HR w praktyce
Jakie cechy powinien posiadać aktywny słuchacz?
Aktywny słuchacz to dobry rozmówca. Rozmowy i negocjacje z nim to często prawdziwa przyjemność. Jednak co zrobić, by słuchać uważnie? Jak się zachowywać? Czy można to wypracować? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania.
25 czerwca 2022
Dlaczego warto korzystać z usług firm rekrutacyjnych?
Dlaczego warto korzystać z usług firm rekrutacyjnych? A może lepiej zająć się jednak rekrutacją samodzielnie? Rekrutacja jest czaso- i pracochłonnym procesem. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czy warty korzystać z usług firmy zewnętrznej!
17 stycznia 2022
Jak wyznaczać priorytety w swoich działaniach?
W zarządzaniu czasem bardzo ważne jest planowanie. Aby to robić efektywnie, należy nauczyć się, jak wyznaczać priorytety w swoich działaniach. Na co zwracać uwagę? Jak rozpoznać, co jest dla nas najważniejsze? Przeczytaj w naszym artykule!
5 marca 2022
Jak planować efektywnie - skuteczne metody!
Dobre zarządzanie czasem to także planowanie. Pytanie podstawowe brzmi jednak: jak planować efektywnie? Jak usprawnić ten proces i znaleźć najlepszy dla siebie sposób? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne?
Doba każdego z nas trwa tyle samo godzin, mimo wszystko każdy pożytkuje ją inaczej. Dlaczego dobre zarządzanie czasem jest tak ważne? Czy warto organizować swoje życie? Czy nie straci ono na spontaniczności? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
25 czerwca 2022
Typy pracowników – tych wolimy unikać!
Pracodawca tworzy zespół pracowników i zależy mu na tym, by jak najlepiej się on między sobą dogadywał. Jakie typy pracowników nie wzbudzają sympatii? Kto może zepsuć dobrą atmosferę w zespole? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
15 listopada 2019
Low performance management – jak walczyć z obniżoną wydajnością?
Czym jest low performance management? Jak tworzyć zespół, by niska wydajność zarządzania nie miała miejsca? Co świadczy o tym, że zespół nie pracuje prawidłowo? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Jak przekonać pracownika do swojej firmy?
Zastanawiasz się jak przekonać pracownika do swojej firmy? Jakich argumentów użyć? Czy pracownika zainteresuje fakt, że w małej firmie panuje atmosfera, która sprzyja kreatywności? W artykule przedstawiamy, co zyskuje pracownik, wybierając taką firmę.
26 lutego 2019
Budowanie zespołu - co powinien wiedzieć każdy lider?
Co oznacza budowanie zespołu? Jakie są z tego korzyści? Czy stworzenie grupy jest łatwym zadaniem? Na jakie przeszkody możesz natrafić po drodze i jak je pokonać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Empowerment, czyli zarządzanie przez zaufanie
Pracodawcy chcą, aby w ich firmie pracowali jak najlepsi specjaliści i chcieli zostać w danym miejscu pracy na dłużej. Pomocny w tym może być empowerment, czyli zarządzanie przez zaufanie. Na czym dokładnie polega? Przeczytaj w artykule!
15 listopada 2019
Facylitacja - praca w zespole nad tworzeniem nowych rozwiązań
Często pracujesz w zespole nad nowym rozwiązaniem problemu? W tym przypadku pomocna okaże się facylitacja. Jakie są zasady pracy w grupie? Kiedy warto wykorzystywać facylitację? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się jeszcze więcej na ten temat!
6 października 2021
Zdrowy pracownik to aktywny i skuteczny pracownik
Im mniej choruje, tym lepiej i efektywniej pracuje, a dobre samopoczucie przekłada się na jego aktywność w pracy. Zdrowy pracownik to skuteczniejszy pracownik, co więc można zrobić, by czuł się doskonale i świetnie pracował? Przeczytaj w naszym artykule!
17 stycznia 2022
Jak pracownicy przyjmują nowe osoby w zespole? O tym warto wiedzieć!
Nowa osoba w firmie jest dla stałych pracowników ciekawa. Nie tylko dla niej pierwszy dzień jest stresujący. Jak pracownicy przyjmują nowe osoby w zespole? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie!
17 stycznia 2022
Model GROW a efektywne zarządzanie zespołem
Jak wykorzystać model grow w firmie? Czy może on zwiększyć efektywność pracowników oraz mieć wpływ na wzrost ich potencjału? Jak umiejętnie się nim posługiwać? Który poziom jest najtrudniejszy? Przeczytaj nasz artykuł a dowiesz się więcej na ten temat!
17 stycznia 2022
Motywacja a motywowanie – na co pracodawca ma wpływ?
Motywacja i motywowanie – czym różnią się te dwa pojęcia? Czy można je utożsamiać? Jaką rolę odgrywa motyw w procesie uruchamiania aktywności człowieka? Na co ma wpływ pracodawca, zachęcający pracowników do wydajniejszej pracy? Wyjaśniamy to w artykule!
7 września 2021