0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

HR w praktyce

HR w praktyce

Jak planować efektywnie - skuteczne metody!

Dobre zarządzanie czasem to także planowanie. Pytanie podstawowe brzmi jednak: jak planować efektywnie? Jak usprawnić ten proces i znaleźć najlepszy dla siebie sposób? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej!

25 czerwca 2022

HR w praktyce

Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne?

Doba każdego z nas trwa tyle samo godzin, mimo wszystko każdy pożytkuje ją inaczej. Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne? Czy warto organizować swoje życie? Czy nie straci ono na spontaniczności? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 czerwca 2022

HR w praktyce

Typy pracowników – tych wolimy unikać!

Pracodawca tworzy zespół pracowników i zależy mu na tym, by jak najlepiej się on między sobą dogadywał. Jakie typy pracowników nie wzbudzają sympatii? Kto może zepsuć dobrą atmosferę w zespole? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

15 listopada 2019

HR w praktyce

Low performance management – jak walczyć z obniżoną wydajnością?

Czym jest low performance management? Jak tworzyć zespół, by niska wydajność zarządzania nie miała miejsca? Co świadczy o tym, że zespół nie pracuje prawidłowo? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Jak przekonać pracownika do swojej firmy?

Zastanawiasz się jak przekonać pracownika do swojej firmy? Jakich argumentów użyć? Czy pracownika zainteresuje fakt, że w małej firmie panuje atmosfera, która sprzyja kreatywności? W artykule przedstawiamy, co zyskuje pracownik, wybierając taką firmę.

26 lutego 2019

HR w praktyce

Budowanie zespołu - co powinien wiedzieć każdy lider?

Co oznacza budowanie zespołu? Jakie są z tego korzyści? Czy stworzenie grupy jest łatwym zadaniem? Na jakie przeszkody możesz natrafić po drodze i jak je pokonać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Empowerment, czyli zarządzanie przez zaufanie

Pracodawcy chcą, aby w ich firmie pracowali jak najlepsi specjaliści i chcieli zostać w danym miejscu pracy na dłużej. Pomocny w tym może być empowerment, czyli zarządzanie przez zaufanie. Na czym dokładnie polega? Przeczytaj w artykule!

15 listopada 2019

HR w praktyce

Facylitacja - praca w zespole nad tworzeniem nowych rozwiązań

Często pracujesz w zespole nad nowym rozwiązaniem problemu? W tym przypadku pomocna okaże się facylitacja. Jakie są zasady pracy w grupie? Kiedy warto wykorzystywać facylitację? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się jeszcze więcej na ten temat!

6 października 2021

HR w praktyce

Zdrowy pracownik to aktywny i skuteczny pracownik

Im mniej choruje, tym lepiej i efektywniej pracuje, a dobre samopoczucie przekłada się na jego aktywność w pracy. Zdrowy pracownik to skuteczniejszy pracownik, co więc można zrobić, by czuł się doskonale i świetnie pracował? Przeczytaj w naszym artykule!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Jak pracownicy przyjmują nowe osoby w zespole? O tym warto wiedzieć!

Nowa osoba w firmie jest dla stałych pracowników ciekawa. Nie tylko dla niej pierwszy dzień jest stresujący. Jak pracownicy przyjmują nowe osoby w zespole? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Model GROW a efektywne zarządzanie zespołem

Jak wykorzystać model grow w firmie? Czy może on zwiększyć efektywność pracowników oraz mieć wpływ na wzrost ich potencjału? Jak umiejętnie się nim posługiwać? Który poziom jest najtrudniejszy? Przeczytaj nasz artykuł a dowiesz się więcej na ten temat!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Motywacja a motywowanie – na co pracodawca ma wpływ?

Motywacja i motywowanie – czym różnią się te dwa pojęcia? Czy można je utożsamiać? Jaką rolę odgrywa motyw w procesie uruchamiania aktywności człowieka? Na co ma wpływ pracodawca, zachęcający pracowników do wydajniejszej pracy? Wyjaśniamy to w artykule!

7 września 2021

HR w praktyce

Motywowanie pracowników: system prowizyjny

Czy system prowizyjny skutecznie stymuluje pracowników do podjęcia większego wysiłku i zwiększenia wydajności w pracy? Jaki ma wpływ na motywację zatrudnianych osób? O czym trzeba pamiętać, kiedy wprowadza się go w swoim przedsiębiorstwie? Sprawdź!

28 maja 2019

HR w praktyce

Motywowanie pracowników w małej firmie

W mikroprzedsiębiorstwach nie wdraża się skomplikowanych rozwiązań organizacyjnych. Właściciel osobiście zarządza pracownikiem, bezpośrednio komunikując się z nim i rozwiązując problemy. A jak powinno wyglądać motywowanie pracowników w małej firmie?

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Motywowanie pracowników nie musi być kosztowne

Zastanawiasz się, czy motywowanie pracowników musi cię dużo kosztować? Niekoniecznie! Istnieją bowiem pozafinansowe bodźce, które skutecznie oddziałują na motywację zatrudnionych osób. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak należy je stosować w praktyce.

17 stycznia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów