Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat język korzyści

Język korzyści - czyli jak mówić, żeby sprzedać?

Język korzyści - zastosowanie w biznesie Kiedy opisujemy produkt lub usługę powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na to, w jaki sposób to robimy. Od tego bowiem zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy nie. Poznaj język korzyści, który pomoże Ci lepiej zaprezentować swoją ofertę. czytaj dalej

Język korzyści i język straty, czyli skuteczne sposoby komunikacji marketingowej

Język korzyści oraz język straty - jak ich używać? Język korzyści i język straty to skuteczne formy komunikacji. Zamiast mówić o produkcie (czyli o cechach jakie posiada), mówimy o odbiorcy (czyli, co zyska dana osoba korzystając z tego produktu lub co straci, jeśli się na niego nie zdecyduje). Sprawdź! czytaj dalej

Wady i zalety – jak o nich mówić, aby osiągnąć cel?

Wady i zalety - jak przedstawić mocne i słabe strony? Niektóre rozmowy rekrutacyjne potrafią zaskoczyć. Wiele mówi się o zaskakujących pytaniach rekruterów zupełnie niezwiązanych z danym stanowiskiem. Często pada pytanie o mocne i słabe strony kandydata. Jak przedstawiać swoje wady i zalety? Sprawdź! czytaj dalej

Budowanie relacji z klientem. Co kryją w sobie języki miłości?

Budowanie relacji z klientem - skuteczna komunikacja Dla każdej firmy niezwykle ważne jest budowanie relacji z klientem. Nawiązanie kontaktu to tylko pierwszy etap budowania trwałej komunikacji. Dowiedz się, jak mówić do swoich klientów, aby zostali z Tobą jak najdłużej i polecali ją innym. czytaj dalej