Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

HR w praktyce

Komunikacja w biznesie: 5 powszechnych błędów w postrzeganiu innych osób

Wydaje ci się, że jesteś realistą i widzisz ludzi takimi, jacy są? Błąd! - popełniasz błąd w postrzeganiu innych, i nawet o tym nie wiesz. Jest na to sposób - sprawdź naszą ściągę i dowiedz się, jak postrzegać innych bez zakłóceń!

3 stycznia 2020

HR w praktyce

Jakie pytania zadawać na rozmowie kwalifikacyjnej?

Dzięki tym radom znajdziesz dobrego pracownika!

17 lutego 2017

Rozwój osobisty

Jak znaleźć dobrze płatną pracę?

Zazwyczaj większość dobrze płatnych prac wymaga gruntownego wykształcenia, dużego talentu oraz ogromnego wysiłku. Niestety, nie każdy na starcie dysponuje tymi cechami. Wejdź na dobrą ścieżkę w kierunku intratnej posady, podążając za radami ekspertów.

19 grudnia 2016

Rozwój osobisty

6 śmiertelnych grzechów w nowej pracy

Gratulacje! Dostałeś pracę! Najcięższy etap już za tobą? Nic bardziej mylnego! Pierwsze tygodnie w nowej firmie są przełomowe i mogą zadecydować czy praca będzie rajem czy też drogą przez mękę. Nie chodzi tu tylko o techniczne aspekty pracy.

19 grudnia 2016

W czasie wolnym

Subiektywny przegląd seriali - cz. 5 - seriale obyczajowe

W tej części przedstawiamy najlepsze seriale obyczajowe, które podbiły serca publiczności na całym świecie. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, które produkcje już znasz, a które koniecznie musisz zobaczyć!

11 listopada 2016

Rozwój osobisty

Konflikt ze współpracownikiem

W każdym miejscu pracy zdarzają się tzw. spięcia pomiędzy pracownikami czy też powstają pewne „punkty zapalne”. Ich obecność jest zjawiskiem powszechnym – najważniejszą jednak kwestią jest umiejętność i rozwiązania bądź chociaż załagodzenia.

26 lutego 2021

Rozwój osobisty

Czas rzucić pracę - 10 sygnałów

Wiele osób w pewnym momencie kariery zaczyna traktować swoją pracę obojętnie. To pierwsza czerwona flaga – główny znak, że czas zmienić posadę. Poczucie znużenia to sygnał do poważnej oceny swojej dotychczasowej pracy i celów, które chciałbyś osiągnąć.

28 kwietnia 2021

Rozwój osobisty

Jak radzić sobie z zazdrością w pracy

Jeżeli chodzi o zazdrość w środowisku pracy, jednego można być pewnym - niesie ona za sobą nieprzyjemne konsekwencje. Zazdrość rozprasza nas w pracy i zmusza do stałych porównań, a te nigdy nie przynoszą nic dobrego.

19 grudnia 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów