Poradnik Przedsiębiorcy

Serwis Biznesu

Jak prowadzić bloga firmowego i dlaczego warto to robić?

Jak prowadzić bloga firmowego - 7 kroków Coraz większa konkurencja również w świecie internetu sprawia, że trudno wyróżnić się na tle innych firm. Ostatnio bardzo popularnym narzędziem stosowanym w sieci stał się content marketing. Podpowiadamy, jak prowadzić bloga firmowego, aby był skuteczny! czytaj dalej

Jak mierzyć skuteczność akcji marketingowych w Internecie?

Skuteczność akcji marketingowych - jak mierzyć? Pierwszym i najważniejszym wskaźnikiem opłacalności, w przypadku organizowania kampanii promocyjnych w internecie, jest skuteczność akcji marketingowych przeprowadzanych online. Sprawdź, jak ją mierzyć i za pomocą jakich wskaźników można to zrobić. czytaj dalej

Jak długość artykułu wpływa na pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej - od czego zależy? Pozycjonowanie strony internetowej nie jest jest prostą sprawą, choć może wydawać się inaczej. Przy optymalizowaniu trzeba pamiętać o mnóstwie reguł i zasad temu towarzyszących. Czy długość artykułu wpływa na wyniki w wyszukiwania? Sprawdź! czytaj dalej

Reklama natywna to nie tylko tekst – inne formy występowania

Reklama natywna - nie tylko treść Reklama natywna występuje w wielu miejscach, w których przebywamy lub które oglądamy, jednak często nie mamy świadomości, że właśnie z taką rodzajem przekazu marketingowego mamy do czynienia. Dowiedz się dlaczego i jakie formy przybiera reklama natywna! czytaj dalej

Tendencyjność optymistyczna w biznesie - jak się przejawia?

tendencyjność optymistyczna w biznesie Wydawać się może, że optymizm przynosi same pozytywne aspekty do naszego życia. Dzięki niemu mamy przecież poczucie, że nie ma rzeczy niemożliwych. Co jednak, gdy pojawi się tendencyjność optymistyczna? Czy to może zaszkodzić naszej firmie? czytaj dalej

Prowadzenie sklepu internetowego - jak robić to skutecznie?

Prowadzenie sklepu internetowego - praktyczne wskazówki E-commerce cieszy się popularnością wśród konsumentów - przyczynami są przede wszystkim wygoda oraz wzrost zaufania do tej formy zakupów. Dlatego też prowadzenie sklepu internetowego może stać się szansą na sukces. Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Reklama sklepu internetowego - czy jest potrzebna?

Reklama sklepu internetowego - czemu jest potrzebna? Czy promocja e-biznesu jest konieczna? Czy reklama sklepu internetowego pomaga zwiększyć liczbę klientów? Jak powinna wyglądać taka reklama i jak ją stworzyć w przypadku działalności e-commerce? Dowiedz się wszystkiego z artykułu. czytaj dalej

Reklama natywna - co to jest i jak to działa?

Reklama natywna - na czym polega? Najświeższe pomysły marketingowe najłatwiej się przyjmują w internecie - i tak też się stało w tym przypadku. Pojawiła się reklama natywna, która bardzo wiele czerpie z innych, pokrewnych idei promowania się w sieci. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się czytaj dalej

Pożyczki chwilówki i szybkie kredyty - co warto wiedzieć

Pożyczki chwilówki i szybkie kredyty Potrzebujesz szybkiej gotówki? Pożyczki chwilówki i kredyty możesz zaciągnąć przez internet, bez wychodzenia z domu i większych formalności. Sprawdź, czym charakteryzują się pożyczki, kredyty i chwilówki, jak je zaciągnąć oraz gdzie szukać dobrej oferty. czytaj dalej
2020-02-26

Dotacje

Pożyczka pozabankowa dla firmy

Pożyczka pozabankowa - jakie warunki? Alternatywą dla kredytu dla przedsiębiorcy może być uzyskanie pożyczki pozabankowej, która jest skierowana do firm szukających pomocy finansowej. Dowiedz się, czym charakteryzuje się pożyczka pozabankowa i jakie warunki spełnić, aby ją otrzymać. czytaj dalej
2020-02-25

HR w praktyce

Rozmowa kwalifikacyjna – trudne pytania do kandydatów

rozmowa kwalifikacyjna – trudne pytania do kandydatów Nie da się ukryć, jak stresująca może być dla kandydatów do pracy rozmowa kwalifikacyjna – trudne pytania wymagają od nich doskonałego przygotowania. Co tak właściwie można rozumieć przez trudne pytania? Podpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

Pozycjonowanie stron w 2020 - jak prowadzić takie działania?

Pozycjonowanie stron - dlaczego jest potrzebne? Teraz, aby prowadzić skuteczne działania promocyjne firmy należy postawić przede wszystkim na pozycjonowanie stron lub sklepu internetowego w wyszukiwarkach. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czego potrzebujesz, aby mieć wysoką pozycję w wynikach Google. czytaj dalej
2020-02-25

Dotacje

Zyski z działalności? Nie chowaj ich do skarpety!

zyski z działalności Gdy firma osiągnie już pewien etap w którym generuje zyski, przedsiębiorcy zastanawiają się nad inwestowaniem. Jak inwestować zyski z działalności? Co warto wiedzieć zanim się zacznie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Lista mailingowa w e-commerce - jak ją zrobić?

Lista mailingowa w e-commerce Dlaczego lista mailingowa w e-commerce ma tak wielkie znaczenie? To środek marketingowy, który pozwala być najbliżej klienta, informować go o tym, co dzieje się w naszym sklepie internetowym. Przeczytaj i dowiedz się, jak stworzyć dobrą listę mailingową! czytaj dalej

Lojalny e-klient - przepis na jego zdobycie

Lojalny e-klient Lojalny e-klient w dobie internetu wydaje się czymś niespotykanym, ale nie niemożliwym. Chciałbyś zatrzymać klientów przy sobie? Sprawdź, w jaki sposób tego dokonać i jakie działania podjąć. Dowiedz się jakie czynniki wpływają na lojalność kupujących. czytaj dalej
2020-02-24

Dotacje

Potrzebujesz środków na własny biznes? Ruszył nowy program PARP

Program PARP - na jaki cel? Programy organizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości od lat pomaga polskim przedsiębiorcom. Jakie dofinansowanie można otrzymać od tej agencji? Dowiedz się, jakie nabory prowadzi nowy program PARP i czego one dotyczą. czytaj dalej

Monitoring konkurencji – czy może być sposobem na bycie w czołówce?

Monitoring konkurencji - korzyści dla firmy Zastanawiasz się do czego służy monitoring konkurencji i jakich informacji dostarcza? Czy jest potrzebny Twojej firmie? Jak go wykorzystać, aby przegonić swoich przeciwników? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakich narzędzi używać i gdzie szukać pomocy. czytaj dalej

Słowa kluczowe Google – jakie mają znaczenie?

Czym są słowa kluczowe google? Czy słowa kluczowe Google mają duże znaczenie przy pisaniu tekstów do sieci? Jak wpływają na pozycjonowaniu strony? Jak wybrać najwłaściwsze? Czy istnieją do tego odpowiednie narzędzia? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat słów kluczowych! czytaj dalej

Prosta spółka akcyjna już od 1 marca 2021 r.

Prosta spółka akcyjna - struktura Wiele osób, które chcą założyć spółkę akcyjną, jest ograniczone przez obowiązkowy, wysoki kapitał zakładowy. Ułatwieniem ma być prosta spółka akcyjna. Czym jest PSA oraz kto i w jaki sposób może ją założyć? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Monitoring internetu - jakie może przynieść korzyści?

Monitoring internetu - korzyści Monitoring internetu powinien być dla wielu firm jednym ze sposobów na działania reklamowe i wizerunkowe, a także dobrym narzędziem do obserwowania poczynań konkurencji w sieci. Dowiedz się, co marka może zyskać, jeśli na bieżąco monitoruje internet. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy zakup towaru przed rozpoczęciem działalności muszę gdzieś ująć, co w sytuacji gdy nie mam dowodu zakupu?
Zobacz odpowiedź eksperta