Serwis Biznesu
Komunikacja w biznesie: 5 powszechnych błędów w postrzeganiu innych osób
Wydaje ci się, że jesteś realistą i widzisz ludzi takimi, jacy są? Błąd! - popełniasz błąd w postrzeganiu innych, i nawet o tym nie wiesz. Jest na to sposób - sprawdź naszą ściągę i dowiedz się, jak postrzegać innych bez zakłóceń!
3 stycznia 2020
Jakie pytania zadawać na rozmowie kwalifikacyjnej?
Dzięki tym radom znajdziesz dobrego pracownika!
17 lutego 2017
Jak znaleźć dobrze płatną pracę?
Zazwyczaj większość dobrze płatnych prac wymaga gruntownego wykształcenia, dużego talentu oraz ogromnego wysiłku. Niestety, nie każdy na starcie dysponuje tymi cechami. Wejdź na dobrą ścieżkę w kierunku intratnej posady, podążając za radami ekspertów.
19 grudnia 2016
6 śmiertelnych grzechów w nowej pracy
Gratulacje! Dostałeś pracę! Najcięższy etap już za tobą? Nic bardziej mylnego! Pierwsze tygodnie w nowej firmie są przełomowe i mogą zadecydować czy praca będzie rajem czy też drogą przez mękę. Nie chodzi tu tylko o techniczne aspekty pracy.
19 grudnia 2016
Subiektywny przegląd seriali - cz. 5 - seriale obyczajowe
W tej części przedstawiamy najlepsze seriale obyczajowe, które podbiły serca publiczności na całym świecie. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, które produkcje już znasz, a które koniecznie musisz zobaczyć!
11 listopada 2016
Konflikt ze współpracownikiem
W każdym miejscu pracy zdarzają się tzw. spięcia pomiędzy pracownikami czy też powstają pewne „punkty zapalne”. Ich obecność jest zjawiskiem powszechnym – najważniejszą jednak kwestią jest umiejętność i rozwiązania bądź chociaż załagodzenia.
26 lutego 2021
Czas rzucić pracę - 10 sygnałów
Wiele osób w pewnym momencie kariery zaczyna traktować swoją pracę obojętnie. To pierwsza czerwona flaga – główny znak, że czas zmienić posadę. Poczucie znużenia to sygnał do poważnej oceny swojej dotychczasowej pracy i celów, które chciałbyś osiągnąć.
28 kwietnia 2021
Jak radzić sobie z zazdrością w pracy
Jeżeli chodzi o zazdrość w środowisku pracy, jednego można być pewnym - niesie ona za sobą nieprzyjemne konsekwencje. Zazdrość rozprasza nas w pracy i zmusza do stałych porównań, a te nigdy nie przynoszą nic dobrego.
19 grudnia 2016