Serwis Biznesu
Prowadzenie działalności gospodarczej - podstawowe zasady
Do jakich zasad powinien stosować się przedsiębiorca przy prowadzeniu działalności gospodarczej? Sprawdź, czy je znasz!
17 stycznia 2022
Freelancing – czy oszczędzamy na podatkach?
Czy wiesz, że działalność zarobkowa na własną rękę czasem pomaga zaoszczędzić? Wypróbuj freelancing i sprawdź, jak to zrobić!
11 maja 2022
Skuteczny i bezpieczny pracownik - organizacja miejsca pracy
Przygotowanie biurka, przy którym pracujemy, ma zasadniczy wpływ na efektywność wykonywania zadań. Wygląd i organizacja miejsca pracy ma też wpływ na sposób postrzegania nas przez innych ludzi.
23 listopada 2021
Dlaczego nie warto akceptować wszystkich ofert pracy
Od lat panuje przekonanie, że nie wolno przepuścić żadnej okazji związanej z poszukiwaniem pracy. Rekruterzy i doradcy kariery często zachęcają do odbycia jak największej liczby rozmów kwalifikacyjnych, co ma służyć zdobywaniu wiedzy i pewności siebie.
19 grudnia 2016
Gospodarki świata (cz. 2) - Wybrane gospodarki europejskie
W dzisiejszym artykule przedstawiamy gospodarki europejskie - niemiecką, polską, oraz gospodarki krajów skandynawskich. Skąd wzięły się tak wielkie różnice w rozwoju gospodarczym poszczególnych państw? Sprawdź!
21 grudnia 2020
Zarządzanie pieniędzmi w firmie - 5 praktycznych wskazówek
Uporządkuj finanse swojej działalności!
20 lutego 2021
Efektywne tworzenie sieci kontaktów
Większość osób zaczyna dbać o swoje kontakty biznesowe dopiero po utracie pracy. Efektywny networking oznacza kreowanie kontaktów i relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi przede wszystkim wtedy, kiedy jesteśmy zatrudnieni.
14 października 2020
Do czego przydaje się exit interview?
Zastanawiałeś się, dlaczego Twoi pracownicy podejmują decyzję o odejściu? Porzuć gdybanie – wykorzystaj exit interview. Cel, zasady i zalety exit interview – sprawdź!
24 marca 2021
Gdy szef nam zleca załatwianie swoich prywatnych spraw
W wielu firmach zwyczajowo przyjęte jest, że szef wykorzystuje niektórych podwładnych do załatwiania prywatnych spraw. Czasami zjawisko to przyjmuje takie rozmiary, że zaczyna być dla pracowników uciążliwe i upokarzające.
3 listopada 2016