Poradnik Przedsiębiorcy

Marketing internetowy

Konkursy promocyjne – wygraj zaangażowanie twoich klientów

Konkursy promocyjne - czy warto organizować? Konkursy promocyjne – co daje firmie ich organizacja? Jakie nagrody przyciągną największą ilość uczestników i czy warto w nie inwestować? Jeśli zastanawiasz się nad zorganizowaniem konkursu, wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w tym artykule! czytaj dalej

Planowanie kampanii reklamowej - jak to skutecznie zrobić?

Planowanie kampanii reklamowej - jak to zrobić? Planowanie kampanii reklamowej to niełatwe zadanie, jednak niezwykle ważne z punktu widzenia marketingowca. Odpowiednio zaplanowana kampania niewielkim nakładem kosztów może skutecznie zwiększyć ilość naszych odbiorców. Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Powiadomienia push - jak skutecznie wykorzystać notyfikacje web push?

Powiadomienia push jako skuteczne narzędzie marketingu Jak odpowiednio wykorzystać powiadomienia push w promocji marki? Czego należy unikać przy ich tworzeniu, a co warto w nich zawrzeć? I w końcu, jakie komunikaty mogą zainteresować Twojego odbiorcę? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi. czytaj dalej

Model biznesowy dla firmy prowadzącej działalność w internecie

Model biznesowy - jak go stworzyć? Wraz z rozwojem internetu rozszerza się pojęcie modelu biznesowego i sposób jego rozumienia przez właścicieli firm. Co zawiera model biznesowy, od czego zacząć jego tworzenie i jak wybrać najlepszy dla swojego przedsiębiorstwa? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej

Promocja webinaru, czyli jak i gdzie reklamować, by chcieli oglądać?

Promocja webinaru - jak przeprowadzić? Webinar to wykład online, którego dobre wykorzystanie może przyczynić się do wzrostu ilości klientów oraz utrzymania relacji z obecnymi. Jak powinna wyglądać skuteczna promocja webinaru? Przeczytaj artykuł i poznaj skuteczne metody! czytaj dalej

Wymiary zdjęć w mediach społecznościowych

Wymiary zdjęć w mediach społecznościowych - jakie powinny być? Obecność w wielu kanałach społecznościowych pozwala dotrzeć do większej liczby klientów. Jednak, aby prowadzić profile w social mediach, należy zadbać o grafiki na fanpage’ach. Sprawdź, jakie występują wymiary zdjęć w mediach społecznościowych! czytaj dalej

Pozycjonowanie filmów na YouTube - poznaj taktykę promocji!

Pozycjonowanie filmów na youtube - kanał firmowy Promocja firmy stanowi ważny element strategii biznesowej. W dobie internetu coraz większe znaczenie ma serwis YouTube, który obecnie stanowi bogate źródło treści. Co wpływa na pozycjonowanie filmów na YouTube? Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Google szukanie obrazem – jak to zrobić?

Google szukanie obrazem - co to jest i jak z tego korzystać? Google szukanie obrazem jest sposobem na znalezienie informacji poprzez wyszukiwarkę internetową. Jego istotą jest przeszukiwanie sieci na podstawie obrazu lub grafiki. Poznaj cztery różne sposoby wyszukiwania informacji za pomocą obrazu lub zdjęcia. czytaj dalej

Blog firmowy – skąd czerpać inspirację na treści?

Jak prowadzić blog firmowy? Na wielu stronach internetowych przedsiębiorstw znajdziemy także blog firmowy. Prowadzenie takiego miejsca ma wiele plusów. Co jednak zrobić, kiedy wyczerpiemy pomysły na treści? Gdzie szukać inspiracji? Podpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

PR w branży budowlano-wnętrzarskiej – jakie działania warto podjąć?

PR w branży budowlano-wnętrzarskiej - jakie działania marketingowe warto zastosować? Dokonując zakupu, klienci coraz częściej polegają na wypracowanej opinii na temat firmy. Zastosowanie działań public relations jest więc nieodłącznym elementem każdej strategii biznesowej. Sprawdź, jak wygląda PR w branży budowlano-wnętrzarskiej! czytaj dalej

Cross marketing w praktyce, czyli czy współpraca się opłaca?

Cross marketing - szczegółowe omówienie Cross marketing, czyli marketing krzyżowy, jest rodzajem współpracy firm, który pozwala na obniżenie kosztów działań promocyjnych. Sprawdź, jak firmy w Polsce wykorzystują ten rodzaj współpracy, aby zyskać na efekcie synergii. Odpowiedź w artykule! czytaj dalej

TOP 10 – poznaj najlepsze narzędzia do content marketingu!

Narzędzia do content marketingu - top 10 Opracowywanie wartościowych treści stanowi trudne zadanie dla każdej firmy. Jakie aplikacje dostępne na rynku ułatwiają tworzenie i analizę komunikatów? Przedstawiamy przydatne narzędzia do content marketingu, które usprawnią ten proces! czytaj dalej

Nagłówki strony – dlaczego powinniśmy je stosować?

Nagłówki strony a SEO Nagłówki strony pozwalają na uporządkowanie treści witryny internetowej, co wpływa na przejrzystość strony. Stosowanie ich jest również ważne w pozycjonowaniu. Jaki wpływ na optymalizację strony internetowej mają nagłówki? czytaj dalej

Cross promocja na YouTube – co zrobić, by przyciągnąć uwagę widza?

Skuteczna cross promocja na youtube Cross promocja na YouTube to jeden z najgłośniejszych trendów w marketingu. YouTube to nie tylko śmieszne filmiki. To przede wszystkim idealne narzędzie, by promować swoją firmę w sieci. Dowiedz się więcej o tym, jak wykorzystać w tym celu cross promocję! czytaj dalej

Skuteczna promocja w mediach – reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna jako narzędzie promocji Czy telewizja to nadal skuteczny nośnik reklamy? Czy reklama telewizyjna to skuteczna forma przekazu reklamowego i czy będzie odpowiednia dla Twojego produktu? Czy koszty reklamy telewizyjnej są wysokie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Webinar czy podcast - co będzie skuteczniejsze dla Twojego biznesu?

Webinar czy podcast - co jest lepsze? Zarówno webinar, jak i podcast przynoszą realne korzyści w postaci pozyskiwania leadów i budowania wizerunku. Co zatem wybrać, webinar czy podcast? O czym należy pamiętać? Sprawdź, która forma będzie korzystniejsza dla Twojej firmy? czytaj dalej

Dobry mailing - jak budować maile w e-mail marketingu?

Dobry mailing - jak zrobić? Jak tworzyć dobry mailing? Zacznijmy od tego, czym są dobre maile. Jaka treść będzie interesująca, a co spowoduje, że twój subskrybent nawet nie otworzy wiadomości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co powinna zawierać dobra wiadomość e-mail! czytaj dalej

Jaki wpływ na pozycjonowanie strony ma Google?

Pozycjonowanie stron - jaki wpływ ma Google? Prowadzenie strony internetowej jest jedną z ważniejszych metod reklamy i aktywnego pozyskiwania klientów, dlatego też ważne jest, aby była odpowiednio zoptymalizowana i widoczna w sieci. Jak Google wpływa na pozycjonowanie strony? czytaj dalej

Animacje reklamowe - czy warto zastosować je w reklamie?

Animacje reklamowe - nowy trend Dlaczego animacje reklamowe stają się coraz popularniejszą formą reklamy? Jak odbierają je klienci? Czy ten nowy trend ma szansę wybić się w branży marketingu? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czy warto postawić na taką formę reklamy! czytaj dalej

Emoji marketing - jak promować firmę dzięki emotikonom?

Emoji marketing co warto wiedzieć? Czy stosowanie emotikon w codziennej komunikacji jest ważne? Wiesz, jak ich używać? Dowiedz się, dlaczego warto stosować emoji marketing oraz w jaki sposób emotikony mogą pomóc dotrzeć do odbiorców i rozwijać Twoją markę. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy składka zdrowotna powinna być opłacana z każdej prowadzonej działalności gospodarczej?
Zobacz odpowiedź eksperta