Poradnik Przedsiębiorcy

Marketing internetowy

Sprzedaż na Allegro - czy wystarczy na początek?

sprzedaż na allegro Niejednokrotnie przedsiębiorcy swoją przygodę z handlem online rozpoczynają właśnie od portalu Allegro. Zazwyczaj są to niewielkie firmy, które stawiają pierwsze kroki w e-handlu. Dowiedz się, czy na początek sprzedaż na Allegro jest dobrym pomysłem! czytaj dalej

Analiza SWOT jako narzędzie budowania strategii marketingowej

Analiza SWOT - na czym polega? Analiza SWOT to podstawowe narzędzie używane podczas tworzenia strategii marketingowych oraz biznesplanów. SWOT bada przede wszystkim mocne i słabe strony przedsięwzięcia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak analiza SWOT może pomóc w Twojej firmie! czytaj dalej

Tradycyjny podział na ATL i BTL a marketing XXI wieku

ATL i BTL - co znaczą te pojęcia? Co oznaczają popularne, głównie w języku branży marketingowej, skróty ATL i BTL? Skąd pochodzą te określenia? Czy są jeszcze aktualne i jakie działania kryją się pod nimi? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o above the line i below the line. czytaj dalej

5 sił Portera - analiza atrakcyjności sektora

5 sił Portera - przeprowadź samodzielnie analizę sektora swojej firmy Chcesz rozpocząć pracę na własny rachunek? Myślisz o założeniu firmy, ale nie wiesz, jaką branżę wybrać? Może boisz się, że wybrany przez Ciebie sektor jest mało interesujący i niedochodowy? Poznaj analizę 5 Sił Portera i zbadaj jego atrakcyjność! czytaj dalej

Public relations w małej firmie – 10 kroków do sukcesu

Public relations - jak osiągnąć sukces? Uważasz, że public relations sprawdzi się tylko w dużych firmach? Nic bardziej mylnego! Poznaj metody komunikowania, dzięki którym przegonisz konkurencję. W poniższym artykule przedstawiamy 10 kroków, które pomogą Ci w osiągnięciu sukcesu. czytaj dalej

Publicity - nieważne, co mówią, byle mówili? Nieprawda!

 Publicity - czym różni się od PR? Publicity - czym różni się od Public Relations? Co kryje się pod tym pojęciem i czy istnieją wspólne elementy między publicity a PR? Przedstawiamy krótki przewodnik po modelach komunikacji dla firm. Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Google szukanie obrazem – jak to zrobić?

Google szukanie obrazem - co to jest i jak z tego korzystać? Google szukanie obrazem jest sposobem na znalezienie informacji poprzez wyszukiwarkę internetową. Jego istotą jest przeszukiwanie sieci na podstawie obrazu lub grafiki. Poznaj cztery różne sposoby wyszukiwania informacji za pomocą obrazu lub zdjęcia! czytaj dalej

Brand journalism, czyli myśl jak dziennikarz

Brand journalism - działania marketingowe Brand journalism to narzędzie działań marketingowych, które zyskało dużą popularność wśród największych marek na świecie. Jaki wpływ ma na tworzenie więzi między firmą a jej odbiorcami? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak blokować strony za pomocą Google Chrome?

Google chrome - blokowanie stron przy użyciu Block Site Jeśli korzystamy z przeglądarki Google Chrome, a wiemy, które strony nie należą do bezpiecznych, to możemy je w prosty sposób zablokować. Poniżej prezentujemy krok po kroku, jak wykonać tę czynność - przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Prasa jako skuteczna forma promocji w mediach

Prasa jako skuteczna forma reklamy Czy prasa to nadal skuteczna forma na reklamę swojej firmy? Jakie są wady i zalety komunikacji marketingowej w prasie? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, jakie są typy prasy oraz w jakim rodzaju czasopisma chciałbyś się reklamować. czytaj dalej

Konkursy promocyjne – wygraj zaangażowanie twoich klientów

Konkursy promocyjne - czy warto organizować? Konkursy promocyjne – co daje firmie ich organizacja? Jakie nagrody przyciągną największą ilość uczestników i czy warto w nie inwestować? Jeśli zastanawiasz się nad zorganizowaniem konkursu, wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w tym artykule! czytaj dalej

Planowanie kampanii reklamowej - jak to skutecznie zrobić?

Planowanie kampanii reklamowej - jak to zrobić? Planowanie kampanii reklamowej to niełatwe zadanie, jednak niezwykle ważne z punktu widzenia marketingowca. Odpowiednio zaplanowana kampania niewielkim nakładem kosztów może skutecznie zwiększyć ilość naszych odbiorców. Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Powiadomienia push - jak skutecznie wykorzystać notyfikacje web push?

Powiadomienia push jako skuteczne narzędzie marketingu Jak odpowiednio wykorzystać powiadomienia push w promocji marki? Czego należy unikać przy ich tworzeniu, a co warto w nich zawrzeć? I w końcu, jakie komunikaty mogą zainteresować Twojego odbiorcę? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi. czytaj dalej

Model biznesowy dla firmy prowadzącej działalność w internecie

Model biznesowy - jak go stworzyć? Wraz z rozwojem internetu rozszerza się pojęcie modelu biznesowego i sposób jego rozumienia przez właścicieli firm. Co zawiera model biznesowy, od czego zacząć jego tworzenie i jak wybrać najlepszy dla swojego przedsiębiorstwa? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej

Promocja webinaru, czyli jak i gdzie reklamować, by chcieli oglądać?

Promocja webinaru - jak przeprowadzić? Webinar to wykład online, którego dobre wykorzystanie może przyczynić się do wzrostu ilości klientów oraz utrzymania relacji z obecnymi. Jak powinna wyglądać skuteczna promocja webinaru? Przeczytaj artykuł i poznaj skuteczne metody! czytaj dalej

Wymiary zdjęć w mediach społecznościowych

Wymiary zdjęć w mediach społecznościowych - jakie powinny być? Obecność w wielu kanałach społecznościowych pozwala dotrzeć do większej liczby klientów. Jednak, aby prowadzić profile w social mediach, należy zadbać o grafiki na fanpage’ach. Sprawdź, jakie występują wymiary zdjęć w mediach społecznościowych! czytaj dalej

Pozycjonowanie filmów na YouTube - poznaj taktykę promocji!

Pozycjonowanie filmów na youtube - kanał firmowy Promocja firmy stanowi ważny element strategii biznesowej. W dobie internetu coraz większe znaczenie ma serwis YouTube, który obecnie stanowi bogate źródło treści. Co wpływa na pozycjonowanie filmów na YouTube? Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Blog firmowy – skąd czerpać inspirację na treści?

Jak prowadzić blog firmowy? Na wielu stronach internetowych przedsiębiorstw znajdziemy także blog firmowy. Prowadzenie takiego miejsca ma wiele plusów. Co jednak zrobić, kiedy wyczerpiemy pomysły na treści? Gdzie szukać inspiracji? Podpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

PR w branży budowlano-wnętrzarskiej – jakie działania warto podjąć?

PR w branży budowlano-wnętrzarskiej - jakie działania marketingowe warto zastosować? Dokonując zakupu, klienci coraz częściej polegają na wypracowanej opinii na temat firmy. Zastosowanie działań public relations jest więc nieodłącznym elementem każdej strategii biznesowej. Sprawdź, jak wygląda PR w branży budowlano-wnętrzarskiej! czytaj dalej

Cross marketing w praktyce, czyli czy współpraca się opłaca?

Cross marketing - szczegółowe omówienie Cross marketing, czyli marketing krzyżowy, jest rodzajem współpracy firm, który pozwala na obniżenie kosztów działań promocyjnych. Sprawdź, jak firmy w Polsce wykorzystują ten rodzaj współpracy, aby zyskać na efekcie synergii. Odpowiedź w artykule! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Zakupiłem samochód w leasingu. Jak powinienem rozliczyć leasing firmowego samochodu osobowego?
Zobacz odpowiedź eksperta