Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

10 wyników dla tematu: opis-produktu

Artykuły:

Opis produktu z wykorzystaniem słów kluczowych

Opis produktu ma na celu nie tylko przekonać klienta do zakupu, ale również powinien wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google. Jak pogodzić te dwa cele, tak aby tekst zawierał słowa kluczowe, a jednocześnie był przyjazny dla użytkownika? Sprawdź!

26 listopada 2021

Jak przygotować opis produktu w sklepie internetowym?

Opis produktu jest kluczowy przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Powinien opisywać produkt w atrakcyjny sposób dla klienta oraz dla algorytmów Google. Język korzyści oraz odpowiednia optymalizacja to tylko część z tego, o czym należy pamiętać. Sprawdź!

24 listopada 2021

Treści do sklepu internetowego - jak stworzyć opis produktu?

Opis produktu ma dwa główne cele - przede wszystkim powinien on wyjaśniać funkcje przedmiotu oraz zachęcać potencjalnych klientów do zakupu. Podstawą takiego opisu jest język korzyści, jednak to nie wszystko. Jak stworzyć opis produktu? Sprawdź!

15 listopada 2021

Opis produktu - 7 prostych zasad pisania dla e- commerce

Jeśli prowadzić e-sklep i zastanawiasz się, jak powinien wyglądać dobry opis produktu, przeczytaj artykuł i poznaj zasady skutecznego pisania opisów produktów e-commerce. Co powinno się znaleźć w opisie? Jakich słów lepiej nie używać? Sprawdź!

17 maja 2019

Sprzedaż zabawek przez Internet - dodatkowe obowiązki

Sprzedaż zabawek przez Internet wymaga podania klientom dodatkowych informacji. Chodzi tu o ostrzeżenia, np. określające minimalny wiek dziecka. Przed wystawieniem zabawek w sklepie trzeba się upewnić, czy towar jest oznakowany znakiem CE.

19 września 2018

Opis produktu - jak prawidłowo powinien być wykonany?

Jedną z lepszych taktyk na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie internetowym jest stworzenie interesującego opisu produktu. Czy istnieje idealny opis produktu? Jak konstruować opisy, aby zachęcić potencjalnych konsumentów do zakupów? Sprawdź!

10 maja 2018

Dobry opis produktu może zastąpić sprzedawcę

Opis produktu może sprzedawać! Konkurencja wśród sklepów internetowych jest duża, a każdy z nich ma równie korzystną ofertę. Jak się odróżnić od innych i stworzyć opis produktu, który przyciągnie zachęci do zakupu? Poznaj niezbędne elementy każdego opisu!

8 marca 2018

Oferta sprzedażowa - poznaj sekrety skutecznego pisania

Każda oferta sprzedażowa powinna być dobrze przemyślana, aby zachęcić do zakupu. Warto poznać najważniejsze zasady tworzenia takiej oferty, która wyróżni nas na tle konkurencji. Poznaj 5 top reguł pisania treści, które wzmocnią Twoją sprzedaż.

4 grudnia 2017

Skuteczny opis produktu - jak go stworzyć?

Prowadzisz swój własny sklep internetowy i chcesz poprawić wyniki sprzedaży? Czy wiesz, że dobrze napisany opis produktu może Ci pomóc? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zachęcić klientów do zakupów i stworzyć skuteczną treść!

25 września 2016

Jak przygotować dobry opis produktu do e-sklepu

Wbrew pozorom dobry opis produktu zajmuje sprzedawcy lub copywriterowi sporo czasu. Warto wiedzieć, jak powinien wyglądać dobry i skuteczny opis produktu, czym musi się charakteryzować i jak sprawić, żeby się wyróżniał i zachęcał do dokonania zakupu.

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów