Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Serwis biznesu

Jak założyć warsztat samochodowy - wskazówki

Jak założyć warsztat samochodowy - wskazówki Jeśli nie masz pomysłu na biznes, a twoją pasją jest motoryzacja być może dobrym rozwiązaniem będzie założenie własnego warsztatu samochodowego. Najważniejsze informacje na temat tego jak założyć warsztat samochodowy znajdziesz w naszym artykule. Sprawdź! czytaj dalej

Zrób dobre pierwsze wrażenie - efekt Pigmaliona

Co to jest efekt Pigmaliona? Czy łatwo jest spełnić czyjeś oczekiwania? Czy to w ogóle możliwe? Okazuje się, że postrzeganie nas przez innych częściej zależy od ich nastawienia, niż od nas samych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest efekt Pigmaliona. czytaj dalej

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

Marketing bezpośredni - czy potrzebujesz zgody klienta? Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Strategia cenowa - jak ją dobrze tworzyć?

Strategia cenowa - charakterystyka Jednym z ważnych aspektów prowadzenia biznesu jest właściwie opracowana strategia cenowa. Wiele firm uważa, że najniższa cena na rynku gwarantuje dużą liczbę klientów. Czy rzeczywiście tak jest? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat. czytaj dalej

Znacznik title w optymalizacji strony internetowej

Znacznik title - jak działa? Optymalizacja stron internetowych jest istotnym elementem podnoszenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja najczęściej rozpoczyna się od analizy oraz poprawek znaczników title i description. Sprawdź, czym jest znacznik title! czytaj dalej

Snapchat - co to takiego i do czego służy?

Snapchat - czym jest? Choć Snapchat nie wydawał się odkrywczym i przyszłościowym portalem społecznościowym, powoli przebija on popularnością wiele innych i starszych social mediów. Na czym polega jego fenomen i jak można go wykorzystać w biznesie? Odpowiadamy w artykule. czytaj dalej

Marka – wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć

Marka - czym jest i jaką pełni rolę? Dobrze wykreowana marka może być kluczem do sukcesu prowadzonej działalności. Świadomość rzetelnej, godnej zaufania marki sprawia, że klient chętnie do niej wraca i przywiązuje się do niej. Sprawdź, jakie najważniejsze funkcje, rodzaje i role pełni marka. czytaj dalej

Jak założyć przedszkole - praktyczne wskazówki

Jak założyć przedszkole - praktyczne porady Miejsc w przedszkolach wciąż brakuje, dlatego pomysł na własne przedszkole może okazać się bardzo dobry i dochodowy. Dowiedz się z naszego artykułu, jak założyć przedszkole! Przeczytaj też o dopuszczalnych formach prowadzenia takiej działalności! czytaj dalej

Fajna nazwa firmy - czy naprawdę tak trudno ją wymyślić?

Jaka powinna być fajna nazwa firmy? Na co dzień mamy do czynienia z tyloma nazwami, że często nie zwracamy na nie szczególnej uwagi. Dlatego, aby przyciągnąć klientów potrzebna jest fajna nazwa firmy. Czy tak trudno ją stworzyć i czym powinna się wyróżniać? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Event marketing jako dobry PR dla Twojej firmy

Event marketing - charakterystyka Event marketing to jedna z dziedzin marketingu, idealnie nadająca się dla firm. Czym się charakteryzuje i jakie są jej zalety? W jaki sposób należy mierzyć efektywność takich działań? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania! czytaj dalej

Dokumenty magazynowe - co warto wiedzieć

Dokumenty magazynowe - warto wiedzieć Obrót magazynowy regulowany jest przez dokumenty magazynowe. Jakie dokumenty magazynowe wyróżniamy oraz w jaki sposób należy prowadzić system magazynowy wfirma.pl? Dowiedz się więcej czytając nasz artykuł! czytaj dalej

Co to jest anchor text i jaki ma wpływ na SEO strony?

Anchor text - jakie ma znaczenie dla SEO? Czym jest anchor text i jak można go wykorzystać przy pozycjonowaniu strony internetowej? Z pewnością wielu osobom wydaje się, że to fachowa, trudna tematyka i zgłębienie jej przekracza ich możliwości. Nic bardziej mylnego - zapraszamy do lektury. czytaj dalej

Emoji - jak je wykorzystać w marketingu?

Emoji i ich rola w marketingu Czy sam obraz może sprzedawać? Jak małe ikonki mogą reklamować markę? Czy za pomocą emoji można zbudować jej tożsamość i sprawić, że stanie się bardziej rozpoznawalna? Sprawdź, najlepsze przykłady wykorzystania emoji w komunikacji marketingowej. czytaj dalej

Jak założyć rękodzieło - praktyczne wskazówki

Jak założyć rękodzieło? Zaletą ręcznie robionych przedmiotów jest to, że są one niepowtarzane. Nie można zrobić dwóch takich samych przedmiotów. Rękodzieło cieszy się coraz większą popularnością. Może to sposób na biznes własnie dla Ciebie? Przeczytaj, jak założyć rękodzieło! czytaj dalej

Tworzenie ankiety - to nie takie trudne!

Tworzenie ankiety - od czego zacząć? W marketingu kluczem do sukcesu z punktu widzenia budowy efektywnej strategii są badania. Pozwalają określić szanse i zagrożenia oraz osiągnąć sukces danej kampanii. Sprawdź, jak tworzenie ankiety może wpłynąć na skuteczność działań. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Memy i ich znaczenie w marketingu - dlaczego są takie popularne?

Memy w marketingu - czym są? Memy rządzą współczesnym internetem. Są obecne wszędzie - na portalach społecznościowych, w serwisach informacyjnych czy w prywatnych wiadomościach. Dotyczą każdych możliwych tematów, od sportu przez styl życia aż po popkulturę. Dowiedz się więcej! czytaj dalej
2017-04-21

HR w praktyce

Smart working, czyli elastyczny model pracy - na czym polega?

Smart working - charakterystyka Uważa się, że smart working zwiększa kreatywność i uwalnia potencjał. Co więcej, smart working coraz częściej pojawia się na polskim rynku! Na czym polega taka metoda pracy i czy system ten posiada jedynie same zalety? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Product placement - co to jest i jak działa?

Product placement - lokowanie produktu Współczesny konsument jest atakowany ze wszystkich stron reklamami różnych produktów. Są to nie tylko banery, spoty reklamowe czy ulotki, ale także lokowanie produktu. W jakim celu i jak wykorzystać product placement? Dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Marketing relacji - zaprzyjaźnij się z klientem!

Marketing relacji - na czym polega? Jak sama nazwa wskazuje, w tym podejściu najważniejsza jest relacja - mocna więź z konsumentem. Każdy właściciel przedsiębiorstwa powinien wiedzieć, czym jest marketing relacji - aktualny, uniwersalny standard, którego nie wolno lekceważyć. czytaj dalej

Najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku - kto jest na podium?

Najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku - zestawienie Niektóre z marek wyjątkowo dobrze radzą sobie z reklamą, jednak są też takie firmy, które nie do końca wiedzą, jak powinien wyglądać ten rodzaj promocji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie były najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy składka zdrowotna powinna być opłacana z każdej prowadzonej działalności gospodarczej?
Zobacz odpowiedź eksperta