HR w praktyce
Biuletyn firmowy - czy przyda się też w twojej firmie?
Biuletyn firmowy to nic innego jak magazyn wewnątrzorganizacyjny. Ma on służyć przede wszystkim jako narzędzie komunikacyjne. Dlaczego warto wprowadzić go do swojej firmy? Kto powinien go redagować? Jakie cele firmowe realizuje? Przeczytaj nasz artykuł!
26 marca 2021
Pokolenie Y i Z w pracy, czyli najmłodsze roczniki na rynku pracy
Czym charakteryzują się pokolenie Y i pokolenie Z? Jak ich przedstawiciele zachowują się w pracy? Na jakich kwestiach skupiają się najbardziej? Jak ich skutecznie motywować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
22 września 2018
Firmowy intranet - czy warto w niego zainwestować?
Firmowy intranet spełnia ogromną rolę w każdej firmie. To właśnie dzięki niemu komunikacja w każdym przedsiębiorstwie przebiega sprawnie, bez zbędnego zamieszania. Jak to działa? Co warto o nim wiedzieć? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule.
11 czerwca 2019
Struktura firmy - czy musi być uporządkowana?
Czy struktura firmy powinna być jasno określona? Co taki krok daje firmie? W jaki sposób powinno przebiegać jej ustalanie? Dlaczego to jest takie ważne dla firmy? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej!
10 czerwca 2021
Dobry zespół pracowników - co go cechuje?
Praca zespołowa bywa naprawdę wydajna i efektywna, dlatego dużą wagę powinno się przywiązywać do budowania idealnego teamu. Co cechuje dobry zespół pracowników? W naszym artykule podpowiadamy, jakie cechy powinien posiadać skuteczny zespół.
9 września 2019
Dobry pracownik - jak zatrzymać go w firmie?
Dobry pracownik w każdej firmie jest niezastąpiony. Problem zaczyna się w momencie kiedy chce odejść . Co zrobić, aby go zatrzymać? Ile kosztuje nas strata dobrego pracownika? Jak skutecznie zarządzać personelem? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł.
27 września 2018
Skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne - jak przyciągnąć idealnych kandydatów?
Każdy proces rekrutacyjny powinien zawierać pewne skuteczne elementy, które pozwolą na znalezienie idealnego kandydata. O jakich rzeczach powinniśmy pamiętać tworząc ogłoszenie rekrutacyjne? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
8 stycznia 2018
Jak zbudować zgrany zespół?
Co zrobić, kiedy Twoi pracownicy ciągle narzekają? Jak zbudować zgrany zespół? Czy można stworzyć grupę efektywnych osób, które będą lubiły ze sobą pracować? Przeczytaj artykuł i poznaj 5 etapów budowania dobrego zespołu.
10 października 2020
Dodatkowe pakiety ubezpieczeń - pokaż pracownikowi, że dbasz o niego i jego rodzinę
Pracodawcy coraz częściej poszukują niekonwencjonalnych sposobów motywowania pracowników. Wśród nich występuje m.in. opłacanie dodatkowych ubezpieczeń.Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak dodatkowe pakiety ubezpieczeń mogą wpłynąć na motywację pracownika!
27 grudnia 2016
Idealny pracownik? Jakich cech wypatrują pracodawcy u kandydatów?
Jakich cech wypatrują rekruterzy u kandydatów na pracowników? Jakie cechy powinien posiadać idealny pracownik w zależności od tego czy jest studentem czy też absolwentem. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
24 lipca 2021
Ile zarabia copywriter w poszczególnych województwach
Na rynku pracy coraz popularniejszy staje się copywriting. Jednak nadal jest mylony z zawodem dziennikarza. Czy popularność tego zawodu idzie w parze z wysokimi zarobkami? Sprawdź,ile w zależności od regionu zarabia copywriter i na czym polega jego praca!
25 stycznia 2021
Strategia personalna w firmie - jak ją przygotować?
Ważnym, ale traktowanym często po macoszemu elementem ogólnej strategii firmy, jest strategia HR. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego jak ważna jest strategia personalna w firmie. Przeczytaj artykuł i sprawdź, czym ona dokładnie jest? Podpowiadamy!
1 lipca 2020
Systemy motywacyjne dla pracowników - jak zachęcić pracownika do pracy
Systemy motywacyjne mają za zadanie zwiększyć zaangażowanie pracowników. Te zaangażowanie przejawia się w większym wkładzie w rozwój firmy, a co za tym idzie - efektywniejszej pracy. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj sposoby motywowania pracowników!
17 stycznia 2022
Optymalna liczba pracowników w firmie według teorii Dunbara
Zastanawiasz się jaka liczba pracowników w Twojej firmie jest najbardziej optymalna? Amerykański antropolog, Robin Dunbar opracował teorię, która mówi jaka jest maksymalna liczebność grupy, w której człowiek może efektywnie funkcjonować. Poznaj ją!
25 czerwca 2022
Po co dział HR w twojej firmie, czyli najważniejsze zadania działu HR
Dział HR zyskuje coraz większe znaczenie w wielu firmach poprzez pełnienie roli doradców strategicznych zarządu. Poznaj najważniejsze zadania działu HR i dowiedz się, dlaczego dział HR jest niezbędny w Twojej firmie!
6 maja 2022