0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

SEO w Niemczech - jak się robi SEO za nasza zachodnią granicą

Wielkość tekstu:

Reklama każdego przedsiębiorstwa, które posiada stronę internetową, opiera się na właściwym dostosowaniu do zasad SEO. Wiedzą to niemieccy klienci, korzystający z działań promocyjnych, mających one na celu poprawę ich wizerunku firmy, marketingu, a zarazem wyników sprzedażowych.

Cenna jest dla nich wiedza o negatywnym wpływie linków i funkcjonowaniu algorytmów wyszukiwarek. To wpływa na ich decyzje, związane z pozycjonowaniem stron internetowych. Ostrożnie podchodzą do danych, co wynika z niemieckiego prawa.

Jeśli chcielibyśmy osiągnąć lepsze wyniki strony na konkretne słowa kluczowe, należy dowiedzieć się, czy w konkretnym regionie użytkownicy będą posługiwali się takimi zapytaniami. Współpraca z klientami opiera się więc na wystosowania do nich odpowiednich zapytań. W następnej kolejności bierze się pod uwagę popularność strony oraz linków, audyt, analizę techniczna, jakość i dostępność treści. Wszystkie te działania skupiają się na wyznaczeniu skutecznych technik pozycjonowania, które pozwalają docierać do stałych i nowych klientów i umacniać relację z nimi.

Popraw pozycję strony

Kiedy strona jest już zoptymalizowana, należy skupić się na poprawieniu jej pozycji na rynku. Jest to możliwe poprzez wykazanie jej wartości na konferencjach branżowych i publikacjach. Niemieccy specjaliści od SEO wskazują, jak wielką wartość posiada marketing szeptany. Reputacja marki odgrywa w nim istotne znaczenie, jest w stanie zadecydować o skuteczności reklamy i jej odbioru przez użytkowników.

Cała platforma online powinna posiadać także odpowiedni wgląd w GWT i być skierowana na współpracę z klientem. Dobrze jest też ocenić migracje serwisów oraz ich infrastrukturę. Warto też prowadzić dialog z klientem - może się okazać, że nie potrzebuje on naszego produktu bądź usług. Jest to dla nas ważna informacja, ponieważ daje do zrozumienia, że natrętne reklamowanie właśnie tej rzeczy jest zbyteczne i może tylko zirytować klienta. O wiele lepiej jest wtedy skupić się na wprowadzenie zmian, związanych ze sprzedażą i asortymentem.

Cena pozycjonowania w Niemczech

W Niemczech cena pozycjonowania jest uzależniona od efektów, czyli pozycji. Bierze się pod uwagę wielkość serwisu, ilość linków i wiele innych czynników. To pozwala na wyznaczenie klientom przejrzystych kosztów za wybranie konkretnej usługi pozycjonowania. Możliwa jest tylko płatność z góry, która przyczynia się do redukcji czynności administracyjnych.

W naszym kraju klienci podpisują umowy związane z płatnością za wyznaczone efekty. Trzeba jednak przyznać, że widoczność w wynikach podlega ciągłej zmianie. Są one zmienne przy każdej nowej odsłonie. Wszystko jest jeszcze zależne od aktywności wybranych użytkowników. Jak powinno wyglądać zaplecze strony? Jaka powinna być jego jakość? Jak wyglądają koszty analizy i usunięcia kary przez Google? Taki model biznesowy już dawno odchodzi w przeszłość i dlatego w Niemczech koszty w pozycjonowaniu wyglądają całkowicie inaczej.

Płaci się za zamówione i konkretne zadania. Poniesiemy koszty analizy linków i audytu strony.

Budowa linków w Niemczech

Rynek niemiecki przede wszystkim skupia się na rozwijaniu relacji z klientami i użytkownikami. W Niemczech powstają nowoczesne działy kreatywne. Dużym zainteresowaniem cieszą się budowanie treści, budowa linków czy User Experience Marketing.

Niektóre firmy współpracują z wyszukiwarką Google, a to pozwala im na analizowanie jakości wyników wyszukiwania. Szerzej niż w Polsce wykorzystuje się portale społecznościowe, fora internetowa, blogi i wiele innych miejsc. Pozycjonerzy starają się do nich docierać za pomocą odpowiednich komentarzy, wpisów, nowych tematów. Zawsze kluczem jest zachowanie wysokiej jakości treści. 

Budowanie zaplecza SEO

Firmy coraz rzadziej stawiają na ilość tekstów preclowych, których jakość nie jest zadowalająca. Biorą pod uwagę zmianę algorytmów Google, które biorą pod uwagę jakość tekstów, promujących wybraną stronę internetową. To skłania ich do wyznaczenia wyższej jakości tekstów preclowych. Przedsiębiorstwa rozpoczynają współpracę z doświadczonym copywriterami, którzy przygotowują teksty do pozycjonowania. Są w stanie odnieść się do oczekiwań klienta, dotyczących użytych słów kluczowych, długości tekstów i charakteru. Dbają też o to, aby taka treść pojawiła się w odpowiednim miejscu.

Niemieccy specjaliści od SEO znacznie subtelniej zajmują się budowaniem zaplecza. Nie koncentrują się na jednym rodzaju linków, lecz skupiają na ich zróżnicowaniu. Ta kreatywność jest pozytywnie odbierana przez media, ponieważ świadczy o wysokiej jakości treści.

SEO-wcy niemieccy posiadają narzędzia programistyczne, które pozwalają im analizować witrynę pod każdym kątem. Są obeznani z możliwościami, które zapewnia Google Analytics. Są w stanie przygotowywać skomplikowane raporty, które pozwalają im na uzyskiwanie ważnych informacji na temat strony. Wiedza na ten temat skłania ich do podejmowania działań na rzecz poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Współpraca z niemiecką agencją

Możliwe, że korzystniejsza dla naszej firmy będzie współpraca z niemieckimi agencjami reklamowymi, którzy w pozycjonowaniu specjalizują się od wielu lat. Warto sprawdzić, które z nich podejmują się pracy z polskimi klientami.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów