Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Serwis biznesu

Fanpage na Facebooku - ile kosztuje firmę?

Fanpage na Facebooku - koszty Chcesz prowadzić działania promocyjne w social mediach? Nie wiesz, ile kosztuje profesjonalny fanpage na Facebooku? Zastanawiasz się, jaką agencję wybrać? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, ile może kosztować prowadzenie fanpage’a marki. czytaj dalej

Grupy sprzedaży - inne oblicze marketingu na Facebooku

Grupy sprzedaży - jak jeszcze lepiej wykorzystać Facebooka w promocji firmy? Prowadzisz fanpage firmowy na Facebooku? Chciałbyś jednak jeszcze lepiej wykorzystywać social media marketing do promowania swojej marki? Grupy sprzedaży na Facebooku mogą okazać się świetnym rozwiązaniem. Przeczytaj, jakie przynoszą korzyści. czytaj dalej
2017-05-26

HR w praktyce

List intencyjny - kiedy warto go sporządzić?

List intencyjny - co to jest Od nawiązania kontaktu z potencjalnym kontrahentem do zawarcia umowy daleka droga. Jak rozpocząć negocjacje lub wyrazić zainteresowanie rozpoczęciem współpracy? Najlepiej sprawdzi się list intencyjny! Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak założyć agencję ubezpieczeniową - praktyczne wskazówki

Jak założyć agencję ubezpieczeniową - warto wiedzieć Założenie własnej agencji ubezpieczeniowej to duże wyzwanie dla przedsiębiorcy - wymaga ono zdolności interpersonalnych i determinacji. Chciałbyś dowiedzieć się, jak założyć agencję ubezpieczeniową? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej

Strona błędu 404 sposobem na ucieczkę internauty

Strona błędu 404 - przykłady Trafiłeś kiedyś w internecie na stronę z informacją - “404 Not Found”? Sprawdź, czym jest strona błędu i jakie może mieć znaczenie dla internauty odwiedzającego Twoją witrynę. Zobacz ciekawe przykłady komunikatów i znajdź inspirację dla swojego serwisu. czytaj dalej

Poczta Polska - ułatwienia dla sektora e-commerce

Poczta Polska - ułatwienia dla e-commerce Poczta Polska wprowadziła szereg ułatwień dla firm prowadzących biznes e-commerce. Dotyczą one szybszych wysyłek towarów, sprawnej obsługi zwrotów, prostszych wysyłek za granicę, czy wprowadzenia programu e-monitoring. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak wycenić wartość stron internetowych?

Jak określić wartość stron internetowych? Na wartość stron internetowych ma wpływ wiele czynników, takich jak np. pozycja witryny w wyszukiwarkach czy ciekawa zawartość. Istnieje kilka metod, aby to sprawdzić. Przeczytaj, w jaki sposób i jakimi narzędziami można oszacować cenę strony? czytaj dalej

5 korzyści z zatrudniania pracownika tymczasowego

5 korzyści z zatrudniania pracownika tymczasowego Przedsiębiorco, masz wolne wakaty kadrowe w firmie? Czy zastanawiałeś się nad zatrudnieniem pracownika tymczasowego? Kiedy jest na to dobry moment? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie płyną korzyści z zatrudniania pracownika tymczasowego! czytaj dalej

Jak założyć gabinet lekarski - praktyczne wskazówki

Jak założyć gabinet lekarski - opis Gabinet lekarski jest alternatywą dla działań publicznej opieki medycznej. Najczęściej usługi świadczone są wtedy odpłatnie, ale chętnych nie brakuje - głównie ze względu na szybką obsługę. Dowiedz się krok po kroku, jak założyć gabinet lekarski! czytaj dalej

Jak założyć stację paliw - praktyczne wskazówki

Jak założyć stację paliw - praktyczne wskazówki Chcesz otworzyć własną firmę? Stacja paliw to z pewnością dochodowy biznes, wymagający jednak szeregu pozwoleń i zaświadczeń. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak założyć stację paliw. W artykule znajdziesz praktyczne wskazówki związane z tematem! czytaj dalej

Jak założyć aptekę - praktyczne wskazówki

Czy wiesz, jak założyć aptekę? Sprawdzamy, jakie warunki należy spełnić, aby móc prowadzić swoją własną aptekę oraz w jaki sposób regulowana jest ich działalność. Od złożenia wniosku, przez najlepszą formę opodatkowania po skuteczny marketing apteki. Sprawdź, jak założyć aptekę! czytaj dalej

Jak pozyskać fanów na Facebooku - praktyczne wskazówki

Jak pozyskać fanów na Facebooku - porady Media społecznościowe to obecnie potęga. Za ich pośrednictwem przeprowadza się ogrom akcji promocyjnych wielu przedsiębiorstw, dlatego też każde z nich zastanawia się, jak pozyskać fanów na Facebooku. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka metod. czytaj dalej

Jak tworzyć skuteczne slogany i hasła reklamowe?

Hasła reklamowe wizytówką marki Dobrze dobrane hasło reklamowe wzmocni markę i sprawi, że zostanie ona zapamiętana nie tylko przez Twoją grupę docelową, ale także innych odbiorców. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie techniki językowe wybrać, aby tworzyć skuteczne hasła reklamowe! czytaj dalej

Google Tag Assistant - skuteczne narzędzie w badaniach marketingowych

Google Tag Assistant - jak działa to narzędzie? Chciałbyś wiedzieć, czy monitorowanie Twojej strony przez Google Analytics przebiega poprawnie? Sprawdź ścieżkę, którą poruszają się internauci w Twoim serwisie, dzięki Google Tag Assistant. Z artykułu dowiesz się, jak działa to narzędzie. czytaj dalej

Ogólne zasady tworzenia reklam - jak kreować kampanie?

Zasady tworzenia reklam - opis Patrząc na wszechobecne w otoczeniu reklamy, trudno nie odnieść wrażenia, że twórcom niektórych z nich, często obce są zasady tworzenia reklam. Jakich błędów należy się wystrzegać przy budowaniu przekazów reklamowych? Odpowiedź znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Nowe formy reklamy - co jeszcze oferuje nam branża marketingowa?

Nowe formy reklamy - jakie są najskuteczniejsze? Każdego dnia internauci atakowani są tysiącami reklam - w formie banerów, pop-upów i innych, często denerwujących wynalazków. Zamiast tego nowe formy reklamy stawiają na pasywne działania, czyli inaczej mówiąc-Inbound Marketing. Sprawdź, na czym polega. czytaj dalej

Cechy skutecznego negocjatora - jakie powinny być?

Jakie są cechy skutecznego negocjatora? Osoba biorąca udział w negocjacjach musi posiadać odpowiednią wiedzę oraz umiejętnie manipulować swoim wyglądem, aby odnieść sukces w prowadzonych rozmowach. Sprawdź czytając nasz artykuł, jakie powinny być cechy skutecznego negocjatora! czytaj dalej

Zdjęcia produktów w sklepie internetowym - skąd je wziąć?

Zdjęcia produktów a prawa autorskie Specyfika sprzedaży przez internet opiera się na odpowiednim przedstawieniu towaru potencjalnemu nabywcy. Najbardziej przydatne w tym zakresie są zdjęcia produktów. Czy możemy użyć każdego zdjęcia, jakie wyda nam się stosowne? Odpowiedź w naszym artykule! czytaj dalej

Guest blogging - gościnne wpisy na blogach jako narzędzie SEO

Guest blogging a pozycjonowanie strony Prowadzisz bloga i chciałbyś, aby czytało go jak najwięcej osób? Zastanawiasz się, jak zwiększyć ruch na swojej stronie? Dobrym rozwiązaniem jest guest blogging, który pomaga w pozycjonowaniu serwisu. Sprawdź na czym polega i jak go wprowadzić. czytaj dalej

Jak założyć salon fryzjerski - praktyczne wskazówki

Praktyczne wskazówki jak założyć salon fryzjerski Zastanawiasz się, jak założyć salon fryzjerski? O jakich procedurach należy pamiętać i na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę? Jak osiągnąć sukces? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania oraz przydatne praktyczne wskazówki. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czynności konieczne do zawieszenia działalności gospodarczej
Zobacz odpowiedź eksperta