Poradnik Przedsiębiorcy

Marketing internetowy

TOP 10 – poznaj najlepsze narzędzia do content marketingu!

Narzędzia do content marketingu - top 10 Opracowywanie wartościowych treści stanowi trudne zadanie dla każdej firmy. Jakie aplikacje dostępne na rynku ułatwiają tworzenie i analizę komunikatów? Przedstawiamy przydatne narzędzia do content marketingu, które usprawnią ten proces! czytaj dalej

Nagłówki strony – dlaczego powinniśmy je stosować?

Nagłówki strony a SEO Nagłówki strony pozwalają na uporządkowanie treści witryny internetowej, co wpływa na przejrzystość strony. Stosowanie ich jest również ważne w pozycjonowaniu. Jaki wpływ na optymalizację strony internetowej mają nagłówki? czytaj dalej

Cross promocja na YouTube – co zrobić, by przyciągnąć uwagę widza?

Skuteczna cross promocja na youtube Cross promocja na YouTube to jeden z najgłośniejszych trendów w marketingu. YouTube to nie tylko śmieszne filmiki. To przede wszystkim idealne narzędzie, by promować swoją firmę w sieci. Dowiedz się więcej o tym, jak wykorzystać w tym celu cross promocję! czytaj dalej

Skuteczna promocja w mediach – reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna jako narzędzie promocji Czy telewizja to nadal skuteczny nośnik reklamy? Czy reklama telewizyjna to skuteczna forma przekazu reklamowego i czy będzie odpowiednia dla Twojego produktu? Czy koszty reklamy telewizyjnej są wysokie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Webinar czy podcast - co będzie skuteczniejsze dla Twojego biznesu?

Webinar czy podcast - co jest lepsze? Zarówno webinar, jak i podcast przynoszą realne korzyści w postaci pozyskiwania leadów i budowania wizerunku. Co zatem wybrać, webinar czy podcast? O czym należy pamiętać? Sprawdź, która forma będzie korzystniejsza dla Twojej firmy? czytaj dalej

Dobry mailing - jak budować maile w e-mail marketingu?

Dobry mailing - jak zrobić? Jak tworzyć dobry mailing? Zacznijmy od tego, czym są dobre maile. Jaka treść będzie interesująca, a co spowoduje, że twój subskrybent nawet nie otworzy wiadomości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co powinna zawierać dobra wiadomość e-mail! czytaj dalej

Jaki wpływ na pozycjonowanie strony ma Google?

Pozycjonowanie stron - jaki wpływ ma Google? Prowadzenie strony internetowej jest jedną z ważniejszych metod reklamy i aktywnego pozyskiwania klientów, dlatego też ważne jest, aby była odpowiednio zoptymalizowana i widoczna w sieci. Jak Google wpływa na pozycjonowanie strony? czytaj dalej

Animacje reklamowe - czy warto zastosować je w reklamie?

Animacje reklamowe - nowy trend Dlaczego animacje reklamowe stają się coraz popularniejszą formą reklamy? Jak odbierają je klienci? Czy ten nowy trend ma szansę wybić się w branży marketingu? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czy warto postawić na taką formę reklamy! czytaj dalej

Emoji marketing - jak promować firmę dzięki emotikonom?

Emoji marketing co warto wiedzieć? Czy stosowanie emotikon w codziennej komunikacji jest ważne? Wiesz, jak ich używać? Dowiedz się, dlaczego warto stosować emoji marketing oraz w jaki sposób emotikony mogą pomóc dotrzeć do odbiorców i rozwijać Twoją markę. czytaj dalej

Jak zarządzać aktywnością na Facebooku firmowym?

jak zarządzać aktywnością na facebooku Obecność firmy na Facebooku to już codzienność. Często jest to jeden z głównych kanałów komunikacji firmy z jej klientami. Jednak jak zarządzać aktywnością na Facebooku i skutecznie zachęcać odbiorców do aktywnego udziału w życiu socialmediowym firmy? czytaj dalej

Jakie działania PR w branży fashion podjąć, by promocja była skuteczna?

PR w branży fashion - kampania Branża modowa, choć specyficzna, rządzi się pewnymi prawami, którym przyświeca zasada “wyróżnij się albo zgiń!”. Dowiedz się, jakie działania PR w branży fashion należy podjąć, aby promocja marki była skuteczna i odbiła się szerokim echem! czytaj dalej

Media społecznościowe w małej firmie - jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców?

Media społecznościowe w małej firmie Media społecznościowe są miejscem, w którym marki starają się budować wartościowe relacje z klientami i utrzymywać pozytywny wizerunek. W 5 krokach przedstawiamy, jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców na popularnych serwisach! Sprawdź! czytaj dalej

Event marketing jako dobry PR dla Twojej firmy

Event marketing - charakterystyka Działania public relations już na stałe wpisały się w strategię biznesową firm. W celu budowania świadomości marki i jej pozytywnego wizerunku skutecznym do tego narzędziem jest event marketing. Czym się charakteryzuje i jakie są jego zalety? Przeczytaj! czytaj dalej

Czym są ciasteczka cookies i jakie jest ich znaczenie?

Wbrew nazwie nie ma to najmniejszego związku z wyrobami cukierniczymi. Cookies to bowiem maleńkie pliki, które bardzo ułatwiają nam życie, jednocześnie stwarzając spore zagrożenie dla prywatności. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Edukowanie klienta, czyli 10 kroków do wzrostu sprzedaży

Edukowanie klienta metodą na zwiększenie zysku Edukowanie klienta to proces długotrwały i wymagający cierpliwości, ale skuteczny. Nie wiesz w jaki sposób pozyskać klienta i utrzymać z nim pozytywne relacje? Udowodnij, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Marketing relacji - zaprzyjaźnij się z klientem!

Marketing relacji - co oznacza to pojęcie w praktyce? Jak sama nazwa wskazuje, w tym podejściu najważniejsza jest relacja - mocna więź z konsumentem. Każdy właściciel przedsiębiorstwa powinien wiedzieć, czym jest marketing relacji - aktualny, uniwersalny standard, którego nie wolno lekceważyć. czytaj dalej

Google AdWords i linki sponsorowane czy pozycjonowanie - co wybrać?

Google AdWords - lepsze niż pozycjonowanie? Już od uruchomienia strony internetowej jej właściciele rozpoczynają działania zmierzające do osiągnięcia wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Najczęściej w grę wchodzą linki sponsorowane Google AdWords lub pozycjonowanie. Którą metodę wybrać? czytaj dalej

Copywriting - poznaj zawód na miarę XXI wieku

Copywriting - coraz bardziej popularny zawód Copywriting to w ostatnich latach bardzo popularny, ale również bardzo poszukiwany zawód. Dobrze napisane, merytoryczne teksty pomogą wysoko wypozycjonować stronę w wyszukiwarkach internetowych. Przeczytaj, kim jest copywriter i jak nim zostać. czytaj dalej

Historia powstania Internetu - czy wiesz skąd wzięła się sieć?

Historia powstania Internetu - czy wiesz skąd się wzięła sieć? Jak wyglądałby dzisiejszy świat bez Internetu? Jakie były początki powstawania internetu? Co miało wpływ na jego powstanie i gdzie się wszystko rozpoczęło? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak kształtowała się historia powstania Internetu? czytaj dalej

Marketing narracyjny - opowiedz historię swojego sukcesu

Marketing narracyjny - opowiedz historię swojego sukcesu W jaki sposób marketing narracyjny może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy? Czy wiesz, jak w fascynujący sposób opisać własne produkty, aby były atrakcyjne dla potencjalnych nabywców? Sprawdź! Odpowiedzi na pytania znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej