HR w praktyce
Rozmowa rekrutacyjna – 6 pytań do rekrutera
Rozmowa rekrutacyjna kojarzy się najczęściej z pytaniami zadawanymi przez rekrutera. Nic bardziej mylnego. Kandydat również powinien rozwiać swe wątpliwości, by podjęcie współpracy było świadomym wyborem obu stron. Przeczytaj i sprawdź, o co należy pytać.
25 czerwca 2022
Jakie mogą wystąpić trudności w komunikacji?
Niemal każdy przedsiębiorca chce, by komunikacja w jego firmie była jak najlepsza. Żeby tak się stało, warto poznać trudności w komunikacji, które mogą stopować jej prawidłowość. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat popełnianych błędów!
23 października 2020
Jak przekazywać trudne informacje w pracy?
Komunikacja w firmie nie polega tylko na odpowiednim obiegu informacji, lecz także przekazywaniu trudnych wiadomości. Jak się do tego przygotować? Jak przekazywać trudne informacje? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Jak opanować nerwy w pracy - najlepsze sposoby!
Każdy, kto jest przedsiębiorcą, wie, że w pewnych sytuacjach naprawdę trudno o brak stresu i zdenerwowania. Jak opanować nerwy w pracy? Co zrobić, kiedy czujemy, że emocje zaczynają mieć nad nami władzę? Podpowiadamy w poniższym artykule!
25 czerwca 2022
Pokolenie Z - czy radzi sobie na rynku pracy?
Choć starsze generacje patrzą na nich nieco sceptyczne, pokolenie Z jest już na rynku pracy. Jak sobie radzi? Czy obawy co do tych pracowników są słuszne? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej!
12 listopada 2021
Trudne rozmowy – jak należy je przeprowadzać?
Trudne rozmowy w firmie to nic dziwnego. Niezależnie jednak od tego, jaki jest ich temat, przed ich przeprowadzeniem warto się do nich przygotować. Jak przeprowadzać trudne rozmowy? Jak się do nich przygotować? Odpowiadamy w artykule!
17 stycznia 2022
Onboarding pracownika – czym jest i jak przebiega?
W początkowym etapie zatrudnienia bardzo ważny jest dobrze przeprowadzony onboarding pracownika. Czym on jednak właściwie jest? Jak przebiega? Jakie są dobre strony tego procesu? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj wszystkie odpowiedzi!
25 czerwca 2022
Różnice międzypokoleniowe – jak motywować pokolenie X, Y i Z?
Pokolenie X, Y i Z - jakie są między nimi różnice? Z czego wynikają różnice międzypokoleniowe? Jak budować przekaz medialny dla różnych grup wiekowych? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się wszystkiego o różnicach międzypokoleniowych.
25 czerwca 2022
Dobre zdjęcia biznesowe – o czym pamiętać?
Na stronie internetowej, przy autorskich artykułach, w mailu – dobre zdjęcia biznesowe mogą sprawić, że klient zaufa nam i to właśnie od nas kupi produkt czy usługę. O czym pamiętać podczas robienia zdjęć? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź!
25 czerwca 2022
Umiejętności interpersonalne w biznesie - dlaczego są ważne?
W obecnych czasach umiejętności interpersonalne są równie ważne, co posiadana wiedza specjalistyczna. Dlaczego bywają kluczowe przy zatrudnianiu nowego pracownika i jak wpływają na jakość współpracy w firmie? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
17 stycznia 2022
Szkolenia dla pracowników – jak je sprawnie zaplanować?
Jak zwiększyć efektywność osób zatrudnionych w firmie? Odpowiednia organizacja szkolenia dla pracowników, poprzedzona dokładną analizą potrzeb może w tym pomóc. Co jeszcze brać pod uwagę, planując szkolenie? Poznaj kroki, które należy podjąć.
25 czerwca 2022
Feedback i feedforward wsparciem pracownika
Feedback i feedforward jako metody efektywnego wsparcia pracownika. Czy są skuteczniejsze od tradycyjnej oceny pracownika? Na czym polegają i jak stosować je z korzyścią dla ludzi i biznesu? Wszelkie informacje znajdziesz w poniższym artykule.
1 listopada 2020
Candidate experience – jak wdrożyć go w firmie?
Wdrożenie do firmy candidate experience może zdecydowanie zwiększyć renomę naszego przedsiębiorstwa. Jednak na czym właściwie polega ten proces? O czym warto w związku z nim pamiętać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!
25 czerwca 2022
Relacje ze współpracownikami - jak je budować?
Jeśli chcemy, aby w naszej firmie komunikacja była jak najbardziej skuteczna, musimy zbudować solidne relacje ze współpracownikami. Jak to zrobić? Jak powinny wyglądać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej!
1 listopada 2020
Skuteczna komunikacja w firmie - jak powinna wyglądać?
Nie da się ukryć, że skuteczna komunikacja pomaga w osiągnięciu przez firmę sukcesu. Jednak, co zrobić, aby taka właśnie była? Jak ją ulepszyć i sprawić, by wszelkie procesy przebiegały prawidłowo? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej.
8 grudnia 2021