Poradnik Przedsiębiorcy

Marketing internetowy

Płynna rozmowa wpłynie na relacje z klientem?

płynna rozmowa Telefoniczna obsługa klienta to jedna z najtrudniejszych, a jednocześnie najszybszych form komunikacji z klientem. Jej minusem jest brak bezpośredniego kontaktu z rozmówcą. Sprawdź, czy płynna rozmowa to jeden z elementów wpływających na relację. czytaj dalej

Not provided przy wynikach zapytań - o co chodzi?

Not provided - metoda szyfrowania danych Po kliknięciu w link lub anchor text zamiast informacji pojawia się hasło Not provided? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego Google szyfruje dane dotyczącej wejść na stronę internetową z ruchu organicznego, a także kto i dlaczego z tym walczy! czytaj dalej

Bezpieczeństwo w sieci - jak chronić dane?

bezpieczeństwo w sieci Obecnie przestępcy na wiele sposobów mogą zdobyć nasze prywatne dane. Dlatego też każda osoba powinna zadbać o odpowiednie nawyki i narzędzia umożliwiające ochronę przed cyberprzestępcami. Sprawdź, w jaki sposób można polepszyć bezpieczeństwo w sieci! czytaj dalej

Odpowiedzialność społeczna i przedsiębiorca

Odpowiedzialność społeczna firmy względem otoczenia Na czym powinny opierać się relacje przedsiębiorstwa ze otoczeniem? Czy jednostronna komunikacja firma-klient ma jeszcze dzisiaj rację bytu? Dowiedz się, czy odpowiedzialność społeczna to także cecha podatników prowadzących działalność gospodarczą! czytaj dalej

Szybkość ładowania strony - nie bez znaczenia dla SEO

Szybkość ładowania strony - dlaczego jest ważna? Prowadząc serwis internetowy musisz pamiętać, że jednym z ważniejszych elementów jest szybkość ładowania strony. Nie tylko zachęca użytkowników do ponownych odwiedzin, ale również jest przyjazna dla SEO. Sprawdź, co wpływa na szybkość działania witryny. czytaj dalej

Responsywny e-mail marketing dla urządzeń mobilnych

responsywny e-mail marketing Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych, wzrosło zapotrzebowanie na responsywne strony internetowe. Jak powinien wyglądać skuteczny responsywny e-mail marketing, aby mógł sprostać wymaganiom użytkowników tabletów i smartfonów? Sprawdź w artykule! czytaj dalej

Outsourcing e-mail marketingu jako skuteczne działanie w sieci

outsourcing e-mail marketingu Czy e-mail marketing jest skuteczny? Czy opłaca się w nim stosować outsourcing? To tylko niektóre pytania, które z pewnością zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na czym polega outsourcing e-mail marketingu! czytaj dalej

E-mail marketing - podstawowe zasady skutecznego działania!

e-mail marketing Szukasz przepisu na naprawdę skuteczny e-mail marketing? Zapoznaj się z naszymi praktycznymi wskazówkami, które pomogą w stworzeniu efektywnego przekazu marketingowego. Dowiedz się, jak efektywnie wykorzystać pieniądze na tego rodzaju działania! czytaj dalej

Monitorowanie social mediów od podszewki

monitorowanie social mediów Prowadzisz działalność gospodarczą i promujesz ją w mediach społecznościowych? Poznaj bliżej czym jest monitorowanie social mediów i jakie są dostępne na rynku narzędzia pomagające być na bieżąco z tym jak Cię "widzą" w internecie. czytaj dalej

Długi ogon i SEO - ile mają ze sobą wspólnego?

długi ogon Długi ogon jest jednym z wielu narzędzi stosowanych w marketingu internetowym. Prowadząc stronę internetową, warto poznać bliżej zasady jego wykorzystywania oraz płynące korzyści. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat long tail oraz SEO! czytaj dalej

Opis strony - description – jakie ma znaczenie dla Google?

opis strony Tworząc stronę internetową chcemy, aby zajmowała ona wysokie miejsce w wyszukiwarce internetowej. Jednym z kluczowych elementów pozycjonowania jest opis strony - description. Dowiedz się, jaki wpływ na SEO ma ten znacznik. Sprawdź, gdzie można go znaleźć! czytaj dalej

Platforma sklepowa dla dużego sklepu - jak ją wybrać?

platforma sklepowa Duże sklepy internetowe mają inne potrzeby niż mniejsze e-przedsiębiorstwa, dlatego też właściciele powinni w odpowiedni sposób dobrać tak istotny element funkcjonowania e-sklepu jak platforma sklepowa. Dowiedz się, jak należy to zrobić! czytaj dalej

Optymalizacja konwersji – czym jest i jak działa?

optymalizacja konwersji Wszyscy właściciele sklepów internetowych dążą do dużej liczby klientów, którzy przyniosą spore zyski. Nie ważne czy jesteś początkujących przedsiębiorcą, czy też nie. Dowiedz się, jaki wpływ ma optymalizacja konwersji na Twoje wyniki sprzedaży! czytaj dalej

Opinia klientów e-sklepu, czyli pozycja Twojego biznesu w ich rękach

opinia klientów e-sklepu Opinia klientów e-sklepu to jeden z najważniejszych czynników, który wpływa na doskonalenie Twojej oferty oraz budowanie stabilnej marki. Sprawdź, jak możesz dowiedzieć się, co sądzą klienci i z jakich narzędzi możesz korzystać, aby badać ich opinie. czytaj dalej

Media społecznościowe w e-commerce - czy warto prowadzić Facebook?

Media społecznościowe Media społecznościowe są nieodłącznym elementem internetu i każdego dnia korzysta z nich coraz więcej osób. Przedsiębiorcy dostrzegli w nich szansę na promocję swoim produktów i usług. Zobacz, dlaczego warto tam być i jak przygotować swoją strategię! czytaj dalej

Skuteczna sprzedaż to sukces w sprzedaży. Wykorzystaj swój potencjał!

skuteczna sprzedaż Sprawdź, dlaczego sprzedaż przez internet zyskuje coraz większa popularność i co wpływa na jej efektywność. Poznaj kilka cennych porad na temat tego co zrobić, aby skuteczna sprzedaż zagościła w Twoim biznesie dzięki działalności w świecie online. czytaj dalej

Serwis tematyczny - pomoc w pozyskaniu dodatkowych klientów online

serwis tematyczny Serwis tematyczny, związany z prowadzonym sklepem internetowym, jest jednym ze środków zwiększających zainteresowanie sklepem. Jest to pomysł na budowanie wizerunku, reklamę oraz pokazania swojej osoby w roli eksperta danej dziedziny. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Kampanie remarketingowe to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży

kampanie remarketingowe Przedsiębiorca, który prowadzi sklep internetowy z pewnością niejednokrotnie spotkał się z taką sytuacją, że klienci odwiedzający stronę nie powracają do niej. Sposobem na taki stan rzeczy są liczne kampanie remarketingowe. Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Badania statystyczne w marketingu internetowym cz. III

Badania statystyczne - marketing internetowy W poprzednich dwóch częściach omówione zostały rodzaje badań statystycznych wraz z ich ogólna charakterystyką. W tym artykule przedstawiamy na konkretnym przykładzie, jak w praktyce wyglądają badania statystyczne i jak je odpowiednio przeprowadzić. czytaj dalej

System WordPress - jak zlikwidować spam na blogu?

System Wordpress System Wordpress jest świetnym narzędziem do publikowania treści, jednak korzystając z niego możemy natknąć się na problemy, które mogą utrudnić nam pracę. Jednym z najczęściej spotykanych są niechciane komentarze, czyli spam. Sprawdź, jak się ich pozbyć! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy przychód umowy zlecenie będzie przychodem z mojej działalności, czy powinienem wystawić zleceniodawcy rachunek poza moją firmą?
Zobacz odpowiedź eksperta