Marketing to nieustanna gra o przetrwanie. W świecie pełnym zmieniających się trendów, technologii i konkurencji, tylko ci, którzy potrafią adaptować się do nowych warunków, odniosą sukces. Online Marketing Camp to wydarzenie stworzone z myślą o tych, którzy chcą nie tylko przetrwać, ale dominować w cyfrowym świecie marketingu. Zdobądź praktyczną wiedzę, narzędzia i strategie, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał Twoich kampanii marketingowych!
W dniach 22-23 września 2025 roku, w Warszawie (a także w wersji online), spotkają się liderzy branży marketingowej, by podzielić się doświadczeniami i najnowszymi strategiami, które działają w obecnym krajobrazie rynkowym. OMCamp to pełne wyzwań dwa dni, które pozwolą Ci zwiększyć efektywność działań marketingowych, wzmocnić swoją markę i poznać narzędzia, które dają przewagę na rynku. „Online Marketing Camp to ten moment w roku, kiedy przypominasz sobie, za co naprawdę kochasz marketing. Polecam je każdemu, kto chce być na czołowej fali marketingowych trendów, poszerzać swoje umiejętności i odkrywać narzędzia do efektywnej pracy. To nie tylko solidna dawka wiedzy i aktualnych nowinek, ale też energia, inspiracja i poczucie, że jesteś dokładnie tam, gdzie trzeba. Wśród ludzi, którzy myślą, jak Ty i chcą działać skutecznie.” – mówi Magdalena Wróbel, Project Manager OMCamp.
Kluczowa staje się umiejętność analitycznego myślenia w marketingu. Online Marketing Camp to wydarzenie, które wyposaży Cię w odpowiednią wiedzę, aby skutecznie wykorzystywać dane i technologie do osiągania lepszych wyników.
Marketingowe Operacje Strategiczne
Podczas OMCamp usłyszysz prelekcje od najlepszych ekspertów branży, m.in.:
- Dagmara Pakulska : Plecak taktyczny social media managera : Zdobądź wiedzę o tym, jak media społecznościowe sprawdzają się w B2B i B2C, a także jak dostosować strategie do różnych grup wiekowych i preferencji użytkowników. Pakulska zdradzi, jakie formaty treści przyciągają uwagę młodszych i starszych użytkowników oraz jak wykorzystać najnowsze trendy w mediach społecznościowych.
- Kamil Porembiński: Twierdza e-commerce – jak zapewnić bezpieczeństwo w swoim sklepie? : Dowiedz się, jak chronić swój sklep internetowy przed cyberatakami, które mogą zniszczyć Twoją reputację i firmę. Porembiński pokaże, jak zabezpieczyć dane klientów i zapobiec włamaniom.
- Paweł Szczyrek : Maszyna kontra ekspert, czyli AI w marketingu. Kto wygra bitwę o skuteczniejsze kampanie reklamowe?„AI w marketingu – koniec eksperta czy jego nowa supermoc? Podczas prelekcji pokażę na własnym przykładzie (humanista piszący skrypty!), jak AI turbodoładowuje kompetencje marketera, otwierając drzwi do niespotykanej skuteczności. Spoiler alert: będzie o pisaniu skryptów do Google ads, moderacji komentarzy, budowaniu własnych narzędzi, chatbotach i wiele więcej. Nie możesz tego przegapić, jeśli chcesz, by AI pracowało dla Ciebie.” – zdradza ekspert z Ideo Force.
Sprawdź program merytoryczny: www.fmp.pl/OMCxPoradnikPrzedsiebiorcy
Manewry specjalistyczne
A to dopiero początek! Podczas OMCamp weźmiesz udział w praktycznych warsztatach, które umożliwią Ci zastosowanie zdobytej wiedzy w rzeczywistych warunkach. Wybierz jeden z nich:
- Witek Wrodarczyk : Performance – jak mierzyć i optymalizować marketing? Dowiedz się, jak skutecznie mierzyć efektywność działań marketingowych, optymalizować budżety i maksymalizować wyniki. „Celem warsztatów jest pogłębienie rozumienia pomiaru i zasad optymalizacji reklam: atrybucji, pomiaru przyrostu konwersji, optymalizacji wartości krańcowych i cyklu życia klienta – które mogą czasem oznaczać znaczne, często sprzeczne z intuicją przesunięcia w budżetach.” – zachęca do udziału prelegent.
- Michał Dziekoński : Jak zaplanować skuteczne strategie marketingowe w 2025/2026 roku? Zbuduj efektywną strategię marketingową na podstawie najnowszych trendów i case studies, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.
- Artur Maciorowski : Generowanie leadów w internecie – praktyczna symulacja e-marketingowa Naucz się, jak pozyskiwać i konwertować leady, by zbudować silne, długoterminowe relacje z klientami.
Sprawdź program warsztatów: www.fmp.pl/OMCxPoradnikPrzedsiebiorcy
Personalizacja to kluczowy element skutecznych kampanii, co ma bezpośrednie przełożenie na zaangażowanie klientów i ich lojalność. To właśnie dlatego warsztaty OMCamp skupiają się na praktycznych aspektach marketingu, takich jak generowanie leadów i skuteczne planowanie działań marketingowych, by jak najlepiej dopasować komunikację do swoich odbiorców.
Zarezerwuj bilet już teraz i skorzystaj z przedsprzedaży, która trwa tylko do 31 sierpnia! Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj – dołącz do marketingowego survivalu i przygotuj się na przyszłość marketingu www.fmp.pl/OMCxPoradnikPrzedsiebiorcy