Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat marketing mix

Dystrybucja jako ważny element marketingu mix

Dystrybucja - ważny element marketingu mix Jedną ze skuteczniejszych strategii najlepszych marek jest marketing mix. Niezbędny jego element to dystrybucja, która zawiera się w koncepcji 4P stawiającej również na produkt, cenę i promocję. Na czym polega dobra dystrybucja i czemu jest taka ważna? czytaj dalej

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe produktów na rynku Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce! czytaj dalej

Marketing mix - modele 4C i 7C Compass (cz. 2)

Marketing mix - co to znaczy? Wpływ na powstanie nowych koncepcji marketingu miały zarówno praktyki marketingowe, jak i rozwój technologii informacyjnych. W efekcie powstał marketing mix. Czy wiesz, czym są modele 4C I 7C Compass? Sprawdź, odpowiedź znajdziesz w artykule! czytaj dalej

Marketing mix - co to takiego i jak to działa? (cz. 1)

Czym jest marketing mix? Marketing mix powstał dzięki kreatywności i zaangażowaniu pracowników firm, dziś wszyscy możemy z niego korzystać. Dowiedz się na czym tak naprawdę on polega oraz w jaki sposób umożliwi Tobie polepszenie relacji klient-marka firmy. czytaj dalej

Na czym polega fenomen Apple?

fenomen apple Co takiego sprawia, że Apple jest otaczane taką atencją przez media i istnym kultem ze strony użytkowników? Poznajemy historię Apple, by sprawdzić, dlaczego firma Steve’a Jobsa odniosła tak wielki sukces. czytaj dalej