0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Otwórz placówkę VeloBanku i bądź na swoim

Wielkość tekstu:

Mimo dynamicznej cyfryzacji sektora bankowego w Polsce, dla wielu klientów bezpośredni kontakt z doradcą wciąż ma kluczowe znaczenie. VeloBank dysponuje obecnie siecią 124 franczyz. Tylko od stycznia tego roku otworzył 27 placówek, a od stycznia 2024 roku - już 70 nowych lokalizacji. Oferta partnerska VeloBanku jest skierowana do osób, które chcą odnieść sukces zawodowy, prowadząc własną firmę opartą o sprawdzony model działania. Marka poszukuje współpracowników w całej Polsce - wszędzie tam, gdzie istnieje potencjał dla nowoczesnej bankowości.

- VeloBank to jeden z dziesięciu największych banków w Polsce, który swoją działalność rozwija w oparciu o nowoczesne rozwiązania, od innowacyjnych produktów finansowych, po procesy sprzedażowe w modelu omnikanałowym. Dzięki temu każdy partner może czerpać korzyści z pozyskanych klientów, niezależnie od tego, w jakim kanale dystrybucyjnym finalizują oni zakup. Naszą strategię budujemy na technologii, w tym na rozwiązaniach opartych o sztuczną inteligencję, która zwiększa komfort zarówno klientów, jak i pracowników. Z początkiem października uruchomiliśmy ogólnopolską kampanię, której celem jest pozyskanie kilkudziesięciu nowych partnerów franczyzowych. Franczyza VeloBanku to szansa na realizację zawodowych i finansowych ambicji, przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności oraz bezpieczeństwa współpracyzaznacza Wojciech Olearnik, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej VeloBanku.

 

Dlaczego wejść do świata bardziej velo?

Wybór franczyzy VeloBanku to możliwość prowadzenia własnego biznesu w branży finansowej przy jednoczesnym korzystaniu z siły nowoczesnej i rozpoznawalnej marki. Partnerzy otrzymują pełne wsparcie - od kompleksowego zaplecza produktowego i sprawdzonego modelu działania, po praktyczne „know-how” niezbędne do rozwoju placówki. Franczyzobiorcy mogą samodzielnie budować i kształtować swoje zespoły, mając jednocześnie pewność, że centrala zapewnia niezawodne mechanizmy i bieżące wsparcie. 

Stabilność współpracy opartej o sprawdzony model biznesowy idzie w parze z dynamicznym rozwojem banku, który regularnie zdobywa wyróżnienia za jakość obsługi, innowacyjne produkty i skuteczne kampanie marketingowe. VeloBank nie tylko ułatwia realizację biznesowych ambicji, ale także konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku, co przekłada się na długofalowe korzyści dla franczyzobiorców.

Sylwetka VeloPartnera

Poszukując odpowiednich kandydatów na partnerów, VeloBank zwraca uwagę na kilka kluczowych elementów. Ogromnym atutem jest znajomość rynku bankowego oraz sieć lokalnych kontaktów, które w praktyce ułatwiają szybkie budowanie grona lojalnych klientów. Istotne znaczenie ma również doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy - to ono uczy odpowiedzialności za rozwój biznesu i zespołu. Nie mniej ważne są udokumentowane sukcesy w sprzedaży, które stanowią podstawowe kryterium wyboru. Na samym początku działalności, tuż po uruchomieniu placówki, szczególnego znaczenia nabiera z kolei rzetelność i precyzja w realizacji zadań. Partner franczyzowy powinien być gotowy na wyzwania związane z konkurencją na lokalnym rynku oraz zmienną sytuacją makroekonomiczną, która wpływa na zainteresowanie konkretnymi produktami bankowymi.

Twój bank w zasięgu ręki

Idealny lokal przeznaczony na placówkę VeloBanku powinien znajdować się w centrum miejscowości liczącej od około 10 do 60 tys. mieszkańców, najlepiej przy głównym szlaku komunikacyjnym o dużym natężeniu ruchu pieszego. Jego optymalna powierzchnia to 50 - 100 mkw. Ważna jest także obecność co najmniej dwóch pomieszczeń (sali obsługi oraz zaplecza). Nieruchomość musi posiadać wejście i witrynę od strony ulicy. Franczyzobiorcy działający pod marką VeloBanku są zobowiązani do przestrzegania standardów bankowych w zakresie corporate design. Koszty mebli i wyposażenia ponoszone przez partnera wynoszą około 60 tys. zł. Do bieżących kosztów działalności ponoszonych przez franczyzobiorcę należą m.in. koszty pracownicze, najmu lokalu, eksploatacyjne (energia, sprzęt, telefon, internet itp.) oraz ubezpieczenia.

Prowadzenie VeloBanku? Masz nasze wsparcie!

Wsparcie dla nowych partnerów w VeloBanku odbywa się w dwóch etapach. Przed otwarciem placówki bank wyznacza dedykowanego koordynatora, który pomaga w przygotowaniach - od podpisania umowy i udziału w szkoleniach, przez zapewnienie dostępu do systemów i materiałów marketingowych, aż po zamówienie sprzętu i aranżację lokalu. Po uruchomieniu oddziału partnerzy mogą liczyć na stałe wsparcie ekspertów oraz pomoc help desku w zakresie produktów, procesów i profesjonalnej obsługi klienta.

Dużym atutem franczyzy VeloBanku jest kompleksowe wsparcie marketingowe i komunikacyjne na każdym etapie rozwoju placówki. Nawet po intensywnym okresie otwarcia specjaliści pozostają w stałym kontakcie z partnerem, oferując narzędzia do promocji i rozwoju biznesu. Biuro PR, wspierane przez profesjonalną agencję, przygotowuje informacje prasowe i komunikaty produktowe dystrybuowane do mediów. Bank pomaga także w budowaniu wizerunku ekspertów (tzw. expert positioning), pokazując sieć franczyzową jako zespół z „twarzą” - dyrektorów oddziałów i pracowników. Takie działania zwiększają rozpoznawalność placówki i wspierają jej sukces rynkowy.

Szczegółowe informacje związane z modelem franczyzowym VeloBanku znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/franczyza.

Artykuł sponsorowany

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów