Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat marketing mix

Sztuczna inteligencja zmienia marketing

sztuczna inteligencja Sztuczna inteligencja znajduje coraz szersze zastosowanie. Dzięki niej powstają liczne przedmioty codziennego użytku. Jednak coraz częściej wykorzystuje się je w działaniach marketingowych. Sprawdź, jak sztuczna inteligencja zmienia marketing! czytaj dalej

Dystrybucja jako ważny element marketingu mix

Dystrybucja - ważny element marketingu mix Jedną ze skuteczniejszych strategii najlepszych marek jest marketing mix. Niezbędny jego element to dystrybucja, która zawiera się w koncepcji 4P stawiającej również na produkt, cenę i promocję. Na czym polega dobra dystrybucja i czemu jest taka ważna? czytaj dalej

Marketing mix - co to takiego i jak to działa?

Marketing mix - definicja Marketing mix powstał dzięki kreatywności i zaangażowaniu pracowników firm, dziś wszyscy możemy z niego korzystać. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym tak naprawdę on polega oraz w jaki sposób umożliwi Tobie polepszenie relacji klient-marka firmy. czytaj dalej

Marketing mix - modele 4C i 7C Compass

Marketing mix - co to znaczy? Wpływ na powstanie nowych koncepcji marketingu miały zarówno praktyki marketingowe, jak i rozwój technologii informacyjnych. W efekcie powstał marketing mix. Czy wiesz, czym są modele 4C I 7C Compass? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe produktów na rynku Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce! czytaj dalej

Na czym polega fenomen Apple?

fenomen apple Co takiego sprawia, że Apple jest otaczane taką atencją przez media i istnym kultem ze strony użytkowników? Poznajemy historię Apple, by sprawdzić, dlaczego firma Steve’a Jobsa odniosła tak wielki sukces. czytaj dalej