Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat klient

Klient - jego rodzaje i właściwa obsługa

Klient - jak z nim postępować? W biznesie najważniejszy jest klient. Ludzie różnią się od siebie i w zależności od sposobu zachowania konsumenta, sprzedawca powinien stosować inne strategie działania. Dowiedz się, jak postępować z klientem w zależności od tego, jaki ma charakter. czytaj dalej

Klient potrzebny od zaraz - czyli co jest ważne dla e-sklepu

Klient w sklepie internetowym Żeby żyć, potrzebujesz wody. A żeby prowadzić sklep internetowy? Jak myślisz, co będzie Ci najbardziej potrzebne? Sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę na starcie Twojego e-biznesu i dowiedz się, jaką rolę odgrywa w tym wszystkim klient! czytaj dalej

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Klient - jak go stracić? Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta. czytaj dalej

CRM - zarządzanie relacjami z klientem kluczem do sukcesu firmy!

system crm Jeśli zakładasz własną firmę, musisz liczyć się ze znacznym wzrostem kontaktów biznesowych. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji? Skorzystaj z systemu CRM - mądrze zarządzaj relacjami z klientem! czytaj dalej

10 sposobów zwiększenia przychodów e-sklepu

Zarabiaj więcej od dzisiaj! czytaj dalej