Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Marketing internetowy

Strona internetowa firmy - jak rozpoznać czy jest dobra?

Strona internetowa firmy - według jakich kryteriów ją oceniać? Jaka strona internetowa firmy będzie najlepsza? Jak powinna wyglądać? Według jakich kryteriów ocenić, czy jest dobra? Jakie strony chętnie oglądają internauci a jakie mniej? Przeczytaj artykuł i poznaj 6 wskaźników idealnej strony internetowej. czytaj dalej

Opis produktu - jak prawidłowo go wykonać?

Opis produktu w sklepie internetowym Jedną z lepszych taktyk na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie internetowym jest stworzenie interesującego opisu produktu. Czy istnieje idealny opis produktu? Jak konstruować opisy, aby zachęcić potencjalnych konsumentów do zakupów? Sprawdź! czytaj dalej

E-mail marketing - baza subskrybentów

E-mail marketing - budowanie bazy mailingowej Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej. czytaj dalej

Brand24 – jak działa narzędzie do monitorowania interentu

Brand24 do monitorowania internetu Internet to skarbnica wiedzy na każdy temat i źródło wielu opinii. Ty także chcesz monitorować swoją markę w sieci? Poznaj możliwości Brand24 i sprawdź, jakie korzyści niesie ze sobą wykorzystywanie narzędzi do monitorowania zasobów internetu. czytaj dalej

User experience - czego właściwie dotyczy?

User Experience - czym właściwie jest? W sieci można znaleźć wiele definicji pojęcia user experience. Która właściwie jest prawdziwa? Czy UX to tylko ładna wizualizacja strony? Czy na te działania składa się coś więcej? Poznaj najpopularniejsze mity dotyczące projektowania stron internetowych. czytaj dalej

Reklama synchroniczna - przyszłość marketingu

Reklama synchroniczna - czym jest ? Reklama synchroniczna jest odpowiedzią na występowanie zjawiska wieloekranowości, które polega na korzystaniu z wielu ekranów jednocześnie. Przeczytaj, czym się charakteryzuje, jak działa i dlaczego przez niektórych nazywana jest reklamą przyszłości. czytaj dalej

Tagowanie na Facebooku przynosi korzyści

Tagowanie na Facebooku - jak to zrobić? Tagowanie na Facebooku to świetny sposób na dotarcie do większej grupy odbiorców. Dzięki tagom Twój wpis lub wydarzanie może w łatwy sposób zostać wyszukany przez użytkowników Facebooka. Sprawdź, gdzie możesz wprowadzać tagi i w jaki sposób to robić. czytaj dalej

Konkursy na Facebooku - najpopularniejsze błędy

Konkursy na Facebooku - jak je dobrze zorganizować? Konkursy na Facebooku mogą przynieść dużo korzyści dla firmy. Jednak nieumiejętnie przeprowadzone bardzo szybko mogą doprowadzić do kryzysu. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jakich błędów w organizacji konkursów należy unikać! czytaj dalej

Zakazana zmowa cenowa - na czym polega?

Zmowa cenowa - kto ponosi odpowiedzialność? Zmowa cenowa jest postrzegana przez polskiego ustawodawcę jako czyn nieuczciwej konkurencji. Na czym dokładnie polega tego rodzaju praktyka i kto w rzeczywistości ponosi za nią odpowiedzialność? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Odpowiedzialność za stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych

Odpowiedzialność za stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych - kiedy występuje? Czy wiesz, że agresywne lub wprowadzające w błąd praktyki rynkowe stanowią czyny zabronione przez przepisy polskiego prawa? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jaką odpowiedzialność za stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych możesz ponieść! czytaj dalej

Strategia marki a budowanie jej tożsamości

Strategia marki - co powinna zawierać? Strategia marki jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu wszystkich działań firmy. Jest to sposób budowy tożsamości marki, a przez to podkreślenia jej unikatowości. W artykule podpowiadamy, jak stworzyć strategię oraz jakie elementy powinna zawierać. czytaj dalej

Infografika skuteczną metodą przyciągania uwagi

Infografika skuteczną metodą w ecommerce Aby klient zatrzymał wzrok na reklamie, musi ona przedstawiać coś, co go zainteresuje. Coraz bardziej popularna w marketingu i reklamie staje się infografika. Zobacz, czym właściwie są, jak działają oraz jak wykorzystać drzemiący w nich potencjał. czytaj dalej

Strategia komunikacji marki na Facebooku - o czym musisz wiedzieć?

Strategia komunikacji marki na Facebooku Posiadanie firmowego fanpage'a to konieczność, jeśli chce się zaistnieć w świecie internetu. Czy wiesz, że dopiero odpowiednia strategia komunikacji marki pozwoli Ci osiągnąć zadowalające rezultaty? Sprawdź, od czego zacząć i jak prowadzić stronę na FB. czytaj dalej

Jak zdobyć followersów na Instagramie? Skuteczne porady

Jak zdobyć followersów na Instagramie - praktyczne porady Popularność profilu na Instagramie jest ważna dla wielu firm, ale również dla osób prywatnych. Jak zdobyć followersów na Instagramie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj skuteczne sposoby przyciągania na swój profil nowych obserwujących! czytaj dalej

Media relations - dlaczego jest tak ważnym elementem promocji?

Media relations - na czym polega? Media relations to kontakty firmy z mediami. Jak je zbudować? Jak sprawić, żeby relacje z dziennikarzami były właściwe? Czy istnieją sposoby na idealną współpracę z dziennikarzami? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym polega dobre media relations. czytaj dalej

Mobilna strona internetowa - jak ją stworzyć?

Mobilna strona - czy jest potrzebna? W czasach rozwoju coraz to nowych technologii klasyczne strony internetowe przestają wystarczać do odpowiedniego promowania marki. Co staje się niezbędne? Mobilna strona internetowa. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat. czytaj dalej

Marketing mobilny - teoria i praktyka od podstaw

Marketing mobilny - aplikacje na komórki Coraz więcej Polaków posiada urządzenia mobilne, których używa na co dzień, korzystając z internetu i do komunikowania się z innymi ludźmi. Smartfony i tablety na stałe weszły do naszego życia. Dowiedz się, dlaczego warto stosować marketing mobilny. czytaj dalej

Jak stworzyć dobry blog - zasady prowadzenia

Jak stworzyć dobry blog - 8 wskazówek Blog firmowy to doskonałe narzędzie komunikacji marki w internecie. Pomaga budować jej historię, przez co utrwala ją w świadomości klientów. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka zasad, jak stworzyć dobry blog oraz jak go kreatywnie prowadzić. czytaj dalej

Bezpłatna promocja e-sklepu w social media

Bezpłatna promocja e-sklepu w social media - Instagram i Facebook Czy możliwa jest bezpłatna promocja e-sklepu w social media używając popularnych portali? Czy Facebook lub Instagram mogą wypromować Twój biznes? Sprawdź, jak możesz w pełni wykorzystać potencjał social mediów w promocji Twojego sklepu! czytaj dalej

Case study - jaką wartość wnoszą do oferty firmy?

Case study - czym jest? Masz dobre hasła reklamowe, ale zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby klienci wybierali właśnie Twoją ofertę? Case study to świetne rozwiązanie, aby wzbogacić twój content reklamowy. Przeczytaj w artykule, jak działa studium przypadku. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Zamierzam zmienić nazwę firmy. W jaki sposób zmiana nazwy firmy powinna zostać zgłoszona do urzędu?
Zobacz odpowiedź eksperta