Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat plan marketingowy

Ważny element biznesplanu - Plan marketingowy cz. I

Plan marketingowy, jako część biznesplanu Pisząc profesjonalny biznesplan nie możemy zapomnieć o tak ważnym elemencie jakim jest plan marketingowy. Składa się on z kilku etapów. Jeśli zostanie napisany właściwie pomoże usprawnić wiele procesów w przedsiębiorstwie. Sprawdź, jak powinien wyglądać. czytaj dalej

Plan marketingowy cz. II - strategia marketingowa

Strategia marketingowa - czy jest ważną częścią biznesplanu? Strategia marketingowa to jedna z najważniejszych części biznesplanu, chociaż często pomijana. Tymczasem dobrze dopracowana wspiera wszystkie działania i procesy w firmie. Z jakich elementów się składa? Jak powinno wyglądać jej tworzenie? Przeczytaj. czytaj dalej

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Marketing internetowy - jakie kroki należy podjąć? Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy. czytaj dalej

Plan marketingowy firmy - jak powinien wyglądać? (cz. 2)

Plan marketingowy - prognoza popytu Zarówno duże, jak i małe przedsiębiorstwa powinny opracować plan marketingowy. Odpowiednio przygotowana strategia działania wyznacza kierunek rozwoju firmy i tworzy jej wizję. Sprawdź, jak do tego celu wykorzystać metodę scenariuszową i prognozę popytu. czytaj dalej

Plan marketingowy firmy - jak powinien wyglądać? (cz. 1)

Plan marketingowy - z jakich części się składa? Jeżeli chcemy, aby nasza firma utrzymała się na rynku, niezbędne jest zbudowanie odpowiedniej strategii. Plan marketingowy okazuje się konieczny do stworzenia listy celów, które należy starannie realizować. Czym jest i jak go budować? Sprawdź. czytaj dalej

Biznesplan - drogowskaz dla firmy

jak napisać biznesplan Pochodzące z angielskiego pojęcie biznesplan to po prostu plan biznesowy. Buduje się go po to, by racjonalnie i rzetelnie ocenić powodzenie planowanych działań w ramach przedsiębiorstwa. Zobacz, dlaczego warto stworzyć biznesplan! czytaj dalej