0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

HR w praktyce

HR w praktyce

Dobry pracownik odchodzi z pracy - poznaj przyczyny

Dlaczego dobry pracownik odchodzi z pracy? Jeżeli ktoś utalentowany pojawia się w naszym zespole, chcemy, by pozostał w nim jak najdłużej. Co jednak może skłonić go do odejścia? Przeczytaj artykuł i poznaj główne przyczyny rezygnacji z pracy.

26 listopada 2019

HR w praktyce

Marka pracodawcy - różne rodzaje kampanii

Jak powinna być kształtowana dobra marka pracodawcy? Nie ma jednego przepisu na zbudowanie uniwersalnej kampanii employer brandingowej, która będzie dopasowana do wielu firm. Poznaj najważniejsze rodzaje kampanii i dowiedz się, na czym dokładnie polegają.

11 września 2017

HR w praktyce

Marka pracodawcy - poznaj metody jej budowania

W poprzedniej części omówiliśmy, czym właściwie jest marka pracodawcy i dlaczego powinna być ważna dla każdej firmy. W tej części cyklu opowiemy, czym jest wewnętrzna oraz zewnętrzna marka pracodawcy oraz jakie są skuteczne metody jej budowania. Sprawdź!

13 maja 2021

HR w praktyce

Employer branding - czym jest i dlaczego warto nad tym pracować?

Dzisiaj tak jak pracownicy szukają wymarzonej pracy, tak firmy walczą o wartościowych specjalistów. Aby takich zdobyć, firma powinna wyróżniać się na rynku dobrą marką pracodawcy. Przeczytaj, jak wykorzystać employer branding do jej zbudowania.

13 maja 2021

HR w praktyce

Dyskryminacja w ogłoszeniach o pracę - jak jej uniknąć?

Dyskryminacja w ogłoszeniach o pracę powinna być niedopuszczalna ,mimo to nadal zdarza się dość często. Jak jej unikać? Kiedy specjalne wymogi w anonsach są uzasadnione, a kiedy nie powinny mieć miejsc? Czy zawsze jest to widoczne? Przeczytaj w artykule.

29 września 2021

HR w praktyce

Menedżer finansowy - jakie ma zadania w przedsiębiorstwie?

Jeśli chcemy mieć pełną kontrolę nad sytuacją finansową w przedsiębiorstwie, z pewnością pomoże nam w tym menedżer finansowy. Jakie dokładnie zadania do niego należą ? Czym różni się jego funkcja od księgowego? Poznaj odpowiedzi na te pytania.

10 czerwca 2019

HR w praktyce

Awans wewnętrzny - poznaj plusy i minusy tego rozwiązania

Czy awans wewnętrzny jest korzystniejszy dla firmy niż zatrudnianie osób z zewnątrz? Czy ten sposób awansowania pracowników przynosi jedynie korzyści dla firmy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są mocne i słabe strony awansu wewnętrznego.

31 maja 2019

HR w praktyce

Łowca głów, czyli na czym polega zawód headhuntera

Czy wiesz, kim jest łowca głów i na czym polega zawód headhuntera? Jest zwykłym rekruterem, a może specjalistą od doradztwa personalnego? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak znaleźć wykwalifikowanego pracownika z pomocą profesjonalisty.

29 maja 2019

HR w praktyce

Scrum - czym jest i na czym polega to narzędzie?

Potrzebujesz metody, która w prosty sposób pomoże Ci zorganizować i nadzorować projekt? Chciałbyś jak najlepiej wykorzystać czas na niego przeznaczony? Być może odpowiedzią jest Scrum. Na czym polega i czym tak właściwie jest? Przeczytaj nasz artykuł!

20 lipca 2022

HR w praktyce

List intencyjny - kiedy warto go sporządzić?

Od nawiązania kontaktu z potencjalnym kontrahentem do zawarcia umowy daleka droga. Jak rozpocząć negocjacje lub wyrazić zainteresowanie rozpoczęciem współpracy? Najlepiej sprawdzi się list intencyjny! Przeczytaj i dowiedz się więcej!

25 lipca 2021

HR w praktyce

Jak przyciągnąć pracowników do nowej firmy?

Nowa firma na rynku, szczególnie mała, musi zmierzyć się z niełatwym zadaniem - poszukiwaniem pracowników. Jak przekonać ich do nieznanego jeszcze przedsiębiorstwa? Jak przyciągnąć pracowników? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedź!

19 września 2018

HR w praktyce

Smart working, czyli elastyczny model pracy - na czym polega?

Uważa się, że smart working zwiększa kreatywność i uwalnia potencjał. Co więcej, smart working coraz częściej pojawia się na polskim rynku! Na czym polega taka metoda pracy i czy system ten posiada jedynie same zalety? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

9 maja 2021

HR w praktyce

Szacunek pracowników - jak można go zdobyć?

Każdy szef chce, aby jego firma była sprawnie działającym organizmem, składającym się z ludzi lubiących i szanujących się wzajemnie. Szacunek pracowników z całą pewnością ułatwia osiągnięcie tego celu. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak to zrobić!

3 stycznia 2020

HR w praktyce

Konflikt w pracy może mieć zalety - dowiedz się, jakie!

Konflikt w pracy staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem. Wiele osób stara się za wszelką cenę unikać takich sytuacji w środowisku pracowniczym. Sprawdź, czy konflikt może być pożyteczny i dowiedz się, jak skutecznie unikać niedopowiedzeń!

9 stycznia 2022

HR w praktyce

System wynagrodzeń - poznaj jego modele!

System wynagrodzeń wpływa w każdej firmie na wydajność pracowników. To od niego w dużej mierze zależy zmotywowanie podwładnych. Jakie są rodzaje systemów wynagrodzeń i który z nich wybrać? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł i dowiedz się więcej!

2 marca 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów