HR w praktyce
Team briefing - antidotum na niesprawną komunikację
Pracownicy powinni wiedzieć, jak odbierana jest ich praca i jak wpływa na ogólny obraz firmy. Ważne także, żeby byli zmotywowanymi do kolejnych działań oraz poinformowani o nadchodzących zmianach. Team briefing może w tym pomóc. Sprawdź!
15 kwietnia 2022
Skuteczny i bezpieczny pracownik - organizacja miejsca pracy
Przygotowanie biurka, przy którym pracujemy, ma zasadniczy wpływ na efektywność wykonywania zadań. Wygląd i organizacja miejsca pracy ma też wpływ na sposób postrzegania nas przez innych ludzi.
23 listopada 2021
Do czego przydaje się exit interview?
Zastanawiałeś się, dlaczego Twoi pracownicy podejmują decyzję o odejściu? Porzuć gdybanie – wykorzystaj exit interview. Cel, zasady i zalety exit interview – sprawdź!
24 marca 2021
Komunikacja w biznesie: 5 powszechnych błędów w postrzeganiu innych osób
Wydaje ci się, że jesteś realistą i widzisz ludzi takimi, jacy są? Błąd! - popełniasz błąd w postrzeganiu innych, i nawet o tym nie wiesz. Jest na to sposób - sprawdź naszą ściągę i dowiedz się, jak postrzegać innych bez zakłóceń!
3 stycznia 2020
Jakie pytania zadawać na rozmowie kwalifikacyjnej?
Dzięki tym radom znajdziesz dobrego pracownika!
17 lutego 2017