Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Marketing internetowy

Jak wycenić wartość stron internetowych?

Jak określić wartość stron internetowych? Na wartość stron internetowych ma wpływ wiele czynników, takich jak np. pozycja witryny w wyszukiwarkach czy ciekawa zawartość. Istnieje kilka metod, aby to sprawdzić. Przeczytaj, w jaki sposób i jakimi narzędziami można oszacować cenę strony? czytaj dalej

Google Tag Assistant - skuteczne narzędzie w badaniach marketingowych

Google Tag Assistant - jak działa to narzędzie? Chciałbyś wiedzieć, czy monitorowanie Twojej strony przez Google Analytics przebiega poprawnie? Sprawdź ścieżkę, którą poruszają się internauci w Twoim serwisie, dzięki Google Tag Assistant. Z artykułu dowiesz się, jak działa to narzędzie. czytaj dalej

Ogólne zasady tworzenia reklam - jak kreować kampanie?

Zasady tworzenia reklam - opis Patrząc na wszechobecne w otoczeniu reklamy, trudno nie odnieść wrażenia, że twórcom niektórych z nich, często obce są zasady tworzenia reklam. Jakich błędów należy się wystrzegać przy budowaniu przekazów reklamowych? Odpowiedź znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Nowe formy reklamy - co jeszcze oferuje nam branża marketingowa?

Nowe formy reklamy - jakie są najskuteczniejsze? Każdego dnia internauci atakowani są tysiącami reklam - w formie banerów, pop-upów i innych, często denerwujących wynalazków. Zamiast tego nowe formy reklamy stawiają na pasywne działania, czyli inaczej mówiąc-Inbound Marketing. Sprawdź, na czym polega. czytaj dalej

Zdjęcia produktów w sklepie internetowym - skąd je wziąć?

Zdjęcia produktów a prawa autorskie Specyfika sprzedaży przez internet opiera się na odpowiednim przedstawieniu towaru potencjalnemu nabywcy. Najbardziej przydatne w tym zakresie są zdjęcia produktów. Czy możemy użyć każdego zdjęcia, jakie wyda nam się stosowne? Odpowiedź w naszym artykule! czytaj dalej

Guest blogging - gościnne wpisy na blogach jako narzędzie SEO

Guest blogging a pozycjonowanie strony Prowadzisz bloga i chciałbyś, aby czytało go jak najwięcej osób? Zastanawiasz się, jak zwiększyć ruch na swojej stronie? Dobrym rozwiązaniem jest guest blogging, który pomaga w pozycjonowaniu serwisu. Sprawdź na czym polega i jak go wprowadzić. czytaj dalej

Programmatic buying - personalizuj reklamy i zdobywaj klientów!

Programmatic buying - personalizowana oferta dla klientów Personalizacja i programmatic buying to bardzo powszechne działania w biznesie internetowym. Jak dokładnie wyglądają takie mechanizmy reklamy? Dowiedz się, jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał e-reklamy i dotrzeć do odbiorców swojej marki! czytaj dalej

Case study – przykłady, na których możesz się uczyć

Case study - pomocne przykłady Odpowiednio napisane i skonstruowane case study może przyciągnąć rzeszę nowych klientów. Czym dokładnie jest i jak dobrze napisać case study? Jak można wykorzystać studium przypadku w biznesie? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania. czytaj dalej

Jak zdobyć pozytywne opinie o produktach w sklepie internetowym?

Opinie o produktach w e-sklepie Jednym z istotniejszych elementów skłaniających do zakupów w sklepie internetowym są opinie o produktach, wydawane przez konsumentów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, w jaki sposób można je pozyskać i utrzymać prowadząc własny e-sklep. czytaj dalej

Eco marketing - stwórz zieloną kampanię!

Eco marketing - ochrona środowiska w marketingu Nie ma wątpliwości co do tego, że ochrona środowiska naturalnego jest niezwykle istotna. Ludzie zwracają coraz większą uwagę na działania firm w tej kwestii. Czym jest eco marketing, jakie przynosi efekty i jakie firmy go stosują? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Wady sklepów internetowych - czy je znasz?

Wady sklepów internetowych - opis Choć branża e-commerce stale się rozwija i zdobywa coraz więcej zwolenników, nie wszyscy konsumenci są jej entuzjastami. Jakie są wady sklepów internetowych? Czy w dobie tak znacznego rozwoju rynku zakupów online jakiekolwiek minusy e-sklepów występują? czytaj dalej

Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?

Wizerunek firmy i jej tożsamość Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość mają duży wpływ na sukces biznesowy przedsiębiorstwa wśród konkurencji. Dlaczego warto wiedzieć, czym różnią się wizerunek i tożsamość firmy? Na co mają wpływ i jak dbać o oba te aspekty? Sprawdź w artykule. czytaj dalej

Rozszerzona rzeczywistość - czym jest trend przyszłości?

Rozszerzona rzeczywistość  - jak będziemy jej używać? Świat to za mało? Popularne hasło z filmów o Jamesie Bondzie pasuje do współczesnych czasów. Rozszerzona rzeczywistość da Ci znacznie więcej doświadczeń. Czym jest i jak z niej skorzystać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj technologię przyszłości! czytaj dalej

Pinterest – jak działać, żeby zdobyć klientów?

Pinterest jako narzędzie promocji marki Media społecznościowe to doskonała alternatywa lub uzupełnienie tradycyjnych narzędzi marketingowych. Jednak nie każdy portal jest odpowiedni dla danego typu biznesu. Sprawdź, czy Pinterest jest dla Ciebie i jak możesz z niego skorzystać. czytaj dalej

Analiza danych - wykorzystaj zebrane informacje, aby działać sprawniej

Analiza danych -jak prowadzić skuteczne badania rynku Analiza danych pozwala na dokładne zbadanie konkurencji czy preferencji klientów. Dzięki takiej wiedzy możemy lepiej zarządzać przedsiębiorstwem i przygotować odpowiednią ofertę. Poznaj, czym jest big data i jak może poprawić skuteczność Twoich działań. czytaj dalej

Rozpoznawalność marki, czyli jak nie zginąć w tłumie

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki? Efektywne działania, które przynoszą nam pożądane efekty, powinny być stale weryfikowane. To, co dzisiaj nas wyróżnia, jutro już może stać się utartym narzędziem. Jak dbać o rozpoznawalność marki? Przede wszystkim bądź czujny i przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Marketing miejsc - miasto na sprzedaż od zaraz

Marketing miejsc - warto wiedzieć Miasta też się promują - zobacz strategie marketingowe polskich metropolii! Poznaj marketing miejsc, koncepcję, w której podmiotem działań reklamowych jest konkretny obszar na mapie. Zobacz na przykładach, czym jest taka forma działań marketingowych. czytaj dalej

Google Analytics - możliwości tego narzędzia

Google Analytics - narzędzie do analizy statystyk strony www Google Analytics to specjalistyczne narzędzie analityczne będące w stanie odpowiedzieć nam na wiele pytań związanych z wybraną witryną internetową. Jak działa? Chcesz zapoznać się z nim bliżej? Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu! czytaj dalej

Dystrybucja jako ważny element marketingu mix

Dystrybucja - ważny element marketingu mix Jedną ze skuteczniejszych strategii najlepszych marek jest marketing mix. Niezbędny jego element to dystrybucja, która zawiera się w koncepcji 4P stawiającej również na produkt, cenę i promocję. Na czym polega dobra dystrybucja i czemu jest taka ważna? czytaj dalej

Reklama na Facebooku - na co zwrócić uwagę?

Reklama na Facebooku - czy warto? Facebook przestał być wyłącznie portalem społecznościowym, na którym tylko monitorujemy aktywność znajomych. Serwis ten pozwala wielu firmom na tworzenie skutecznych i spersonalizowanych kampanii marketingowych. Sprawdź, czym jest reklama na Facebooku! czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy składka zdrowotna powinna być opłacana z każdej prowadzonej działalności gospodarczej?
Zobacz odpowiedź eksperta