0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

HR w praktyce

HR w praktyce

Czas to pieniądz - zarządzanie czasem własnym i zespołu

Jak powinno wyglądać zarządzanie czasem własnym i zespołu? Bardzo ważne jest, by lider potrafił postawić przed sobą i swoimi podwładnymi jasno określony i możliwy do realizacji cel, który będzie stanowił siłę napędową wszystkich działań. Przeczytaj!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Umiejętność patrzenia w przyszłość jako cecha dobrego przywódcy

Zajmujesz pozycję lidera? Czy wiesz na czym polega przywódcza umiejętność patrzenia w przyszłość? Czym charakteryzowały się osoby określone mianem wielkich przywódców? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Przeczytaj koniecznie!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Jak być dobrym przywódcą? - cenne wskazówki

Jak być dobrym przywódcą? To pytanie zadają sobie pokolenia liderów państw, organizacji, przedsiębiorstw i małych, nieformalnych grup. W tej części cyklu, skupimy się na tworzeniu wizerunku lidera jako współczesnego przywódcy. Przeczytaj i dowiedz się!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej

Przynajmniej raz w roku wiele firm przeprowadza ocenę pracowniczą. Dla pracowników jest to z pewnością stresująca, ale też pouczająca sytuacja. Na czym polega metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Współpraca w grupie - jak sobie radzić z czynnikami zewnętrznymi?

Czy współpraca w grupie jest ważna? Jak czynniki zewnętrzne wpływają na współpracę w grupie? Mogą podnieść morale grupy, ale mogą też działać negatywnie. Jak je wykorzystać? Jaką rolę ma w tym zakresie przywództwo w organizacji? Przeczytaj nasz artykuł!

25 czerwca 2022

HR w praktyce

Jakie są oczekiwania pracowników względem swojego przywódcy?

Rozmawiając o przywództwie warto zwrócić uwagę na dwa ważne aspekty. Po pierwsze jakie wymagania stawia lider swoim podwładnym, a po drugie jakie są oczekiwania pracowników względem swojego przywódcy. Przeczytaj artykuł, by dowiedzieć się więcej!

10 kwietnia 2022

HR w praktyce

Komunikacja z zespołem - rozkazy czy prośby? - cz. II

Komunikacja z zespołem, czyli jak wydawać polecenia i przekazywać prośby? Pozycja lidera, szefa nieodłącznie wiąże się z wydawaniem poleceń. Wydaje się to być na tyle normalne i codzienne, że nie skupiamy się na tym, jak wydawać polecenia. Dowiedz się!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Komunikacja z zespołem - rozkazy czy prośby? - cz. I

Dobra komunikacja z zespołem jest podstawą przewodzenia, dlatego też znajomość jej podstawowych chociażby zasad jest niezastąpiona u każdego przywódcy, któremu zależy na zgranym i zaangażowanym zespole. Jak efektywnie budować komunikat? Przeczytaj!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Przywództwo – przywilej czy przekleństwo?

Przywództwo - co jest najważniejsze? Jakie błędy popełnia lider jako przywódca? Bycie przywódcą to przede wszystkim kontakt z ludźmi, a dokładniej nawiązywanie, podtrzymywanie, rozwijanie i kończenie relacji interpersonalnych. Przeczytaj o tym więcej!

6 kwietnia 2022

HR w praktyce

Wdrożenie do pracy: przygotuj materiały dla nowego pracownika

Wdrożenie do pracy nowego pracownika wymaga przekazania materiałów szkoleniowych. Jak przygotować ulotki, gazetki informacyjne i wyczerpujące instrukcje? Czy film instruktażowy jest dobrym sposobem na przekazanie sposobu wykonywania pracy?

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Jak klimat pracy wpływa na wydajność pracowników?

Fizyczne warunki pracy wpływają na skuteczność działań podejmowanych przez zatrudnione osoby. Klimat pracy także oddziałuje na wydajność pracowników. Jak można go kształtować, aby wszystkie przedsięwzięcia były efektywnie realizowane? Dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

HR w praktyce

Muzyka w biurze - jaki ma wpływ na pracę?

Wykonując w ramach pracy zadania, która sprawiają nam autentyczną radość czy zadowolenie, nie musimy szukać dodatkowej motywacji. Co jednak robić gdy dopadnie nas chwilowe znużenie? Dowiedz się, jaki wpływ na wykonywaną pracę ma muzyka w biurze!

18 maja 2019

HR w praktyce

Rozpraszacze w miejscu pracy – jak sobie z nimi poradzić?

Wydajny pracownik potrafi utrzymać wysoki poziom koncentracji przez większą część dnia pracy pod warunkiem, że w biurze nie będą obecne czynniki, które będą odwracać jego uwagę. Dowiedz się, jakie rozpraszacze możemy spotkać w miejscu pracy!

6 stycznia 2020

HR w praktyce

Profil pracownika na Facebooku – dlaczego nie warto go przeglądać?

Zdarzyło ci się oglądać profil pracownika na Facebooku? Nie warto przeglądać kont na portalach społecznościowych zatrudnianych osób. Nie ingeruj w ich życie prywatne. Sprawdź, jakie mogą wyniknąć z tego konsekwencje i dlaczego lepiej tego nie robić!

27 grudnia 2021

HR w praktyce

Kwalifikacje zawodowe pracownika a znalezienie pracy

Pracodawcy niechętnie zatrudniają pracowników z wysokimi kompetencjami. Czy szefowie zazdroszczą bogatego doświadczenia i dyplomu prestiżowej uczelni? Sprawdź, z czego wynika niechęć do zatrudniania osób, które posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe!

15 listopada 2019

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów