Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

3 wyniki dla tematu: zwrot-w-sklepie-internetowym

Artykuły:

Zwrot w sklepie internetowym - na co powinien uważać przedsiębiorca?

Nowa ustawa o prawach konsumenta zapewnia większą ochronę konsumentom, którzy dokonują zwrot w sklepie internetowym. Sprzedawcy e-sklepów powinni uważnie zapoznać się z przepisami dotyczącymi odstąpienia od umowy. Sprawdź, na co powinieneś uważać!

2 stycznia 2018

Co powinien wiedzieć klient sklepu internetowego

Klient sklepu internetowego powinien być na pierwszym miejscu dla przedsiębiorcy - branża e-commerce jest pod tym względem najbardziej wymagająca. Dowiedz się, jakie informacje powinieneś przekazać klientowi swojego sklepu internetowego!

25 września 2016

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

Jak udokumentować zwroty i reklamacje, gdy dla celów sprzedaży wystawiamy faktury, ale także same tzw. paragony niefiskalne, ponieważ korzystamy ze zwolnienia z kasy? Dowiedz się czytając nasz artykuł!

24 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów