingowa?

Nowe formy reklamy - jakie są najskuteczniejsze? Każdego dnia internauci atakowani są tysiącami reklam - w formie banerów, pop-upów i innych, często denerwujących wynalazków. Zamiast tego nowe formy reklamy stawiają na pasywne działania, czyli inaczej mówiąc-Inbound Marketing. Sprawdź, na czym polega. czytaj dalej

Zaufanie w biznesie - dlaczego jest istotne?

Jak zaufanie w biznesie wpływa na współpracę? W codziennym życiu chcemy otaczać się ludźmi, którym ufamy. Nie inaczej jest także w przypadku przedsiębiorstw. Dlaczego zaufanie w biznesie jest tak ważne? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedź na pytanie i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Słowa kluczowe - jak dobrać odpowiednie?

Słowa kluczowe - dobierz odpowiednie Słowa kluczowe pełnią bardzo ważną funkcję w każdym tekście. Dobór odpowiednich to pierwszy krok do zoptymalizowania i wypozycjonowania danego tekstu w internecie. Dlaczego wybór słów kluczowych jest taki ważny? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Strategia komunikacji marki na Facebooku - o czym musisz wiedzieć?

Strategia komunikacji marki na Facebooku Posiadanie firmowego fanpage'a to konieczność, jeśli chce się zaistnieć w świecie internetu. Czy wiesz, że dopiero odpowiednia strategia komunikacji marki pozwoli Ci osiągnąć zadowalające rezultaty? Sprawdź, od czego zacząć i jak prowadzić stronę na FB. czytaj dalej

After Action Review w biznesie - na czym polega?

After Action Review w firmie Oficerowie armii amerykańskiej po skończonej służbie zajmujący kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach, wprowadzili do nich między innymi metodę After Action Review. Na czym polega? Czy jest przydatna? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

In-game marketing - promuj się w grach wideo!

In-game marketing - jakie są jego formy? Gry komputerowe to bardzo popularna forma spędzania wolnego czasu, szczególnie wśród młodzieży. Dlatego stała się też świetnym nośnikiem reklamy, docierającej do tej grupy odbiorców. Dowiedz się, na czym polega in-game marketing i jak go tworzyć! czytaj dalej

Memy i ich znaczenie w marketingu - dlaczego są takie popularne?

Memy w marketingu - czym są? Memy rządzą współczesnym internetem. Są obecne wszędzie - na portalach społecznościowych, w serwisach informacyjnych czy w prywatnych wiadomościach. Dotyczą każdych możliwych tematów, od sportu przez styl życia aż po popkulturę. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Leasing operacyjny nie zawsze jest bardziej opłacalny od kredytu

Leasing operacyjny, czy kredyt? Dlaczego leasing operacyjny nie zawsze jest bardziej opłacalny od kredytu jako źródło finansowania firmy? czytaj dalej

Instagram Stories - jak firmy powinny korzystać z tego narzędzia?

W jaki sposób marki wykorzystują Instagram Stories? Wśród mediów społecznościowych coraz większą popularnością cieszy się Instagram. Marki często wybierają go do swojej promocji. Dobrym sposobem na kontakt z odbiorcami może być funkcja Instagram Stories. Sprawdź, w jaki sposób można ją wykorzystać! czytaj dalej

Meta keywords - czy dalej mają znaczenie?

Meta keywords - czy pomagają w pozycjonowaniu stron? Jeszcze do 2009 roku meta keywords miało największe znaczenie przy pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach. Jednak przez stosowanie nieuczciwych praktyk, uległo to zmianie. Jakie obecnie mają wpływ? Czym dokładnie są? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej

Kolory w mailingu - jak dobrać odpowiednie do treści?

Kolory w mailingu - jak je dobierać? Dobór odpowiednich kolorów w mailingu jest bardzo ważny. Czy jednak kolory w mailingu mogą wpłynąć na decyzję i nastrój odbiorców? Czy potrafią przełożyć się na konkretny zysk dla firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Facebook nie jest dla wszystkich - kiedy zrezygnować z profilu?

Facebook nie jest dla wszystkich firm - dlaczego? Czy każda firma powinna prowadzić profil na Facebooku? Ku zaskoczeniu wielu nie sprawdzi się on w każdej sytuacji. Dlaczego Facebook nie jest dla wszystkich? Kto nie powinien prowadzić fanpage’a? Przeczytaj artykuł i dowiedz się wszystkiego na ten temat. czytaj dalej

Obrazkowy storytelling - jak opowiedzieć historię jednym zdjęciem?

Obrazkowy storytelling - cechy Historia marki czy też produktu opowiedziana tylko jednym obrazkiem - czy to możliwe? Dla wielu marketingowców jest to spore wyzwanie. Na czym więc polega obrazkowy storytelling? Jak się do tego zabrać i jakie cechy powinien posiadać dobry storytelling? czytaj dalej

Vertical Marketing System - praca we wspólnym celu

Vertical marketing - sposobem na większą sprzedaż Produkujesz unikalne wyroby? Nie masz ich dystrybutora ani nie potrafisz zająć się sprzedażą? Rozwiązaniem tego problemu może być vertical marketing system. Przeczytaj artykuł i sprawdź, na czym polega ta forma współpracy firm oraz jakie są jej rodzaje! czytaj dalej

Pomysł na e-sklep - nad czym warto się zastanowić?

E-sklep - jak zacząć? W wielu przypadkach sukces sklepu internetowego zależy od dobrego pomysłu. Może on dotyczyć asortymentu, rodzaju oprogramowania czy sposobu dostawy. Jak wyróżnić swój e-sklep z pośród innych? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Targowiska online a wpływ na rozwój sklepów internetowych

Targowiska online - czym są? Co roku przybywa zwolenników zakupów online. Wygoda wirtualnych zakupów sprawia, że konkurencja sklepów internetowych rośnie w siłę. Chcąc zabłysnąć w e-handlu, duże targowiska online są dla właścicieli e-commerce furtką do sukcesu. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Pracownik w leasingu? Czemu nie!

Pracownik w leasingu - co warto wiedzieć? Czy i jak można wziąć pracownika w leasing? Czy pracownik w leasingu, to dobre rozwiązanie? czytaj dalej

Jak stworzyć dobry blog - zasady prowadzenia

Jak stworzyć dobry blog - 8 wskazówek Blog firmowy to doskonałe narzędzie komunikacji marki w internecie. Pomaga budować jej historię, przez co utrwala ją w świadomości klientów. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka zasad, jak stworzyć dobry blog oraz jak go kreatywnie prowadzić. czytaj dalej