Poradnik Przedsiębiorcy

Serwis Biznesu

Customer Experience Management - wrażenia klienta są najważniejsze

Customer Experience Management - definicja Efektywny marketing bez wydawania góry pieniędzy na reklamy? Brzmi to fantastycznie, zgadza się? Wypróbuj CXM, Customer Experience Management - nowatorskie podejście w marketingu, skoncentrowane na doświadczeniu klienta w kontakcie z firmą lub marką. czytaj dalej

Jak sfinansować działalność gospodarczą?

Jak sfinansować działalność gospodarczą? Prowadzenie biznesu ma swoje cienie i blaski. Czy wiesz, jak sfinansować działalność gospodarczą? czytaj dalej

Funkcje Facebooka dla marketingowca - 4 przydatne triki

Funkcje Facebooka - poznaj możliwości promocji firmy Prowadząc firmowego fanpage’a, warto poznawać nowe funkcje Facebooka. Dzięki nim możemy zaznajomić się z dodatkowymi metodami na promocję marki czy lepiej dostosować jej profil. Poznaj przydatne opcje, które możesz wykorzystać już dziś na swoim fanpage’u. czytaj dalej

Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!

Cross-selling i up-selling - metody Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł! czytaj dalej

Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan

Strategia marketingowa sklepu internetowego - opracowanie biznesplanu Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię. czytaj dalej

Crowdfunding jako forma pozyskania funduszy dla firmy

Crowdfunding na projekt Firma dopiero się rozwija i nie posiada budżetu na swój innowacyjny projekt? Może pomoże crowdfunding? czytaj dalej

Leasing a kredyt

Leasing a kredyt - różnice Wybór pomiędzy leasingiem a kredytem to dla wielu przedsiębiorców duży problem. Czym się różni leasing od kredytu? czytaj dalej
2018-02-15

HR w praktyce

Motywowanie pracowników - teoria McClellanda

Motywowanie pracowników - teoria McClellanda Teoria McClellanda zakłada istnienie trzech potrzeb – osiągnięć, władzy oraz afiliacji. Każda z nich wpływa inaczej na sposób działania oraz nabywania nowych umiejętności i kwalifikacji. Jak motywować pracowników przejawiających odmienne oczekiwania? czytaj dalej

Infografika skuteczną metodą przyciągania uwagi

Infografika - skuteczny sposób na przyciąganie uwagi Aby klient zatrzymał wzrok na reklamie, musi ona przedstawiać coś, co go zainteresuje. Coraz bardziej popularna w marketingu i reklamie staje się infografika. Zobacz, czym właściwie są, jak działają oraz jak wykorzystać drzemiący w nich potencjał. czytaj dalej

Czym jest branded content i jak go wykorzystać?

Branded content - definicja Wszyscy specjaliści od marketingu podkreślają znaczenie kontaktu z klientem i integrowania go z firmą. W jaki sposób można to zrobić? Jak przykuć jego uwagę? W naszym opracowaniu znajdziesz informacje o takim środku, jakim jest branded content. czytaj dalej

Praca z domu - jak urządzić domowe biuro?

Praca z domu - czy to dobre rozwiązanie? Praca z domu nie jest już popularna wyłącznie wśród freelancerów, coraz częściej decydują się na nią pracownicy korporacji. Jeżeli zastanawiasz się nad taką formą pracy zacznij od podstawy - urządzenia swojego biura. Sprawdź, jak urządzić domowe biuro! czytaj dalej

Funkcje Messengera - czy aby na pewno znasz je wszystkie?

Funkcje Messengera, o których możesz nie wiedzieć Na przestrzeni lat mogliśmy obserwować, jak zmienia się Messenger i wprowadza usprawnienia dla użytkownika. Nie wszystkie opcje są jednak znane, mimo że mogą ułatwić komunikację ze znajomymi. Poznaj ukryte funkcje Messengera, które mogą Cię zaskoczyć. czytaj dalej

Call to action - wezwij odbiorcę do działania!

Call to action - jak działają? Pobierz, zapisz się, wypróbuj za darmo - istnieje wiele komunikatów mających zachęcić nas do kliknięcia i podjęcia konkretnego działania. Jaka forma przycisku call to action może być skuteczna? Co jest ważne - tekst czy grafika? Odpowiadamy w artykule. czytaj dalej

Konwersja w sklepie internetowym - co zrobić, żeby sprzedawać?

Konwersja w sklepie internetowym - zwiększ swoją sprzedaż Jak z wyświetlającego zrobić kupującego? Spraw, aby konwersja w sklepie internetowym była na najwyższym poziomie. Zamień ruch w konkretne działania i zwiększ swoją sprzedaż. Proste? Z naszymi wskazówkami może takie być! Sprawdź. czytaj dalej

Konwersja - wszystko, co należy o niej wiedzieć

Konwersja - jak ją mierzyć? Konwersja odgrywa ważną rolę w każdym e-biznesie. Staje się ona często podstawowym źródłem zarobku. Czym jednak właściwie jest konwersja? Jak ją obliczyć? Co to jest współczynnik konwersji? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na te pytania! czytaj dalej

Kredyt technologiczny - czym jest i jak go uzyskać?

Kredyt technologiczny - jak się o niego starać? Nowa technologia jest drogim wyzwaniem dla firm. Sprawdź, czy możesz ubiegać się o kredyt technologiczny? czytaj dalej

Kredyt kupiecki - wszystko co warto wiedzieć?

Kredyt kupiecki - co to jest? Kredyt kupiecki, to krótkoterminowa forma finansowania. Co to za kredyt i czy przysługuje na prowadzenie biznesu. czytaj dalej

Ambasador marki - kim jest i jakie przynosi korzyści?

Ambasador marki - jak go znaleźć? Ambasador marki to osoba, która reprezentuje markę. Jaki jest podział wpływu ambasadorów w mediach? Czy nawiązanie współpracy z ambasadorem przynosi korzyści dla marki? Gdzie znaleźć taką osobę? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak wypromować bloga - proste i skuteczne wskazówki

Jak wypromować bloga - skuteczne wskazówki Nieustannie przybywa nowych blogów i coraz trudniej o wypromowanie własnej treści. Niewątpliwie jest to interesujące zajęcie dla osób, które chcą podzielić się swoją wiedzą i pasją, na których dodatkowo można zarobić. Poznaj sposoby, jak wypromować bloga. czytaj dalej

Marketing sieciowy - wady i zalety zarabiania na MLM

Marketing sieciowy - poznaj jego wady i zalety Wiele osób szuka dodatkowego źródła dochodu, aby dorobić sobie do podstawowej pensji. Takie rozwiązanie podsuwa marketing sieciowy, oferując możliwość stworzenia własnej sieci sprzedaży. Dowiedz się, czym jest MLM i jak można na nim zarobić. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Zakupiłem samochód w leasingu. Jak powinienem rozliczyć leasing firmowego samochodu osobowego?
Zobacz odpowiedź eksperta