0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

4 wyniki dla tematu: reklama-porownawcza-definicja

Artykuły:

Reklama porównawcza w marketingu internetowym

Reklama porównawcza, to taka, która umożliwia bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów bądź usług przez niego oferowanych i jeżeli jest ona sprzeczna z dobrymi obyczajami – stanowi czyn nieuczciwej konkurencji

28 lutego 2020

Reklama porównawcza a nieuczciwa konkurencja

Reklama porównawcza budzi najwięcej kontrowersji wśród wszystkich dostępnych form promocji. Wątpliwości spowodowane są przede wszystkim konsekwencjami prawnymi tego czynu, jak również względami etycznymi. Dowiedz się, jakie są cechy reklamy porównawczej?

7 marca 2017

Co to jest reklama porównawcza? Przykłady w Polsce i na świecie

Reklama porównawcza jest interesującym narzędziem marketingowym, które - jeśli użyte zgodnie z prawem, w odpowiednich okolicznościach i w ciekawy sposób - może przynieść wielkie korzyści. Przeczytaj więcej o tej formie reklamy!

25 września 2016

Reklama porównawcza - prawo w marketingu

Wiele reklam opiera się na porównywaniu produktów i wskazywaniu najlepszego z nich. Na ile takie działania są zgodne z prawem? Czy reklama porównawcza może być legalna? Odpowiadamy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

21 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów